Xboxlife forum

Hvad klarede I i jeres spil idag?

Generelt snak om spil til Xbox & Xbox360.

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf JohnH » 20. dec 2015 19:01

Nåede endelig level 50 i Starwars Battlefront Billede
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+2

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Askinas » 21. dec 2015 07:51

Jeg fik gennemført Halo 5 :D
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Bjarke Brie » 7. jan 2016 07:34

fik følgende i Forza Motorsport 5:
Rush Hour - Drive 200 miles on Nurburgring in the 1976 Ferrari #1 Scuderia or the 1976 McLaren #11 M23. (20G)
Uber Rival - Finish 25 Nurburgring Rivals events. (25G)
Free-For-All - Earn 25 gold medals on Nurburgring in Free Play. (25G)
The German Connection - Drive 200 miles on Nurburgring in Audi, BMW, Mercedes-Benz, or Volkswagen models. (25G)
Nurburgring Professional - Earn 20 gold medals on Nurburgring in Career. (25G)

for helvede det er træls med de achievements, som indebærer, at man skal køre den samme bane sindssygt mange gange :P men hvad gør man dog ikke for achievements... Der er i hvert fald kun 5 tilbage i Forza Motorsport 5.
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 7. jan 2016 13:42

Det er ikke helt relevant for tråden, men jeg har endelig fået internet i min nye lejlighed, og er dermed begyndt at kunne downloade de Xbox One-spil, jeg har købt den sidste 1½ måned... Så nu står 12 titler og downloader, plus en milliard opdateringer. Så må vi så se, hvilket et af dem, der bliver spillet først :).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+2

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 13. jan 2016 11:06

I går aftes begyndte jeg min omgang med Battle High 2 A+, som viste sig at være et OK indie-kampspil. Jeg kan godt lide det, men det har sine store skavanker (såsom en meget nem infinite combo med en af figurene). Jeg skal nok spille det igennem med alle figurene, men så bliver det nok også slettet og lagt på hylden.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mike JezZ » 13. jan 2016 11:47

Bjarke Brie skrev:fik følgende i Forza Motorsport 5:
Rush Hour - Drive 200 miles on Nurburgring in the 1976 Ferrari #1 Scuderia or the 1976 McLaren #11 M23. (20G)
Uber Rival - Finish 25 Nurburgring Rivals events. (25G)
Free-For-All - Earn 25 gold medals on Nurburgring in Free Play. (25G)
The German Connection - Drive 200 miles on Nurburgring in Audi, BMW, Mercedes-Benz, or Volkswagen models. (25G)
Nurburgring Professional - Earn 20 gold medals on Nurburgring in Career. (25G)

for helvede det er træls med de achievements, som indebærer, at man skal køre den samme bane sindssygt mange gange :P men hvad gør man dog ikke for achievements... Der er i hvert fald kun 5 tilbage i Forza Motorsport 5.


Gal du er syg. Forza 5 er nok det mest grindy achievement spil :shock:
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Skillfulsheep » 13. jan 2016 17:43

Bjarke Brie skrev:fik følgende i Forza Motorsport 5:
Rush Hour - Drive 200 miles on Nurburgring in the 1976 Ferrari #1 Scuderia or the 1976 McLaren #11 M23. (20G)
Uber Rival - Finish 25 Nurburgring Rivals events. (25G)
Free-For-All - Earn 25 gold medals on Nurburgring in Free Play. (25G)
The German Connection - Drive 200 miles on Nurburgring in Audi, BMW, Mercedes-Benz, or Volkswagen models. (25G)
Nurburgring Professional - Earn 20 gold medals on Nurburgring in Career. (25G)

for helvede det er træls med de achievements, som indebærer, at man skal køre den samme bane sindssygt mange gange :P men hvad gør man dog ikke for achievements... Der er i hvert fald kun 5 tilbage i Forza Motorsport 5.


Hvorfor spiller du ikke Forza 6? :)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mike JezZ » 14. jan 2016 09:38

Gotta complete them achievements first bro.

Jeg er begyndt at tæve igennem Fable 2 og 3. Har gennemført Fable 2, så smadre lidt gennem 3eren nu. Fik disse igår:

Pull! - You dispatched an enemy while he was airborne. At least he went with style. (10 GS)

Swift Justice - Major Swift and his men have joined your cause. How can you fail with that moustache on your side? ( 20 GS)

Save The Princess - You rescued a piece of cardboard and gained valuable insight into the game development process. (10 GS)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 24. jan 2016 13:32

I går begyndte jeg på Clockwork Tales: Of Glass and Ink. Det er jævnt sjovt.

Billede
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+1

Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf TerrificFalcon » 26. jan 2016 21:08

I dag fik jeg startet G Prime. Det er mærkeligt, kluntet, usexet, hårdt, givende og fængende. Det er nok ikke noget for de fleste, men jeg ser frem til at få smidt et par timer til i det, i hvert fald =).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 5. feb 2016 05:20

Jeg fik endelig 500 Bounties i Diablo 3 RoS :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 11. feb 2016 17:37

Jeg sad og spillede Diablo 3 RoS for at få min Hardcore character op i lvl 70.... Hvad har jeg så klaret i mit spil i dag..?? At dø i lvl 68, pænt træls :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Lord Alla » 11. feb 2016 18:44

Mysticurse skrev:Jeg sad og spillede Diablo 3 RoS for at få min Hardcore character op i lvl 70.... Hvad har jeg så klaret i mit spil i dag..?? At dø i lvl 68, pænt træls :-P


NEJ en nedtur :shock: ... Husker selv at jeg sad med hjertet oppe i halsen, da jeg spillede hardcore. Skal du have gang i en ny?
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf Mysticurse » 11. feb 2016 19:15

Lord Alla skrev:NEJ en nedtur :shock: ... Husker selv at jeg sad med hjertet oppe i halsen, da jeg spillede hardcore. Skal du have gang i en ny?

Ja da, det er der ingen tvivl om at jeg skal.. Er jo nødt til at have de sidste to achievments i spillet, hvor den ene er for at nå lvl 70 med en hardcore, og den anden er at nå lvl 70 med en af hver character :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hvad klarede I i jeres spil idag?

Indlægaf CMDR_HRON » 11. feb 2016 20:32

Vandt lige den første showcase event med The Stig i Forza 6 :P Lækker vogntøj sådan en RS6'er!
CMDR_HRON
Niveau 2
 
Indlæg: 187
By: Christiansfeld, Sønderjylland


ForegåendeNæste

Tilbage til Generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster