Xboxlife forum

Destiny spillere

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Destiny spillere

Indlægaf VIF » 19. sep 2015 10:24

Hej jeg har lige købt spillet. Vil kører om der er nogle Danske claner eller noget
Add mig xVIFFERx
VIF
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Destiny spillere

Indlægaf ezx » 21. sep 2015 19:59

hej så har jeg fået det til min Xbox...
har spillet det på ps4.

søger nogle at hygge spille lidt med er frisk på alt fra pvp til raid/strike.
er 28år så vis der er nogle der har løst smid mig en pb her eller på box'en.
hygge her fra, Chris
Pslife : ezx
My Youtube Channel

Billede
ezx
Niveau 3
 
Indlæg: 285
By: Viborg


Re: Destiny spillere

Indlægaf Qua Apeiron » 23. sep 2015 08:28

Goddag folkens,

Jeg og fire andre habile gamere søger et sidste medlem - på XBONE - til det nye raid "Kings' Fall".
Du skal selvfølgeligt have mulighed for at kommunikerer og være på et minimum af 290-light.

Vi Raider fredag aften fra kl. 19 - 20 stykker af og indtil vi afmagtes i frustation, falder i søvn foran skærmen eller slukker efter en euforisk sejr.

Hvis Du er interesseret, må du meget gerne sende en PB til mig på xboxen.
Mit GT: er I See No Fool
Qua Apeiron
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Nyborg


Re: Destiny spillere

Indlægaf FoxHoundDK » 25. sep 2015 13:36

Har næsten lige fået gennemført destiny "grundspillet" hvis man kan kalde det for det. Synes egentlig at spillet var ganske fint, og har tænkt lidt på, at anskaffe mig de sidste dlc .. spillede hovedsageligt bare for historiens skyld, og har ikke givet mig i kast med hverken raid eller pvp og gør jeg nok heller ikke, så hvordan er de sidste dlc's ? bygger de videre på historien, så den er værd at gennemføre eller er der bare kommet flere raids og pvp ting ?
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Destiny spillere

Indlægaf krig » 25. sep 2015 16:45

Taken king DLC er et must for dig :D
Køb!!
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Destiny spillere

Indlægaf FoxHoundDK » 25. sep 2015 17:22

Har fået det købt :)
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Destiny spillere

Indlægaf TheChamp » 28. sep 2015 12:10

Jeg har spillet det en del her på det sidste på Xbox One. Super fedt spil, men er lidt irriteret over at spille Crucible med tosser der enten står stiller eller spiller som crap (selvom jeg ikke helt selv er så god til det :D). Har kun stadart udgaven uden dlc'er. Men rregner med at jeg skal have dem købt hen af vejen.

Jeg har også lige et spørgsmål, andre der ikke kan komme ind og spille Daily Heroics? Jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg skal finde dem.

Tilføj mig endelig :)
TheChamp
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Destiny spillere

Indlægaf Carlsen23 » 19. okt 2015 13:32

Nogen der er frisk på Kings Fall raid I aften ogmåske i morgen aften? Så man gennemfører raider over 2 gange.
Carlsen23
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Destiny spillere

Indlægaf Wizup » 21. nov 2015 09:48

Hey, er der nogle som stadig spiller Destiny og som kunne tænke sig at spille?
Jeg har meget begrænset tid, men kunne godt tænke mig at komme igennem de forskellige raids/quest.
I kan bare adde mig på xbox live eller sende mig en besked der.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Destiny spillere

Indlægaf iiMSchulerDK » 23. nov 2015 23:06

Hej, er der nogen af jer der er lige kommet ind i destiny for første gang ? (Inden for 7 dage). Der kører en kampagne for tiden, hvor man kan kører en quests af sammen med en "veteran" og en der har været ejer af destiny i under 7 dage og begge kan få fat i nogle lækre rewards. Questen indebærer man gør tingene sammen, så ingen planer om at droppe nogen ! :D Vil hellere end gerne hjælpe nogen godt på vej og vide begge parter får del af noget unikt reward sammen. PB eller send besked over Xbox live hvis er i den situation eller kender en der kunne bruge lidt hjælp ! ;)
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Destiny spillere

Indlægaf koopi » 28. nov 2015 19:48

Jeg kunne også godt tænke mig, at hjælpe nye spillere, for at få de Refer-a-Friend-rewards!

Følg mit link: https://www.bungie.net/en/ReferAFriend? ... HJ-PPY-9CF

Let's goooo! :D
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Destiny spillere

Indlægaf Xozzi » 29. nov 2015 11:29

Har lige købt det.. dog ikke downloaded eller spillet det endnu, får jeg nok gjort i løbet af dagen.. men i kan adde mig på GT: Rasmu55
Senest rettet af Xozzi 21. feb 2016 22:19, rettet i alt 1 gang.
Xozzi
Niveau 1
 
Indlæg: 62
By: Varde


Re: Destiny spillere

Indlægaf koopi » 29. nov 2015 15:54

Ja, adder dig lige! :)
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Destiny spillere

Indlægaf krig » 11. dec 2015 08:24

Hey..
Er du ny til Destiny? Følg dette link https://www.bungie.net/en/ReferAFriend? ... 49-DYN-3HV
så kan vi hjælpe hinanden med at få sweet loot :D kom frisk, jeg er en dag 1 spiller og kender alt der at kende i Destiny

GT: krig1980
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Destiny spillere

Indlægaf krig » 12. dec 2015 15:58

I need new destiny friend :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron