Xboxlife forum

Star Wars : Battlefront

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf JohnH » 17. nov 2015 07:36

Masser af info på spillets hjemmeside , og der er også kommet en app til spillet.

http://starwars.ea.com/starwars/battlefront

Når man spiller Base Command i app'en optjener man point som også kan bruges i selve spillet.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf propagandapanda » 17. nov 2015 11:19

Flot Metacritic karakter for et tack-on ;)
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf TerrificFalcon » 17. nov 2015 11:28

Lad nu være med at kigge på MetaCritic. En gennemsnitsscore giver jo ingen mening, når anmeldelsen med den højeste er skrevet af en hobbyspiller, der giver det 9/10 på trods af at han føler at singleplayerdelen er tacked on, at spillet er godt men mangler holdbarhed, og at der er for lidt indhold. Kig i stedet for på dem fra Giantbomb, Destructoid og VideoGamer, hvor at scoren virker til bedre at repræsentere deres holdning. Jeg synes godt om det her citat: "Star Wars Battlefront feels authentic in many ways, but that authenticity is aggressively pursued at the cost of gameplay, and is often tacked-on. If you're in the mood for a relatively shallow shooter with caveats you likely won't be disappointed"

Mange af anmeldelserne siger jo netop også det: singleplayerdelen er tynd og påsat, der er ikke særligt meget indhold og det mangler dybde, men det er Star Wars og dét er fedt.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf propagandapanda » 17. nov 2015 11:41

Netop Destructoid giver det 6/10 og nævner mangel på substans. Men hvis det kan overleve på hype, så fred være med det.
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf JohnH » 18. nov 2015 07:43

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf DanniLaursen » 18. nov 2015 10:25

Man skal tage det som et rent multiplay spil ikke andet...

Jo der mangler indhold Men kun hvis man VIL have single playa mode ELLERS IKKE
DanniLaursen
Niveau 4
 
Indlæg: 555


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf JohnH » 18. nov 2015 12:58

DanniLaursen skrev:Man skal tage det som et rent multiplay spil ikke andet...

Jo der mangler indhold Men kun hvis man VIL have single playa mode ELLERS IKKE


Ja, der er masser af forskellige gamemodes, masser af mulighed for splitscreen/Coop-spil og missioner man kan spille alene og der kommer sikkert mere til.

Har spillet det i nogle timer i går aftes og synes faktisk bedre og bedre om det, rigtig flotte baner, fede våben m.m. Dog er matchmaking lidt problematisk, især når man møder et hold som alle er level 25+ , med alle de fede/voldsomme våben og gadgets.

Min yndlings gamemode lige nu er Droid Run

Droid Run
Six Rebels and six Imperials fight to capture and hold on to three GNK Power Droids™.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf tryllehans » 18. nov 2015 15:41

Har snart brugt mine 10 timer fra ea access og jeg overvejer kraftigt at købe det. Nogle af gamemodes bliver jeg nok aldrig gode venner med mens andre er mega sjove. syntes det mode hvor man kun flyver er fantastisk sjovt. ligesom deres mode med kun spillere ingen fly heros walkers og alt muligt andet gøgl:) Eneste jeg til tider mangler er kordinering på holdet. tit løber alle bare rundt som hovedløse høns uden at arbejde sammen hvilket er lidt synd da dette er med til at gøre de baner med det hele slået til tæmmelig svære at vinde, møder man så endelig et hold hvor bare nogen arbejder sammen får man mega bank. :)
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf krig » 18. nov 2015 16:58

add krig1980
jeg spiller kun Battlefront
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf krig » 21. nov 2015 13:53

nogen der kunne være frisk på en omgang co-op survial iaften ?
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf dummiz » 22. nov 2015 11:00

ADD mig gerne hvis i vil game lidt battlefront :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf Haugboelle » 23. nov 2015 16:09

Hey

Er der nogen der kan hjælpe, jeg vil gerne ha to accounts logget ind i Battlefronts, spiller splitscreen med sønnerne og de spiller med hinanden og når vi vælger en secondary profil, så promter den med at man skal ha en EA account til player 2 for at gemme ens progression (som player 2 går jeg ud fra) men kan ikke smide nogle account ind nogle steder synes jeg, kan heller ikke se hvor jeg kan gøre det med hovedprofilen (måske ser den bare på mit gamertag/mail)

Nogen der ved hvordan man griber det an ?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf JohnH » 26. nov 2015 16:42

Lidt synd at så mange disser spillet, for det kører rigtig godt, ingen lag , ingen tekniske fejl af betydning og det er rigtigt underholdende.

Det er så først rigtigt sjovt når man stiger i level og kan opgradere sine add'ons og våben, har lige maxet min Homing Shot gun op, det er et rigtig fint NOOB-våben, også kaldet HomoShot :mrgreen: =D>

Havde lige en fed runde igår, hvor jeg fik brugt det rigtig meget 8)

Billede
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf Firephreakk » 26. nov 2015 17:06

Jeg er også meget tilfreds og glæder mig til Jakku.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Star Wars : Battlefront

Indlægaf krig » 26. nov 2015 19:03

er der nogen der kunne være friske på at snuppe survial achievements?? Måske iaften?
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron