Xboxlife forum

Godt RPG

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Godt RPG

Indlægaf Pingo » 17. nov 2015 19:44

Jeg mangler et godt RPG at spille. Siden skyrim har jeg ikke fundet et spil som virkelig kan fange mig på samme måde. Jeg prøvede dragon age inqusition, men blev dog aldrig fanget af det. Jeg har overvejet witcher 3, men ved ikke om jeg ender med skyrim følelsen eller dragon age. Er der nogen som kan sige om det er et spil som er værd at spille? Evt om der er andre spil i samme genre som er værd at spille.
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Godt RPG

Indlægaf fodbod1232 » 17. nov 2015 20:29

Fallout 3 eller 4: Fremtids Skyrim
Dark Souls 1 og 2:
Dragons Dogma Dark Arisen
Witcher 3 er nok mit GOTY.
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537

+1

Re: Godt RPG

Indlægaf Pingo » 17. nov 2015 20:37

Har aldrig spillet fallout, men har hørt meget godt om dem, så overvejer kraftigt fallout 4. Ved ikke helt hvorfor, men af en eller anden grund har jeg lidt bange anelser om witcher 3. Har aldrig spillet serien så det bygger kun på anmeldelser og det jeg har set af spillet. Hvorfor synes du at witcher er så godt et spil? ;-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Godt RPG

Indlægaf fodbod1232 » 18. nov 2015 08:05

Pingo skrev:Har aldrig spillet fallout, men har hørt meget godt om dem, så overvejer kraftigt fallout 4. Ved ikke helt hvorfor, men af en eller anden grund har jeg lidt bange anelser om witcher 3. Har aldrig spillet serien så det bygger kun på anmeldelser og det jeg har set af spillet. Hvorfor synes du at witcher er så godt et spil? ;-)

Kæmpe verden i Witcher 3, god story, forskellige slutninger, masser af ting at lave og nice graphic.
fodbod1232
Niveau 6
 
Indlæg: 1537

+1

Re: Godt RPG

Indlægaf FrankBuck » 18. nov 2015 12:19

Hvis det ikke skal være action-RPG, som Skyrim og Witcher jo er, så vil jeg anbefale Original Sin Enhanced Edition. Et rigtig godt RPG.
En god historie, masser af frihed, genialt tur-baseret kampsystem og så kan det endda spilles coop over nettet eller med split screen. Fantastisk underholdning.
FrankBuck
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Tørring

+1

Re: Godt RPG

Indlægaf Mike JezZ » 18. nov 2015 14:18

Dungeons And Dragons 5th Edition eller Pathfinder.

kan spilles via roll20.net med andre ;)

Skal det være digital gaming, nok Witcher 3.

Men vent til d. 20 november - der kommer kæmpe udsalg. mellem 40 og 70% rabat på den digitale butik - 10% ekstra for at være Gold Member.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+1

Re: Godt RPG

Indlægaf Pingo » 18. nov 2015 16:30

Tak for svarene :-) tænker det skal være lidt som skyrim, dog ikke et krav. Lyder som om witcher 3 er et spil jeg skal have :D men tager også lige et kig på de andre forslag i er kommer med:-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster