Xboxlife forum

Madden NFL 16 - Officiel tråd

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 16 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 21. aug 2015 21:20

Adampantic skrev:Er igang med at hente den. Bliver lækkert - Flacco til Smith = TD :D


Hvad med nogle første indtryk? :D Jeg har ikke selv fået hentet det endnu... har travlt med et par anmeldelser.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Officiel tråd

Indlægaf Adampantic » 21. aug 2015 21:46

Morten Skou skrev:
Adampantic skrev:Er igang med at hente den. Bliver lækkert - Flacco til Smith = TD :D


Hvad med nogle første indtryk? :D Jeg har ikke selv fået hentet det endnu... har travlt med et par anmeldelser.


Har været lidt krise i familien, så har slet ikke haft tiden til at prøve det. Smider et førstehåndsindtryk så snart det er prøvet :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 23. aug 2015 17:53

Det piner mig godt nok lidt, at alle de penge jeg har brugt på at købe spillere osv. i Madden NFL 15, ikke er noget som helst værd når det nye udkommer. Jeg kommer ikke til at hoppe med på Ultimate Team igen det er helt sikkert :D

Men nu er den ved at hente fra EA Access!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Officiel tråd

Indlægaf emilrener » 24. aug 2015 09:11

Jeg har brugt alt min trial tid og det er et lækkert spil :D Især den nye draft mode er nice :D
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Madden NFL 16 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 24. aug 2015 09:15

emilrener skrev:Jeg har brugt alt min trial tid og det er et lækkert spil :D Især den nye draft mode er nice :D


Jeg er lige gået i gang med at teste her til formiddag :D Er det 8 eller 10 timer man har? For den skriver "You have less than 10 hours remaining" i starten.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 24. aug 2015 17:10

Det starter godt... jeg kom bagud i første kamp (mod AI) og blev så sur at jeg slukkede midt i kampen ;)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Officiel tråd

Indlægaf Pingo » 24. aug 2015 21:30

Jeg køber spillet i morgen, og ser frem til at få nørdet :-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 16 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 25. aug 2015 08:49

Jeg får det først den 27. når det udkommer her hjemme tror jeg :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Officiel tråd

Indlægaf Pingo » 25. aug 2015 12:41

Udkommer det ikke den 24? Sådan havde jeg forstået det?
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 16 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 25. aug 2015 12:53

Jo i USA - her hjemme er det først den 27 tror jeg? EA udgiver altid torsdag her hjemme.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Officiel tråd

Indlægaf Pingo » 25. aug 2015 12:55

Ah hvor nedern, nu havde jeg lige glædet mig til at købe det i dag…
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J

+1

Re: Madden NFL 16 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 25. aug 2015 13:00

Pingo skrev:Ah hvor nedern, nu havde jeg lige glædet mig til at købe det i dag…


Jeg har heldigvis 7 timer tilbage af min trial :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 25. aug 2015 13:43

For helvede... jeg kom foran 7-0, så 14-3 .. 14-12 (TD + conv) .... så lykkedes det fandme modstanderen i de sidste 40 sekunder, selv at samle deres kick op efter touchdownen og løbe ned og lave en mere...

Det gik ellers godt, med en completion % på 70,8%, mod deres 55%.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Officiel tråd

Indlægaf Adampantic » 25. aug 2015 22:59

Jeg har fået spillet 6 kampe i min Connected Franchise - men er stødt på et mærkeligt problem. Jeg har nu oplevet 3 gange, at efter en kamp, så når jeg skal tilbage i menuen, så sker der ikke mere. Baggrunden kører fint - det samme gør musikken, men der menuen dukker aldrig op. Første gang, fik jeg notifikationen at jeg havde vundet min kamp, men da jeg startede op igen, stod kampen som ikke spillet (på trods af der stod i hjørnet under mine notifikationer, at jeg havde vundet). Det endte herefter med at simulerede (hader at spille en kamp to gange). Det er så efterfølgende sket 2 gange, hvor mit resultat dog er blevet. Har andre oplevet dette?

Ellers har det været meget forskellige kampe jeg har spillet. Mit enlige nederlag kom til Bengals på 20-17, hvor jeg 2 gange går efter den på deres 2 yard linie (sidste gang med 20 sek igen), og ingen af gangene fik jeg den.
Derudover er det blevet til en 27-12 sejr mod Raiders, der måtte nøjes med 4 FG. 17-6 mod Steelers og 14-0 mod 49'ers. Alle i kampe har mit forsvar gjort det ret godt, og så kom mega blunderen mod Browns, hvor Johnny Football(!!!!) kastede for 350 yards ,og Flacco leverede 4 interceptions.. På 15 sene point, lykkedes det dog at vinde 36-29.

Alt i alt, er jeg meget tilfreds med denne nye titel, eneste minus er lige det problemer med den fryser, ellers ser det ud til at det er en mere realistisk titel de har fået smidt i hovedet på os i år. Specielt at QB's kast, er lidt mere tricky at sende afsted, ser jeg som en positiv ting.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099

+1

Re: Madden NFL 16 - Officiel tråd

Indlægaf Morten Skou » 26. aug 2015 17:43

Jeg har ikke oplevet det med at den fryser, men loadtiderne er godt nok lange?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron