Xboxlife forum

Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

For sport fanatikere.

Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 18. aug 2015 18:40

Så er det så småt tiden til at Madden 16 udkommer. Derfor vil der igen i år, selvfølgelig være en Xboxlife liga. Sidste år holdte vi den kørende i alt i 4 sæsoner, og vi håber at gentaget succesen. Tilmeldingen kan lige så godt begynde, så vi kan få så mange med som muligt. Skriv dit gamertag og hvilket hold du ønsker i denne tråd, og så vil jeg opdatere den løbende. Hvornår vi starter Franchise sæsonen op, vil blive diskuteret. Men først kan man læse "reglerne" :


- Der spilles 7 min. quarters.
- Sværhedsgraden er All-Pro.
- Holdene styres som coach - nyoprettet træner.

Det kræves af dig, at du er indstillet på at spille to kampe hver uge, idet nye spilleuger begynder onsdag og søndag. Folk har deres privatliv - skole, job, familie, venner. Og det skal der bestemt også være plads til. Men alligevel forventes det af dig, at du gider deltage aktivt i planlægningen af dine kampe imod de andre brugere, så antallet af simulerede kampe holdes på et minimum. Gør dig venligst overvejelserne om dette er noget du kan leve op til inden du tilmelder dig, da det er håbet og målet at have en liga med seriøse deltagere, der alle er med til at ligaen kan overleve i mange sæsoner fremadrettet. Til gengæld er der ingen krav til dine evner i spillet. Alle er velkomne.

Jeg vil løbende opdatere denne første kommentar med hvilke hold der er optaget. Alle spørgsmål er selvfølgelig velkomne, og har folk input til ønsker, så tager vi selvfølgelig også den.

Deltagere:

KingPantic - Baltimore Ravens
Skou - New England Patriots
ConfusedEmpress - Green Bay Packers
Emil Rener - St Louis Rams
Jespakaos - Seattle Seahawks
TeddyBamboo1337 - Cincinnati Bengals
KingHans9800 - Tamba Bay Buccaneers
TigerJax007 - Kansas City Chiefs
Senest rettet af Adampantic 28. aug 2015 23:07, rettet i alt 5 gange.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Morten Skou » 18. aug 2015 18:47

Skou - NE Patriots
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 18. aug 2015 22:21

Pingo - packers
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 18. aug 2015 22:31

Men jeg skal lige se om jeg har råd når det udkommer, eller om jeg er nødt til at vente til lønningsdag… kan vi evt starte der? Tænker der ku være flere som har samme problem?
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Morten Skou » 18. aug 2015 22:48

Det er ikke meningen at vi starter på releasedagen... et par uger efter tænker jeg ville være optimalt? Så kan vi også lige nå at prøve spillet osv?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf emilrener » 19. aug 2015 14:47

Emil Rener - St. Louis Rams
Er 100 på de bliver vilde i år :D
Did someone call 9-1-holy shit!?
emilrener
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Slagelse


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 19. aug 2015 15:31

Super skou, regnede jeg heller ikke med, men skulle lige være sikker :-)
Tror også de blive vilde renner, men deres halv sløve offensiv kommer til at koste dem
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 20. aug 2015 14:51

Lækkert at se jer tilbage :D

Kan næsten ikke vente til den nye sæson bliver skudt igang. Forventer en masse hold, kan kæmpe om trofæet - men selvfølgelig løber Ravens med sejren, i Steve Smiths' sidste sæson :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 20. aug 2015 14:55

Og forresten enig - Vores Franchise skal nok først starte et par uger efter release, så alle lige kan nå at få det købt, og sat sig ind i spillet :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 20. aug 2015 14:55

Trial igang med at download :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf jesperbadeand » 22. aug 2015 13:39

Hej

Jeg ku godt tænke mig at være med, men jeg ude at rejse fra 17-9 til 1-10. Er det ikke problem ?
Mvh
Jesper
jesperbadeand
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 22. aug 2015 15:32

jesperbadeand skrev:Hej

Jeg ku godt tænke mig at være med, men jeg ude at rejse fra 17-9 til 1-10. Er det ikke problem ?
Mvh
Jesper


Hej Jesper, dit hold kan blive sat på Autopilot (kunne man hvertfald i 15'eren), således at dine kampe imens du er på ferie, bare bliver simuleret.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Morten Skou » 22. aug 2015 16:20

Adampantic skrev:
jesperbadeand skrev:Hej

Jeg ku godt tænke mig at være med, men jeg ude at rejse fra 17-9 til 1-10. Er det ikke problem ?
Mvh
Jesper


Hej Jesper, dit hold kan blive sat på Autopilot (kunne man hvertfald i 15'eren), således at dine kampe imens du er på ferie, bare bliver simuleret.


Hvilket flere af os andre også gjorde brug af sidste år så vidt jeg husker? Alle kan jo løbe ind i ikke at kunne nå en kamp eller to i løbet af en sæson.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 22. aug 2015 16:29

Hvilket der selvfølgelig skal være plads til. Man kan blive presset af diverse årsager.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf jesperbadeand » 22. aug 2015 17:33

Hej alle,

Super, så er jeg med! Er Seahawks taget?
Mvh
Jesper
jesperbadeand
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron