Xboxlife forum

Burnout Revenge til Xbox One ??? (stort ønske)

Spil med fart på

Burnout Revenge til Xbox One ??? (stort ønske)

Indlægaf JohnH » 25. feb 2015 16:18

Ja, det er et gaaaammelt spil til Xbox 360, men hold da op hvor det stadig holder .... bare fartfornemmelsen og så eksplosionen man kan aktivere, når man kører galt =D>

Det må da snart være nogen der tager sådan et spilkoncept op til de 'nye' konsoller, jeg synes ihvertfald det mangler 8)

Lige et klip med en der kan finde ud af det, damn!

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+2

Re: Burnout Revenge til Xbox One ??? (stort ønske)

Indlægaf Morten Skou » 25. feb 2015 16:21

Jeg er helt enig :D Det er uden tvivl et af de spil som jeg har haft flest timers sjov med - også i co-op, på Xbox 360!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Burnout Revenge til Xbox One ??? (stort ønske)

Indlægaf ALIE » 25. feb 2015 17:25

Paradise 2 er mit ønske. Bedste bil spil
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030

+1

Re: Burnout Revenge til Xbox One ??? (stort ønske)

Indlægaf Lasborg » 13. aug 2015 07:45

låner lige tråden til at sende kærlighed til Burnout Paradise

Har stadigvæk kun en x360, og spiller ikke så meget som jeg gjorde før i tiden- men her for et par uger siden satte jeg en gammel favorit i maskinen Burnout Paradise! vidste at jeg manglede nogle achievements og noget i den, så satte mig for at få mit Burnout Elite Licence.
Jeg manglede kun ca. 5 Burning Routes så ved ikke hvorfor jeg aldrig fik taget mig sammen til at gøre det færdigt sidst. Men et par timer senere og jeg havde klaret det, fandt faktisk også et smash som jeg manglede (mangler stadig 1 i White Mountains, men det gider jeg ærligt talt ikke at bruge tid på)

Da jeg kiggede på mine achievements kan jeg se at sidst jeg spillede Paradise var for præcis 6 år siden :shock: (og selv da var det 1½ år gammelt)

Spillet virker stadig friskt og man sidder slet ikke med fornemmelsen af at det er så gammelt som det er. Bevares der er da ting der ville være rare var tilstede, kunne skippe crash animationer, når man for halvtredsindstyvende gang crasher i løbet af en event, come on! Og selvom der jo med tiden blev puttet en event restart ind i spllet så skal man gennem 4-5 knap tryk igennem for at aktivere det, også lidt belastende når man når de senere events. Og så er der loadtiderne som til tider er lige drænende nok. Alle 3 ting som forsinker folk i at komme tilbage til noget action - og i Burnout Paradise er det altså action man er der for.

Paradise står for for mig som et af de spil der definerede den forrige konsolgeneration både med tilgangen til DLC og opdateringer af deres base game men også for den helt fantastiske online del.

Jeg håber at der kommer et freeroam Burnout spil til de nye konsoller, det vil helt sikkert være noget der vil få mig til at rykke over.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Burnout Revenge til Xbox One ??? (stort ønske)

Indlægaf Rechain » 13. aug 2015 16:53

Ja, jeg fandt Revenge frem fra skuffen sidste måned og gamede lidt mere på min Xbox 360 :) jeg har jo både PS3, Xbox 360, PS4 og Xbox One stående klar under fladskærmen. BurnOut - Revenge er et af mine favorit spil i serien, udover 3'eren (Takedown) som jeg har brugt ligeså meget tid på. Paradise er et fedt spil, men har brugt mere tid på Takedown og især Revenge :D stadigvæk masser af gameplay i, er kun 35% inde i spillet..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Burnout Revenge til Xbox One ??? (stort ønske)

Indlægaf Lasborg » 19. dec 2016 13:31

Lasborg skrev:...fandt faktisk også et smash som jeg manglede (mangler stadig 1 i White Mountains, men det gider jeg ærligt talt ikke at bruge tid på)

Da jeg kiggede på mine achievements kan jeg se at sidst jeg spillede Paradise var for præcis 6 år siden :shock: (og selv da var det 1½ år gammelt) .



Nu da Burnout Paradise er kommet som GwG og Back compat, så bootede jeg det op og spillede en lille times tid og så gik det hverken værre eller bedre end at jeg fandt den sidste smash som jeg manglede i White Mountain.

Det føles rigtigt godt at få den achievement.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294

+1


Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron