Xboxlife forum

The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf KingHans » 3. jul 2015 18:36

Jeg har en bug i Muire D'yaeblen Contract, andre der har det? Jeg kan ikke lave den potion der skal bruges. Jeg får slet ikke opskriften. :(
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf spif2001 » 4. jul 2015 08:01

KingHans skrev:Jeg har en bug i Muire D'yaeblen Contract, andre der har det? Jeg kan ikke lave den potion der skal bruges. Jeg får slet ikke opskriften. :(

Kan det her bruges?
https://www.reddit.com/r/witcher/commen ... _contract/
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf citysleeps » 4. jul 2015 13:49

KingHans skrev:Jeg har en bug i Muire D'yaeblen Contract, andre der har det? Jeg kan ikke lave den potion der skal bruges. Jeg får slet ikke opskriften. :(


Tror også jeg havde problemer med den, men det viste sig at den potion allerede lå i min inventory, som der også bliver beskrevet på reddit.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf rasmusvn » 5. jul 2015 19:57

"Every story, even the longest epic, must end."

Så er jeg ellers færdig med endgame og dermed også selve spillet. Det har været en fantastisk rejse, der har taget næsten 400 timer. På mange måder virker det dog forkert at kvantificere spillet på den måde; antallet af timer alene giver nemlig ikke udtryk for spillets mange kvaliteter. Skal jeg være helt ærlig, så var jeg efterhånden ved at være lidt træt af at rejse rundt i den ellers store, detaljerede og levende verden. Det virkede lidt som om, at der manglede "noget". Det rodede spillets endgame dog eftertrykkeligt bod på.

Jeg har muligvis ikke været igennem nok RPGs, men jeg har aldrig oplevet et så veludført endgame, som det der er at finde i The Witcher 3. Det leverer, i hvert fald for mig, alle de dele, som jeg følte ikke var til stede op til dette punkt. Jeg er ikke typen, der nødvendig efterspørger en slutning, hvor alt ender lykkeligt, sådan skal det bestemt ikke forstås. Endgamet er i stedet et solidt stykke håndværk, der væver næsten samtlige tråde sammen, og effekten af dette har jeg svært ved at give udtryk for gennem simple ord.

The Witcher 3 har en af de unikke kvaliteter, som kun få spil, i det hele taget alle former for medier, har: Det er meget svært at sige farvel til, og når credits endelig ruller over skærmen, kan jeg næsten garantere, at dette vil være en af de oplevelser, der vil cementere sig som værende mindeværdig. Det er den form for minde, der har mange forskellige aspekter: Der har været gode, humoristiske øjeblikke, øjeblikke, der har vakt afsky og fået en til at reflektere over verden, som den nu er, øjeblikke af dyb afmagt, og sidst men ikke mindst øjeblikke, der uden nåde rev sjælen i tusind stykker. Det vigtigste er vel nok, at samtlige øjeblikke har virket oprigtige.

Med så mange følelser er det kun godt, at spillet indeholder den vel nok mest episke katarsis, som jeg endnu har set.

I got eleven kinds of clouds to shroud and comfort me
Eleven kinds of loneliness to go floating out to sea
Eleven ways to lose yourself, unseen and unavowed
I've got eleven kinds of joy for me and me now
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626

+1

Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf DanniSemperfi » 6. jul 2015 08:21

Har et spørgsmål til jer der har gennemført spillet.

Har 3eren den samme "crossroad" som 2eren?

Der mener jeg, at i 2eren ca halvvejs kan man vælge 2 veje.
Som er vidt forskellige.

I nr 2 gemte jeg spillet og tog først den ene vej og derefter den anden.
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf masterman » 11. jul 2015 11:34

Sign build spørgsmål.
Jeg forsøger at gennemskue systemet, men er lidt i tvivl.
Hvis jeg vil have max ud af igni hurtigst muligt, skal jeg så placere point således at jeg kommer ned til højeste level (pyromaniac) og så smide den i en slot eller skal jeg have alle de forgående led placeret i hver slot.
Eftersom der ikke er særlig mange slots, så ender det med at igni kommer til at fylde de først 4 op.
Håber I kan hjælpe mig
masterman
Niveau 4
 
Indlæg: 324


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf citysleeps » 11. jul 2015 11:48

Hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt, så er det ikke nødvendigt at max-out de foregående led i et sign, for at kunne åbne op for den næste række. Alt efter hvilket slot der er tale om, så fungerer de oftes uafhængig af hinanden. Så du kan sagtens have Igni på 1/4 i den første række, og stadig åbne op for den næste række af Igni.

EDIT: Men du skal stadig bruge et hvis antal point i den pågældende række, før du kan åbne op for den næste. Men de kan frit spredes over alle skills i rækken.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf masterman » 11. jul 2015 12:39

Okay, men hvis jeg vil gøre så meget skade som muligt med igni, skal jeg så have alle led max-out i hver sin slot eller kan jeg nøjes med den allerseneste (den længst mod bunden). supplerer de hinanden eller er de uafhængige?
masterman
Niveau 4
 
Indlæg: 324


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf citysleeps » 12. jul 2015 17:01

masterman skrev:Okay, men hvis jeg vil gøre så meget skade som muligt med igni, skal jeg så have alle led max-out i hver sin slot eller kan jeg nøjes med den allerseneste (den længst mod bunden). supplerer de hinanden eller er de uafhængige?


Jeg vil mene at de er uafhængige, men jeg husker det ikke helt præcis. Men der er jo også to slags Igni, den ene er bundet til RB og den anden til RT. Fyr op for opgraderingerne på dem begge, da dette vil øge intensiteten af sign'et. Og husk også diverse glyphs til dit gear, især Greater Glyph of Igni som giver en boost på 10% på Igni.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf spif2001 » 13. okt 2015 22:34

Det første reelle DLC - Hearts of Stone er klar:
https://store.xbox.com/da-DK/Xbox-One/D ... 19c2531e50

Skulle være omkring 10 timers spilletid for 75 kr
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf citysleeps » 14. okt 2015 10:55

spif2001 skrev:Det første reelle DLC - Hearts of Stone er klar:
https://store.xbox.com/da-DK/Xbox-One/D ... 19c2531e50

Skulle være omkring 10 timers spilletid for 75 kr


Købt og installeret. Jeg har dog ikke fået tid til at spille endnu, men det bliver godt at komme tilbage til Witcher efter et par måneders fravær :- )
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf citysleeps » 9. maj 2016 12:25

Release dato på sidste expansion, Blood and Wine ser ud til at være d. 30 maj.

Billede
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf spif2001 » 9. maj 2016 14:14

Det bliver fedt at vende tilbage :D

...og godt at se at man får muligheden for at farve armor. Nogle armors ser bare ikke særlig badass ud ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf spif2001 » 11. maj 2016 09:53

Eurogamer har et preview af Blood & Wine:
http://www.eurogamer.net/articles/2016- ... ne-preview
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf citysleeps » 11. maj 2016 11:33

Spændende!

More than 30 hours of content - not 20 as we've been previously told=D>
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron