Xboxlife forum

The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Snemonster » 20. jun 2015 09:00

Hvordan skaffer i penge? Er virkelig i nød...
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Rasbred » 20. jun 2015 09:33

Snemonster skrev:Hvordan skaffer i penge? Er virkelig i nød...


køb musling skaller i Novigrad.. lav dem om til perler og sælg dem dyrt :)

hver gang du går ud af en mechant så genfylder de.. der kan man på 5-10 min tjene 25-30 tusind crowns :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Giv » 20. jun 2015 13:04

Rasbred skrev:
Snemonster skrev:Hvordan skaffer i penge? Er virkelig i nød...


køb musling skaller i Novigrad.. lav dem om til perler og sælg dem dyrt :)

hver gang du går ud af en mechant så genfylder de.. der kan man på 5-10 min tjene 25-30 tusind crowns :)


Har de ikke fjernet/nerfet den mulighed?? Synes ikke jeg kunne købe nogen ved den samme merchant forleden.
Giv
Niveau 3
 
Indlæg: 285


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Snemonster » 20. jun 2015 14:22

Og som low level ? :D Er kun lvl 6, og ikke engang råd til at repair mit gear :D
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Aberrant Simon » 20. jun 2015 22:52

Giv skrev:
Rasbred skrev:
Snemonster skrev:Hvordan skaffer i penge? Er virkelig i nød...


køb musling skaller i Novigrad.. lav dem om til perler og sælg dem dyrt :)

hver gang du går ud af en mechant så genfylder de.. der kan man på 5-10 min tjene 25-30 tusind crowns :)


Har de ikke fjernet/nerfet den mulighed?? Synes ikke jeg kunne købe nogen ved den samme merchant forleden.


Den blev fixet i den seneste patch update, jeg har personligt ikke manglet penge på noget tidspunkt, det handler virkelig bare om at samle alt det lort op man kan, og sælge det og klare Contracts and so on.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Ronny73 » 21. jun 2015 06:42

jeg købte 200muslinger/perler inden patch så jeg har da til noget tid, det eneste problem er at finde en foretning med nok penge
Ronny73
Niveau 3
 
Indlæg: 290
By: Sønderborg


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Renoldo » 23. jun 2015 13:53

Angående våben, kan man så sige hvad der er bedst?
Så høj damage som muligt, eller lidt lavere damage, men med bedre bonus?

Grundet til at jeg spørger, er at jeg har altid et par ekstra våben med mig, og jeg havde valgt dem med højeste damage. Men jeg spillede en mission hvor jeg skulle aflevere mine våben. Da jeg så fik dem tilbage, så havde jeg automatisk dem med lidt lavere damage, men de har har bedre/ højere bonus.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf spif2001 » 23. jun 2015 14:08

I inventory vinduet har du en DPS (Damage Per Second) angivning ude til højre. Generelt skal den være så høj som mulig.

...men monstre er jo mere sårbare / modstandsdygtige over for forskellige damage typer, så hvis du ved, at du skal i kamp mod et monster, der er sårbar overfor f.eks. ild, ja så er det bare med at finde sværet med ildrunen frem osv...

...og husk at oliere dit våben med den rigtige olie - det gør en stor forskel.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Renoldo » 23. jun 2015 14:17

Ok, DPS det har jeg ikke set på.

Ja, jeg er ikke så god til at skifte våben undervejs, det kan være at jeg skal prøve det noget mere.

Ja jeg bruger også olie når jeg husker det, men jeg har ikke så mange at vælge imellem endnu.

Tak for info.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf pede B » 23. jun 2015 18:32

Hvor køber jeg armor og våben?? Har været forbi nogle steder, men de sælger kun våben der er dårligere end mine. Og dem jeg bruger nu, er altså dem man fik da man startede spillet. Har fået craftet en chest armor hos en gut.

Jeg synes crafting virker meget uoverskueligt, der er virkelig virkelig mange ting. Indtil videre har jeg samlet virkelig mange planter op, har helt fyldt i mit inventory. Men jeg aner ikke hvad jeg skal bruge dem til :) lige nu vil jeg bare gerne have bedre armor og våben. Er level 5/6 pt.
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf citysleeps » 23. jun 2015 21:04

pede B skrev:Hvor køber jeg armor og våben?? Har været forbi nogle steder, men de sælger kun våben der er dårligere end mine. Og dem jeg bruger nu, er altså dem man fik da man startede spillet. Har fået craftet en chest armor hos en gut.

Jeg synes crafting virker meget uoverskueligt, der er virkelig virkelig mange ting. Indtil videre har jeg samlet virkelig mange planter op, har helt fyldt i mit inventory. Men jeg aner ikke hvad jeg skal bruge dem til :) lige nu vil jeg bare gerne have bedre armor og våben. Er level 5/6 pt.


Hvis du kun er level 5 kan du også kun bruge armor og våben tilsvarende den level, og de er jo ikke så betydelige gode. Men bedre armor og våben skal nok komme, så bare hold ud:-) Jeg er pt level 21 og har fået mig Feline gear fra Cat scavenger missioner, hvilket er ca 300 damage på mit silver sword. Derfor, køb ikke armor eller våben - find/craft dem, bla ved at gennemføre treasure hunts eller monster contracts, der finder du det bedste gear.

Plante loot er godt til potions og ligende, mens loot fra monstere også kan bruges til noget gear. Jeg synes crafting systemet er ganske godt, med tiden finder man ud af hvilke loot man skal gå efter og hvad der bare er crap:-)
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf rasmusvn » 1. jul 2015 01:05

Så nåede jeg ellers til endgame, som jeg endnu ikke har færdiggjort, og sikke en fornøjelse det er. Man kunne prøve at sammenligne det med DA:I's endgame, men eftersom det var ikke eksisterende, så det ville være en skam i det hele taget at prøve.
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Snemonster » 1. jul 2015 06:43

Hmm hvad er der så efter endgame ? :D Altså... Det er jo ikke ligesom WoW hvor man bliver ved med at farme bedre gear, så hvad gør man så med spillet? Tænker ikke man har lyst til at starte forfra ?
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf spif2001 » 1. jul 2015 07:57

Snemonster skrev:Hmm hvad er der så efter endgame ? :D Altså... Det er jo ikke ligesom WoW hvor man bliver ved med at farme bedre gear, så hvad gør man så med spillet? Tænker ikke man har lyst til at starte forfra ?

Jeg er startet forfra og gået op i sværeste niveau - der bliver man sat en del på prøve, men det er meget fedt.

...men efter Endgame er der jo sikkert ton af sidemissioner, treasure hunts, monster hunts osv du kan gå i gang med. Mange af dem er sjovere end hovedmissionerne.

...og hen ad vejen kommer der expansions på 10 og 20 timers varighed, så vidt jeg har forstået.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: The Witcher 3 realese d 19-05.2015

Indlægaf Aberrant Simon » 2. jul 2015 04:58

Snemonster skrev:Hmm hvad er der så efter endgame ? :D Altså... Det er jo ikke ligesom WoW hvor man bliver ved med at farme bedre gear, så hvad gør man så med spillet? Tænker ikke man har lyst til at starte forfra ?


Jeg startede ud på det Death March, og når man har klaret spillet så synes jeg egentlig det er det. Spillet har mange skavanker, som hitbox der er elendig til tider og forfærdelige loading tider, men stadig et godt spil, udover historien bliver trukket langt ud. Jeg føler ikke det er et spil jeg ville spille igen, men det kan jeg blive nød til, for at få achievementen med Collect All Gwent Cards, så er spørgsmålet om man vil det.
Jeg føler i hvert fald Endgame er ligesom det, så er jeg egentlig ligeglad om der er flere sidequest, det er bare ikke så sjovt i længden, med mindre man er hardcore fan.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron