Xboxlife forum

Magic Duels: Origins

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Magic Duels: Origins

Indlægaf IkkNico » 9. mar 2015 22:24

Vi fortsæter de gode takter fra DotP 2015 tråden

Magic Duels: Origins anoncering
Wizards of the Coast har til PAX 2015 annonceret, at dette års digitale Magic the Gathering spil bliver Magic Duels: Origins.



Spillet udkommer til XBO, PC og iPad til juli (PS4 følger efter senere på året).

Info
Det vi ellers ved lige nu ...

> Boosters købes for in-game guld. Dette guld kan enten optjenes ved at duellere både mod AI, eller købe det for solide grønne dollars.
> 2HG vender tilbage
> Der er historier for flere planeswalkers; Nissa, Gideon, Chandra, Jace og Liliana
> Forbedret deck builder
> Planeswalker kort
> Ca. 1000 forskellige AI deck
> Quest system med nye udfordringer hver uge
> 100% F2P, alt kan åbnes uden at betale
> Ingen draft eller Sealed
> Opdateringer bliver kædet sammen med papir udgivelserne (4 gange om året)

Hands-on



Div Links
Announcing Magic Origins
What's the story with Magic Origins
Kort liste (Uofficiel NGA liste)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf IkkNico » 9. mar 2015 22:27

Auunj fra NGA havde lige et meget interessant indlæg i MDO tråden; Wizards kan med fordel give guld mønter til MDO væk til de mange FNM events der afholdes hver uge.

Just a though: earlier we were speaking how Magic Origins competed with standard Magic and that Hearthstone doesn't have this "problem". Why not use it to Magic's advantage?

For example:
You attended an FNM to play booster draft? Gain *XXX* gold in MDO.

I'm sure there are a lot of ways to make Duels people play traditional magic and the other way around.

Smart tænkt. Det kan lokke endnu flere soillere til papir-Magic, og giver Wizards en klar fordel ifht Hearthstone. Spændende om de har tlnkt sig at gøre dette
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Da Senzai » 10. mar 2015 10:27

Boosters købes for in-game guld. Dette guld kan enten optjenes ved at duellere både mod AI, eller købe det for solide grønne dollars.

Av, Av, Av, Av!

Jeg håber, at det bare er fordi, at der er noget, der er gået tabt i oversættelsen.

Hvis man ikke kan få guld ved at vinde over rigtige spillere i rankede kampe, så er jeg nødt til at springe fra. Jeg hader at skulle grinde mod AI´en. Spil som dette synes jeg er meget sjovere at spille mod rigtige mennesker.

Uanset, hvor fedt spillet bliver er dette absolut en deal_Breaker for mig. Ellers lyder Origins til at blive meget godt. :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf TerrificFalcon » 10. mar 2015 13:33

Jeg afskyr udviklere der ikke kan finde ud af, at undgå at ødelægge deres spil, under implementering af online-delen. Nu er det ikke fordi at Risk er toppen af strategi-spil og turbaseret herlighed, men onlinedelen trækker spillet fra en solid score til noget jeg ikke har lyst til at røre ved. Forfærdeligt.
Hvis det virkeligt ikke er muligt at anskaffe sig mønter til indhold/boosters ved at spille spillet online, så springer jeg også fra Magic Duels igen, virker det til.

Forresten Nico, det er ikke Garruk, som er med her - det er Nissa, da hun har taget rollen som den grønne Planeswalker fremover, særligt grundet hendes involvering i næste blok, Battle for Zendikar.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf IkkNico » 10. mar 2015 16:58

Da Senzai skrev: Boosters købes for in-game guld. Dette guld kan enten optjenes ved at duellere både mod AI, eller købe det for solide grønne dollars.

Av, Av, Av, Av!

Jeg håber, at det bare er fordi, at der er noget, der er gået tabt i oversættelsen.

Lige præcis den del checkede jeg 2 gange, og der stod kun AI nævnt. Tror måske Wizards er bange for boosting, hvor man bare kan grinde løs, men det kan man vel også gøre mod computeren.

Hvis man bare for den mindste smule guld uanset udfaldet af en kamp, så er det jo bare at sætte en automatisering til at discarde et kort hver runde til man har tabt.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Da Senzai » 11. mar 2015 22:57

Ja, man kan vel sikkert bare sætte AI´en til Easy og så banke dem med dit Mono-Grønne Stompy eller dit Red Deck Wins.

Det virker bare så kedeligt.

Jeg synes ret ofte virker det til, at de mennesker, der laver spil og træffer design-valg ikke selv spiller spil.

Hvis de er bange for "boosting" kan de vel bare gøre således, at Player-Matches ikke giver mønter, men det gør rankede kampe.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf IkkNico » 17. mar 2015 08:06

Mere info via BoardGameGeek.

> man kan bruge sine egne deck i 2HG, dvs ingen precons
> Inge cross platform play

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf heinstach » 17. mar 2015 09:06

Det ville give god mening, hvis ranked matcher mod randoms giver coins. Alt andet ville være en tåbelig og ret ulogisk designbeslutning.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg

+1

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf IkkNico » 13. jun 2015 21:32

Wizards laver sine sædvanlige PR stunts, det vil sige ingenting. Det officielle forum er stenødt, og community liason Sean er ingen steder at se. Officielt ved vi lige så lidt som for 3 måneder siden, uofficielt er der afsløret nogle kort, men selve setuppet og hvor, der skal grindes ved ingen endnu.

Jeg er stadig skuffet over ingen crossplatform. Denne type spil havde været oplagt til PS4 vs XBO vs PC vs PS3 vs 360, og vi ville have haft en kæmpemæssig pen ... øeh, spillerbase
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf TerrificFalcon » 14. jun 2015 19:26

Tja - Wizards har faktisk smidt en ny side for spillet op så sent som i går.

http://magic.wizards.com/en/content/magic-duels

Og her var den bekræftelse vi ledte efter - ja, man får "rewards for multiplayer matches", og vi ved vidst alle sammen godt, hvad det betyder.

http://oi61.tinypic.com/2poy744.jpg
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Da Senzai » 19. jun 2015 01:11

Bare lige for at dobbeltbekræfte det, så har DragonPuncher lige sendt mig denne besked;

"Whenever you play a game in Duels Origins, you'll earn gold. Win or lose. Single player or online. Tutorial or 2-Headed Giant. Every single game earns you coins, which you can use to purchase booster packs to add to your collection."
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf IkkNico » 19. jun 2015 09:59

Da Senzai skrev:Bare lige for at dobbeltbekræfte det, så har DragonPuncher lige sendt mig denne besked;

"Whenever you play a game in Duels Origins, you'll earn gold. Win or lose. Single player or online. Tutorial or 2-Headed Giant. Every single game earns you coins, which you can use to purchase booster packs to add to your collection."

Fedt, så håber vi bare ikke at pakkrne bliver så dyre, at man kal grinde en hel masse (men gerne lidt selvfølgelig)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+2

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf Da Senzai » 30. jun 2015 19:02

Er det her en fejl eller er der virkeligt Cross-platform play? Det kunne være sick for Playerbasen.


Magic Duels will be available on iOS first on July 8 then a week later on Steam for PC and Mac, and Xbox One. The PlayStation 4 will be the last to get it in August.

Players on different platforms will be able to battle each other online. However, their account will be locked to one system.


fra

http://www.thestar.com.my/Tech/Tech-New ... s-Origins/
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf IkkNico » 30. jun 2015 20:18

Da Senzai skrev:Er det her en fejl eller er der virkeligt Cross-platform play? Det kunne være sick for Playerbasen.


Magic Duels will be available on iOS first on July 8 then a week later on Steam for PC and Mac, and Xbox One. The PlayStation 4 will be the last to get it in August.

Players on different platforms will be able to battle each other online. However, their account will be locked to one system.


fra

http://www.thestar.com.my/Tech/Tech-New ... s-Origins/

:shock: Det ville være så fucking fedt
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Magic Duels: Origins

Indlægaf IkkNico » 6. jul 2015 16:51

Sream i aften kl 22:00 BST (british summertime), hvilket så er kl. 23 for os i DK
http://www.twitch.tv/PCGamesN
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster