Xboxlife forum

Neverwinter - F2P RPG

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Snemonster » 12. apr 2015 08:51

Er også positiv over spillet. Er dog nogle ting som virkelig kunne forbedres.
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Dinz » 19. apr 2015 18:43

Jeg er også rigtig godt tilfreds med det. Har spillet det nogle timer her i weekenden. Der er da uden tvivl plads til forbedring af både gameplay, servere og UI. Men når det så er sagt, så syntes jeg det er en af de bedste MMO oplevelser jeg har haft siden jeg spillede WoW. Hvis de først får serverne ordentligt op at køre, kunne jeg godt frygte det er et spil man hurtig kunne komme til at bruge rigtig mange timer på.
Men super fedt at der endelig er kommet noget WoW-ish til konsollerne :D Can't wait for WoW xbox one edition :P
Dinz
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: Odense

+1

Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Snemonster » 24. apr 2015 06:20

Forstår ikke helt det ZEN.
Jeg har en masse Astral Diamond som jeg vil købe ZEN for.
Så går jeg i "Astral Diamond Exchange" i menuen og ved "Buy ZEN" købte jeg 100 ZEN for 13800 Astral Diamonds.
Men... Jeg har mistet de 13800 Diamonds, men jeg har aldrig fået mit ZEN? Forstår det ikke.
I kan se et billede her. https://onedrive.live.com/redir?resid=5 ... hoto%2cpng
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Snemonster » 25. apr 2015 17:49

Ingen der kan hjælpe med det ZEN? Fatter hat af det :D

@Mike JezZ har du fundet ud af det med den Rogue? Nu prøvede jeg selv at lave det. Det er på RB du går i Stealth, men den Power bliver først aktiveret når du bliver level 10.
Senest rettet af Snemonster 26. apr 2015 07:39, rettet i alt 1 gang.
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Mini DK » 26. apr 2015 07:23

Snemonster skrev:Forstår ikke helt det ZEN.
Jeg har en masse Astral Diamond som jeg vil købe ZEN for.
Så går jeg i "Astral Diamond Exchange" i menuen og ved "Buy ZEN" købte jeg 100 ZEN for 13800 Astral Diamonds.
Men... Jeg har mistet de 13800 Diamonds, men jeg har aldrig fået mit ZEN? Forstår det ikke.
I kan se et billede her. https://onedrive.live.com/redir?resid=5 ... hoto%2cpng


Du skal tænke det som en slags veksle bank, så hvis du skal have dine Zen eller AD ud skal du gå ind i Astral Diamond Exchange igen hvor du mener det er i bunden kan se du har 100 Zen, hvis ikke du vil have dem stående der skal du trække dem ud, (kan ikke lige huske hvilken knap du trykker på for at gøre det) når det er gjort kan du bruge dine zen til af købe ting i Zen butikken.

hvis ikke du forstår så fang mig live så måske jeg kan forklare det over chat :)
Billede
Mini DK
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Snemonster » 26. apr 2015 07:51

Mini DK skrev:
Snemonster skrev:Forstår ikke helt det ZEN.
Jeg har en masse Astral Diamond som jeg vil købe ZEN for.
Så går jeg i "Astral Diamond Exchange" i menuen og ved "Buy ZEN" købte jeg 100 ZEN for 13800 Astral Diamonds.
Men... Jeg har mistet de 13800 Diamonds, men jeg har aldrig fået mit ZEN? Forstår det ikke.
I kan se et billede her. https://onedrive.live.com/redir?resid=5 ... hoto%2cpng


Du skal tænke det som en slags veksle bank, så hvis du skal have dine Zen eller AD ud skal du gå ind i Astral Diamond Exchange igen hvor du mener det er i bunden kan se du har 100 Zen, hvis ikke du vil have dem stående der skal du trække dem ud, (kan ikke lige huske hvilken knap du trykker på for at gøre det) når det er gjort kan du bruge dine zen til af købe ting i Zen butikken.

hvis ikke du forstår så fang mig live så måske jeg kan forklare det over chat :)


Ohhh jeg siger mange tak. Nu fandt jeg ud af hvordan faen det fungerede :D Mange tak for hjælpen.
Snemonster
Niveau 2
 
Indlæg: 173
By: Thorsager


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf TheChamp » 14. maj 2015 02:05

Jeg er gået i gang med at spille det en del og synes det er ret fedt egentligt. Jeg har siiddet og prøvet at studere det lidt og få sat mig ordentligt ind i det, og er det bare mig elelr mangler der ikke Classes som der er på PC? Control Wizzard, Trickster, Devoted Cleric osv... Eller er det bare fordi jeg ikke er højt nok lvl til at vælge en Class? Jeg er i skrivende stun Lvl 15
TheChamp
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Mini DK » 14. maj 2015 15:18

TheChamp skrev:Jeg er gået i gang med at spille det en del og synes det er ret fedt egentligt. Jeg har siiddet og prøvet at studere det lidt og få sat mig ordentligt ind i det, og er det bare mig elelr mangler der ikke Classes som der er på PC? Control Wizzard, Trickster, Devoted Cleric osv... Eller er det bare fordi jeg ikke er højt nok lvl til at vælge en Class? Jeg er i skrivende stun Lvl 15


Dene enste class der ikke er på xbox er den nye Paladin som pc fik 2 uger efter Neverwinter var kommet på xbox
Billede
Mini DK
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Kimkjaer » 29. jun 2015 14:05

Jeg har endelig fået tid til at spille lidt igen, så jeg fik brugt et par timer eller 3 på NW i weekenden, og synes faktisk det er ret fedt - uverraskende sjovt :)
Jeg har en level 16 Trickster rogue, og en level 13 Devoted Cleric.
Jeg rerollede Cleric, da jeg er mest til healer/support typer ..
(Resto Druid + Priest siden 05 i WoW)

Men efter at have læst lidt på nettet, lyder det til at det er rimelig meget P2W .. :(
Så jeg tænker, hvor stor forskel er der på ESO og NW ?
Er det værd at bruge lidt penge på ESO, hvis man ikke har utrolig meget tid til at spille længere ?

Eller er det ikke til sammenligning ??
Kimkjaer
Niveau 2
 
Indlæg: 172
By: Herning


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf iPwnd94 » 29. jun 2015 14:22

Kimkjaer skrev:Jeg har endelig fået tid til at spille lidt igen, så jeg fik brugt et par timer eller 3 på NW i weekenden, og synes faktisk det er ret fedt - uverraskende sjovt :)
Jeg har en level 16 Trickster rogue, og en level 13 Devoted Cleric.
Jeg rerollede Cleric, da jeg er mest til healer/support typer ..
(Resto Druid + Priest siden 05 i WoW)

Men efter at have læst lidt på nettet, lyder det til at det er rimelig meget P2W .. :(
Så jeg tænker, hvor stor forskel er der på ESO og NW ?
Er det værd at bruge lidt penge på ESO, hvis man ikke har utrolig meget tid til at spille længere ?

Eller er det ikke til sammenligning ??


ESO får min stemme.. Intet P2W der! Når du nu kommer i Veteran rank, så kunne du måske overveje at sub til dem, så du får alt det nye (expansions) osv :)

Dog er gear noget federe i NW indtil videre, ved ikke med endgame i ESO desværre.
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Jay » 14. jul 2015 14:15

spiller også neverwinter på xbox one :)
skulle der være en eller flere som spiller det må man godt ansøg mig :)
ind til nu har jeg en level 24 Trickster rogue
og en enestådne svære man :) på level 19-20
syndes det er mega hyggeligt og fedt spil :)
Jay
Niveau 0
 
Indlæg: 20
By: Odense


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Psymatiq » 18. aug 2015 13:27

Nogen der har en guild?

har en lvl 60 controle wizard med 11560 gear score lige pt. Farmer well of dragons og tiamat lige pt.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf Psymatiq » 7. sep 2015 15:40

Kæmpe update med 4 expansions i en i morgen =). Nogen der skal spille det?
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf L1LL3MAND » 4. okt 2015 11:14

Det et helt okay spil :)

Spillede det ret meget på pc :)

Max p2w, men det free to play så det går nok :P

Melder lige min andkomst :)

Gamertag: L1LL3MAND
...
L1LL3MAND
Niveau 0
 
Indlæg: 25
By: Taastrup


Re: Neverwinter - F2P RPG

Indlægaf NiMB76 » 12. jul 2016 23:06

jeg er interesseret i at game med danske spillere -

Tilføj NiMB76
NiMB76
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Grenaa


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron