Xboxlife forum

Forza Motorsport 5 tråden

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf URC Fightdogg » 12. nov 2014 06:40

Længe siden jeg har postet herinde, så må hellere få vist et par af mine designs, alle er shared ;)

Søg mit Gamertage: URC Fightdogg

Replica af RaceCo's Time Attack Nissan R35
BilledeNissan GT-R R35 Black Edition by URC Fightdogg, on Flickr

BilledeNissan GT-R R35 Black Edition by URC Fightdogg, on Flickr

BilledeNissan GT-R R35 Black Edition by URC Fightdogg, on Flickr

BilledeNissan GT-R R35 Black Edition by URC Fightdogg, on Flickr

Replica af Gumball Team 57's "off season" Gumball3000 Aventador
BilledeLamborghini Aventador by URC Fightdogg, on Flickr

BilledeLamborghini Aventador by URC Fightdogg, on Flickr

BilledeLamborghini Aventador by URC Fightdogg, on Flickr

BilledeLamborghini Aventador by URC Fightdogg, on Flickr

Replica af Joe Ascoli's Time Attack Evo 8, og er IKKE ingame Digi Camo, hjemmelavet helt fra bunden ;)
BilledeMitsubishi Evo 8 Mr by URC Fightdogg, on Flickr

BilledeMitsubishi Evo 8 Mr by URC Fightdogg, on Flickr

BilledeMitsubishi Evo 8 Mr by URC Fightdogg, on Flickr

BilledeMitsubishi Evo 8 Mr by URC Fightdogg, on Flickr

Replica af Kaizen Tuning's Time Attack Evo X
BilledeMitsubishi Evo X by URC Fightdogg, on Flickr

BilledeMitsubishi Evo X by URC Fightdogg, on Flickr

BilledeMitsubishi Evo X by URC Fightdogg, on Flickr
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf A42Merlin » 12. nov 2014 07:21

Lækre designs :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Jake242 » 12. nov 2014 11:38

Flot arbejde Fightdogg!

jeg kan ikke få mig selv til at gå rigtig igang med forza 5.... det virker som en light version af hvad det kunne have været. Alt med auctionhouse er væk, al gensalg er væk, skal man have alle pakker med biler skal man ligge over 250 kr... jeg syntes de har fejlet på så mange områder at jeg ikke orker at smide tid i det.

Ydermere så syntes jeg styringen er fucked, det kan simplethen ikke være rigtigt at jeg ikke kan køre en standard Ferrari 458 uden at tabe bagenden på hver eneste omgang, det er en af de bedst styrende stock biler i verden?!
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Scooter dk » 12. nov 2014 15:45

Jake242 skrev:Flot arbejde Fightdogg!

jeg kan ikke få mig selv til at gå rigtig igang med forza 5.... det virker som en light version af hvad det kunne have været. Alt med auctionhouse er væk, al gensalg er væk, skal man have alle pakker med biler skal man ligge over 250 kr... jeg syntes de har fejlet på så mange områder at jeg ikke orker at smide tid i det.

Ydermere så syntes jeg styringen er fucked, det kan simplethen ikke være rigtigt at jeg ikke kan køre en standard Ferrari 458 uden at tabe bagenden på hver eneste omgang, det er en af de bedst styrende stock biler i verden?!


Helt enig med dig i at controller + simulations styring, med alle hjaelpemidler slaaet fra er helt umuligt at koere med i forza 5. Om det saa kan lade sig goere med et 900° rat ville egentligt vaere fedt at vide.
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf URC Fightdogg » 13. nov 2014 06:35

Takker :)
Og må indrømme jeg har ikke kørt så meget endnu, mere bare tegnet ;)
Dog har jeg købt det nye rat og de løb jeg har kørt der har jeg hygget mig ok, tager ikke spillet for mere end det er en halv færdig version, burde have lignet mere FH2, som jeg dog ikke har prøvet endnu men som ser super fedt ud, igen aner så ikke hvordan styringen :/
Men ja racer ikke så meget som jeg gjorde i FM4 de der top 100/50 tider jeg kørte der kan jeg slet ikke komme ned på i FM5, gammel og rusten lol :D
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf URC Fightdogg » 27. nov 2014 06:27

Så er der lige lidt nyt herfra igen :)

Replica af Liberty Walk's Lamborghini Aventador fra dette års Sema Show :)

Søg: Dogg Liberty Walk

BilledeLamborghini Aventador by URC Fightdogg, on Flickr

BilledeLamborghini Aventador by URC Fightdogg, on Flickr

BilledeLamborghini Aventador by URC Fightdogg, on Flickr

BilledeLamborghini Aventador by URC Fightdogg, on Flickr

BilledeLamborghini Aventador by URC Fightdogg, on Flickr

BilledeLamborghini Aventador by URC Fightdogg, on Flickr
Tuner/Painter / Press Sig For Sales Thread
Billede
-=AUTOART - DEFINING THE ART OF SPEED=-
URC Fightdogg
Niveau 4
 
Indlæg: 597

+1

Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Rasbred » 13. jan 2015 19:42

Nu har jeg spillet en del horizon 2.

Og overvejer at købe forza 5. For at kunne kører på div racerbaner.

Men jeg er virkelig dårlig til simulations racere.

Så inden jeg brænder dankortet af på forza5 med div. Dlc og VIP. Så vil jeg hører om det er muligt at indstille forza 5 i samme stil som horizon så det bliver arcade race istedet for simulations race.

???? Så selv en forza noob kan være med ..????
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 13. jan 2015 23:59

Rasbred skrev:Nu har jeg spillet en del horizon 2.

Og overvejer at købe forza 5. For at kunne kører på div racerbaner.

Men jeg er virkelig dårlig til simulations racere.

Så inden jeg brænder dankortet af på forza5 med div. Dlc og VIP. Så vil jeg hører om det er muligt at indstille forza 5 i samme stil som horizon så det bliver arcade race istedet for simulations race.

???? Så selv en forza noob kan være med ..????


jeg har dem begge, fh2 er lidt mere arcade agtig men f5 ved medium sværhedsgrad som jeg har valgt er
langt fra simulations race. kan du li fh2 vil du også blive glad for f5. det er nu sjov ind imellem at tage en
par runder på fast bane
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Rasbred » 14. jan 2015 00:11

Mikael Nielsen skrev:
Rasbred skrev:Nu har jeg spillet en del horizon 2.

Og overvejer at købe forza 5. For at kunne kører på div racerbaner.

Men jeg er virkelig dårlig til simulations racere.

Så inden jeg brænder dankortet af på forza5 med div. Dlc og VIP. Så vil jeg hører om det er muligt at indstille forza 5 i samme stil som horizon så det bliver arcade race istedet for simulations race.

???? Så selv en forza noob kan være med ..????


jeg har dem begge, fh2 er lidt mere arcade agtig men f5 ved medium sværhedsgrad som jeg har valgt er
langt fra simulations race. kan du li fh2 vil du også blive glad for f5. det er nu sjov ind imellem at tage en
par runder på fast bane


Det lyder godt ! Jeg savner netop at kører på fast bane. Uden trafik og andet som forstyrer engang imellem i horizon 2.

Så må jeg hellere komme i gamestop i morgen :-D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Rasbred » 14. jan 2015 22:48

Nu købte jeg det :-) kostede 240 på Xbox store. En GOTY edition :-)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Rasbred » 17. jan 2015 15:55

Nu kører jeg det løbs serie med Lotus e21.

Og jeg har sat de andre på det nemmeste man kan. Men når løbet starter og jeg lige bøvler lidt med at komme igennem feltet. Så når jeg kommer op på anden pladsen. Så er nummer 1 så langt foran at jeg umuligt kan hente ham. Han trækkere længere og længere væk hele tiden. Når løbet er slut så er der altid 1 som er en halv bane foran.

Hvordan dælen kan det lade sige gøre. Alle CPU kører i normale e21 uden tune. Mens jeg har prøvet et par tunes. Og har prøvet 4-5 løb nu.

Det er det samme hver gang. Kan aldrig blive andet end nummer 2 når jeg spiller :-( det virker da ikke rigtigt??????
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 17. jan 2015 18:28

jeg ved ikke om man kan afvise at køre mod andres avatar, jeg er også ude for det ind imellem.
jeg tror det fordi vi kører mod de andres drivatars tider. men er ikke 100 % sikker.
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Jake242 » 17. jan 2015 18:34

Rasbred skrev:Nu kører jeg det løbs serie med Lotus e21.

Og jeg har sat de andre på det nemmeste man kan. Men når løbet starter og jeg lige bøvler lidt med at komme igennem feltet. Så når jeg kommer op på anden pladsen. Så er nummer 1 så langt foran at jeg umuligt kan hente ham. Han trækkere længere og længere væk hele tiden. Når løbet er slut så er der altid 1 som er en halv bane foran.

Hvordan dælen kan det lade sige gøre. Alle CPU kører i normale e21 uden tune. Mens jeg har prøvet et par tunes. Og har prøvet 4-5 løb nu.

Det er det samme hver gang. Kan aldrig blive andet end nummer 2 når jeg spiller :-( det virker da ikke rigtigt??????


Tror bare du er for langsom :D
Senest rettet af Jake242 17. jan 2015 18:49, rettet i alt 2 gange.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Jake242 » 17. jan 2015 18:36

Mikael Nielsen skrev:jeg ved ikke om man kan afvise at køre mod andres avatar, jeg er også ude for det ind imellem.
jeg tror det fordi vi kører mod de andres drivatars tider. men er ikke 100 % sikker.


De tider som ens venner sætter er ikke de tider som deres avatars kører. Deres avatar har lært at køre som dem men niveauet er stadig sat af turn10(dvs man kan selv sætte det)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Rasbred » 17. jan 2015 18:41

Jake242 skrev:
Rasbred skrev:Nu kører jeg det løbs serie med Lotus e21.

Og jeg har sat de andre på det nemmeste man kan. Men når løbet starter og jeg lige bøvler lidt med at komme igennem feltet. Så når jeg kommer op på anden pladsen. Så er nummer 1 så langt foran at jeg umuligt kan hente ham. Han trækkere længere og længere væk hele tiden. Når løbet er slut så er der altid 1 som er en halv bane foran.

Hvordan dælen kan det lade sige gøre. Alle CPU kører i normale e21 uden tune. Mens jeg har prøvet et par tunes. Og har prøvet 4-5 løb nu.

Det er det samme hver gang. Kan aldrig blive andet end nummer 2 når jeg spiller :-( det virker da ikke rigtigt??????


Tror bare du er for langsom :D


Tak for dit særdeles gode svar :mrgreen:

Men tvivler nu på det er det. Kører ret gode tider på banerne. Men de trækker unaturligt hurtigt fra desværre.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron