Xboxlife forum

XBOX One tilbud

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det

Re: XBOX One tilbud

Indlægaf MarkAall » 27. jun 2014 09:49

http://www.bilka.dk/elektronik/computer ... =Xbox%20on

3299 :) tror dog det er uden kinect, men er ikke sikker
MarkAall
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf JohnH » 27. jun 2014 10:25

MarkAall skrev:http://www.bilka.dk/elektronik/computere-og-gaming/konsoller-og-spil/xbox-one/xbox-one/xbox-one-500-gb/p/100159545?point=1&event=39,event28&text=Xbox%20on

3299 :) tror dog det er uden kinect, men er ikke sikker


Den kan faktisk købes endnu billigere, også uden kinect:

http://www.pricerunner.dk/pl/52-2895706 ... one&sort=4
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf Twinkling » 27. jun 2014 12:51

KIAMMI skrev:men vil du så få det gratis spil (eller var det 2) med, når du først forudbestiller så sent?
var der ikke noget med , at det kun galdt de personer som havde bestilt inden det blev annonceeret at den blev udskudt. der ville få
ekstra spil gratis med??

Som jeg har forstået det - og håber at det er korrekt og MS vil opfylde det.

1) 1 spil med fordi US og andre lande fik Fifa 14 eller Forza 5 med
2) 1 spil for at sige undskyld for forsinkelsen til Norden
3) 1 spil for at forudbestille før den visse dato - jeg nåede at bestille dagen inden.

Men jeg bliver ikke overrasket hvis de siger "oh jamen det var kun 1 spil i alt du må have misforstået en masse". GS tilbød for flere måneder siden at jeg ku købe deres egen import. Jeg havde ikke ret mange penge på kontoen, vil hellere have en Day One udgave, og jeg orker ikke at skændes med MS eller GS hvilke og hvor mangre spil jeg har ret til. Det kunne være jeg skulle høre MS ad hvad det er blevet til med disse spil. Opdatering følger...
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf Slimjay DK » 27. jun 2014 13:05

Som jeg husker det, så var det var kun dem der havde bestilt day one editions der fik Fifa eller forza med. Day one editions kunne de kun garantere hvis man bestilte inden en dato.

Som en undskyldning til bl.a. os i DK, så ville de skyde endnu et spil i pakken.

Det vil sige 2 spil i alt.

Hvilket nok bliver Fifa + Forza :) eller Ryse
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf Twinkling » 27. jun 2014 13:39

Som sagt: Forudbestilt en Day One udgave, som allerede indeholder et spil. 1 undskyld-spil. 1 spil for early pre order. 3 spil i alt.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf JazzAss » 27. jun 2014 13:54

Jeg har aldrig kunnet læse mig til mere end højst 2 spil, 1 der fulgte med Day One, og et som plaster på såret for den udskudte lancering. Hvornår er det tredje annonceret (og er der nogen der ved hvilke spil det drejer sig om)?
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf hamdenfede » 27. jun 2014 15:45

MarkAall skrev:http://www.bilka.dk/elektronik/computere-og-gaming/konsoller-og-spil/xbox-one/xbox-one/xbox-one-500-gb/p/100159545?point=1&event=39,event28&text=Xbox%20on

3299 :) tror dog det er uden kinect, men er ikke sikker


Det er uden kinect. :) arbejder i Føtex Radio/TV så har undersøgt det :P
hamdenfede
Niveau 5
 
Indlæg: 968
By: Nykøbing Falster


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf Twinkling » 27. jun 2014 16:06

JazzAss skrev:Jeg har aldrig kunnet læse mig til mere end højst 2 spil, 1 der fulgte med Day One, og et som plaster på såret for den udskudte lancering. Hvornår er det tredje annonceret (og er der nogen der ved hvilke spil det drejer sig om)?

Jeg har måske bare misforstået eller lagt for meget i en udtalelse. Ingen ved hvilke spil det bliver - jeg krydser fingre for at det er interessante spil - der skal en del til for at få mig til at købe en nu pga. presset økonomi og få spil på X1 som jeg virkelig brænder efter. Mit negejstring for Titanfall er faldet og Garden Warfare kommer til PS, det efterlader Quantum Break og Sunset Overdrive.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf TerrificFalcon » 27. jun 2014 17:51

Mindes at have læst, at det er Titanfall og Kinect Sports Rivals, der følger med hvis man har forudbestilt i Japan. Mon ikke det også bliver de samme spil herhjemme.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf Aaliyahchili » 27. jun 2014 18:39

Snakkede med gamestop i dag og de sagde at der var 3 spil med til dem, der havde forudbestilt inden 1.august tror jeg det var...
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf Twinkling » 27. jun 2014 19:12

Aaliyahchili skrev:Snakkede med gamestop i dag og de sagde at der var 3 spil med til dem, der havde forudbestilt inden 1.august tror jeg det var...

Det kunne være jeg lige skulle give Brian nede på Ros Torv afdelingen et kald... Han plejer at holde sig opdateret.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf Aaliyahchili » 27. jun 2014 21:37

Det var der jeg var idag :)
Men de vidste ikke hvad det var for nogle spil.....
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf Twinkling » 28. jun 2014 01:48

Aaliyahchili skrev:Det var der jeg var idag :)
Men de vidste ikke hvad det var for nogle spil.....

Jeg husker nu jeg har snakket med ham om det for nogle måneder siden, så det kan være mig der har givet ham den ide. LOL.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf JazzAss » 25. jul 2014 06:20

I havde sgu' ret, 3 spil til Danmark:

FIFA 15
Forza 5
Dance Central Spotlight

Fik mail her til morgen fra MS Store om det.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: XBOX One tilbud

Indlægaf KIAMMI » 26. jul 2014 07:08

JazzAss skrev:I havde sgu' ret, 3 spil til Danmark:

FIFA 15
Forza 5
Dance Central Spotlight

Fik mail her til morgen fra MS Store om det.

gad vide om det også gælder dem der har forudbestilt (inden annonceringen om udskydelse) hos coolshop
nogen der ved det??
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster