Xboxlife forum

Minecraft

Alt snak om Xbox Live Arcadespil i dette form.

Re: Minecraft

Indlægaf DangerSniper DK » 24. okt 2012 22:18

Vestergaard skrev:Et af mine saves fryser, med det samme det er færdigt med at loade verdenen.
Er der andre der har prøvet eller hørt om lignende og evt en løsning? Det er lidt træls at skulle droppe en hel verden.
Det er en verden der er oprettet efter seneste opdatering.

Ja jeg har det samme problem.
Kan godt spille i mine venners verdener men ikke mine egne.
Hele Minecraft fryser og jeg er nødt til at genstarte.
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: Minecraft

Indlægaf Vestergaard » 25. okt 2012 06:34

DangerSniper DK skrev:
Vestergaard skrev:Et af mine saves fryser, med det samme det er færdigt med at loade verdenen.
Er der andre der har prøvet eller hørt om lignende og evt en løsning? Det er lidt træls at skulle droppe en hel verden.
Det er en verden der er oprettet efter seneste opdatering.

Ja jeg har det samme problem.
Kan godt spille i mine venners verdener men ikke mine egne.
Hele Minecraft fryser og jeg er nødt til at genstarte.

Jeg fandt en løsning. Start det op som offline spil, ryk dig lidt, gem og reload som online. Så skulle det virke. Hvis det ikke gør, så fjern alle skilte i spillet og prøv igen.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Minecraft

Indlægaf Mike.B » 25. okt 2012 08:45

Jeg har osse oplevet at efter jeg F.eks er død og respawnet så "hakker" spillet utroligt meget og jeg må reload mit save
indtil videre gør jeg som VesterGaard. start på offline..
Ellers bare save and quit, og så reload hele baduljen, plejer osse at virke

PC udgaven
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Minecraft

Indlægaf Hala Mig :-) » 18. jul 2013 23:52

Cowrider skrev:Nogle der har en dansk server hvor folk er lidt seriøse ? :)

Er lige begyndt at spille det på boxen og ville gerne spille med nogle der har en verden/by igang :)




Jeg Leder også efter et seriøst spil eller en man kan starte noget op :-)
Hala Mig :-)
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Birkerød


Re: Minecraft

Indlægaf Hala Mig :-) » 18. jul 2013 23:57

Hey

Jeg vil spørger om der var en/flere der vil starte et map med en stor by og hvad man nu ellers kan lave


Skriv lige tilbage .-)
Hala Mig :-)
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Birkerød


Re: Minecraft

Indlægaf KBHbellum » 19. jul 2013 09:31

Hala Mig :-) skrev:Hey

Jeg vil spørger om der var en/flere der vil starte et map med en stor by og hvad man nu ellers kan lave


Skriv lige tilbage .-)

Jeg er frisk, du ansøger bare :).
Billede
KBHbellum
Niveau 2
 
Indlæg: 140


Re: Minecraft

Indlægaf Hala Mig :-) » 20. jul 2013 19:52

Har lige lavet et stort hus med masser af plads og har ingen anelse om hvad jeg skal med den plads
Så jeg vil spørge om der var en/flere der ville hjælpe med nogle designs?
Vis du vil så ansøg mig :-)
Hala Mig :-)
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Birkerød


Re: Minecraft

Indlægaf jpjpdk » 28. jul 2013 19:04

hejsa

er nu herinde og savner nogle "venner" til at spille minecraft på min xbox 360 troede jeg kunne spille online med blandet brugere men kan åbenbart kun spille med vennelisten men har ingen på listen, hvis der er nogen der vil spille så add mig på LeakyKarma6

takker
jpjpdk
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Gråsten


Re: Minecraft

Indlægaf Vestergaard » 28. jul 2013 19:09

jpjpdk skrev:hejsa

er nu herinde og savner nogle "venner" til at spille minecraft på min xbox 360 troede jeg kunne spille online med blandet brugere men kan åbenbart kun spille med vennelisten men har ingen på listen, hvis der er nogen der vil spille så add mig på LeakyKarma6

takker

Jeg er ret sikker på at du skal have et guldabonnement for at spille med andre online.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Minecraft

Indlægaf jpjpdk » 28. jul 2013 19:12

det har jeg skam også :o) men kan stadig ikke online med mindre de er på venne listen
jpjpdk
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Gråsten


Re: Minecraft

Indlægaf Lowlandet » 28. jul 2013 20:24

jpjpdk skrev:det har jeg skam også :o) men kan stadig ikke online med mindre de er på venne listen


Det er noget hosten kan ændre når han starter serveren op. :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Minecraft

Indlægaf dillkongen » 24. okt 2013 21:36

Er der stadig nogle interesseret i at starte et map? Eller har I startet et jeg kan joine? :)
dillkongen
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Kolding


Re: Minecraft

Indlægaf A42Merlin » 25. okt 2013 05:50

Er det stadig ikke muligt at lave et map som ligger på en online server hvor andre kan hoppe ind i selvom ham der har oprettet den ikke er online?
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Minecraft

Indlægaf maagaard90 » 25. okt 2013 09:21

A42Merlin skrev:Er det stadig ikke muligt at lave et map som ligger på en online server hvor andre kan hoppe ind i selvom ham der har oprettet den ikke er online?

Desværre ikke endnu, men jeg har store forventninger til, at dette kan blive muligt engang på Xbox One.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Minecraft

Indlægaf A42Merlin » 25. okt 2013 09:28

maagaard90 skrev:
A42Merlin skrev:Er det stadig ikke muligt at lave et map som ligger på en online server hvor andre kan hoppe ind i selvom ham der har oprettet den ikke er online?

Desværre ikke endnu, men jeg har store forventninger til, at dette kan blive muligt engang på Xbox One.


ja det er lidt træls man ikke kan være 2 om et map uden man begge skal være online på samme tid :(
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


ForegåendeNæste

Tilbage til Arcade

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron