Xboxlife forum

Borderlands 2 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 19. okt 2013 16:19

Mysticurse skrev:
Lowlandet skrev:Husk godt hvor belastende den var! Jeg kæmpede mod den som level 50, og den var level 35. Jeg fik stadig klø :(

He he, tror også jeg var forbi det 10'ende forsøg før det lykkedes for mig :-P Var eller meget tæt på en af de første gange.... Så lander ild dragen og sætter ild til jorden. For så at undgå det hopper jeg rundt og samtidig med er der noget der springer under mig, så jeg flyver af H til ud over kanten. Prøv at spørg om jeg var negativ..? :-D :-D


Borderlands kan virkelig være frustrerende i længden! ;D
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Mysticurse » 26. okt 2013 14:49

Til dem - der ligesom mig, stadigvæk spiller Borderlands 2, Så er der kommet nyt (Halloween)-DLC der hedder Bloody Harvest og koster kun 24 kr.
Som jeg læser det (Info om downloaded), så er det en af flere Headhunter DLC der skal komme til Borderlands 2 \:D/

Lowlandet skrev:Borderlands kan virkelig være frustrerende i længden! ;D

He he, helt enig. Men samtidig med også et af de bedste spil jeg nogensinde har spille ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Lowlandet » 26. okt 2013 14:52

Men hvor meget indhold er der i den dlc? Er det ikke kun skins og nye hoveder? :-)
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Mysticurse » 26. okt 2013 14:55

Lowlandet skrev:Men hvor meget indhold er der i den dlc? Er det ikke kun skins og nye hoveder? :-)

Du har nok ganske ret i at det er lidt begrænset hvor meget nyt der er, da den kun fylder 500-noget Mb. Men som jeg forstår det, så skulle der være nye fjender og nye boss(er), SAMT nye skins og hoveder ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Mysticurse » 26. okt 2013 15:01

Dette er beskrivelsen for den DLC ;-)
Pas på du ikke taber hovedet i denne Halloween-version af TK Bahas Bloody Harvest; hvor der er lidt spøg – og meget skæmt. Hjælp zombie-T.K. Baha med at besejre den frygtindgydende græskarkonge og få nogle nye hoveder og dragter til din samling. Dette er den første i en serie af Headhunter-pakker til Borderlands 2. Oplev en ny historie, nye bosser, hoveder og dragter!
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf ChiCkenEL » 5. jan 2014 14:14

Hvis i stadig spiller der ude så rundt i landet så sig til.
Er selv startet lidt op igen da jeg endelig har fået tid til at kunne spille.

I kan bare tilføje mit gamertag hvis i vil::

ll = lille LL

ll ChiCkenEL ll
Allways Play For Fun !!

|| ChiCkenEL ||
ChiCkenEL
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf Mysticurse » 5. jan 2014 14:41

ChiCkenEL skrev:Hvis i stadig spiller der ude så rundt i landet så sig til.
Er selv startet lidt op igen da jeg endelig har fået tid til at kunne spille.

I kan bare tilføje mit gamertag hvis i vil::

ll = lille LL

ll ChiCkenEL ll

Har godt nok ikke lige spillet det de sidste par mdr... Men det er et af de få spil jeg aldrig smider ud, så jeg kunne da uden tvivl være frisk en gang i mellem ;-)
Du skal dog vide at jeg er 30 og til tider bander ret meget. Så hvis du ikke er 18+ og kan klare det,, så er jeg nok ikke den rette at nørde med :-P
Jeg har tilføjet dig på Xbox.com, så hvis du ikke passer på overstående sletter du mig bare igen ;-) (Kan faktisk se du allerede før har sendt en invite til mig, for jeg skulle bare acceptere.... Min fejl jeg ikke har set den før :-P )
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf ChiCkenEL » 5. jan 2014 15:19

Er selv lidt tid side jeg har spillet.

Er snart 27, så du giver den bare gaas ;)
Allways Play For Fun !!

|| ChiCkenEL ||
ChiCkenEL
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Nykøbing Falster


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf A42Merlin » 20. jan 2015 14:10

Så kommer Borderlands 2 og the Pre-sequel til X1 og ps4. til marts

http://www.gearboxsoftware.com/
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf spif2001 » 20. jan 2015 15:20

A42Merlin skrev:Så kommer Borderlands 2 og the Pre-sequel til X1 og ps4. til marts

http://www.gearboxsoftware.com/

Cool - nåede aldrig Pre-sequel, og da man kan overføre sine karakterer fra 360 til X1, så kan jeg loote lidt videre i 2'eren også. :)

EDIT: Der er også 4 player local splitscreen - nice :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf hackNICE1112@ » 20. jan 2015 17:42

A42Merlin skrev:Så kommer Borderlands 2 og the Pre-sequel til X1 og ps4. til marts

http://www.gearboxsoftware.com/


Lækkert :-) det skal jeg have :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Borderlands 2 tråden

Indlægaf ThyHauge » 27. feb 2015 07:37

Jeg kan heller ikke vente til det bliver d.24/3-15 :) Har spillet meget Borderlands 1 og 2 på PS3 i sin tid :)
Det er jeg fuldstændig ligeglad med! Videre!
ThyHauge
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Rødding


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron