Xboxlife forum

Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Spil med fart på

Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf KevinKes » 21. nov 2012 22:47

Da Senzai skrev:
KevinKes skrev:Du er DK's bedste hypeman. Jeg er så vild efter det spil nu. Og jeg har først hørt om det idag!


Haha! xD

TerrificFalcon skrev:Forresten: til de af jer, som siger, at Shin er Danmarks allermest hype fyr, så forestil jer at spille Magic 2013 med ham. Bedste Xbox-oplevelse jeg har haft.


Lige over, det er altid en fornøjelse at spille med dig (og Jibla!)
Jeg kan ikke finde ud af Magic, men nu har jeg også lyst til at købe det! DAMMIT!
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 22. nov 2012 05:13

Så skal du være hurtig. Jeg mener, at Magic 2013 er på tilbud til 400 point lige nu og udvidelsen er på bud til 200 point. Begge som en del af Micrsoft Black friday tilbud.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf KevinKes » 22. nov 2012 09:33

Så er jeg jo nødt til det!
Jeg håber, det er til at lære... Jeg har altid set Magic som noget uoverskueligt noget.
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 22. nov 2012 17:03

Hold da kæft World Tour er svært!

Det er kraftedeme ligesom at sidde og spille Ridge Racer 6, det her.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Rasbred » 22. nov 2012 19:29

mit er blevet sendt :D

Konen herhjemme glæder sig for vildt til at kører race igen :P hun savner mario kart fra wii som vi havde for 1000 år siden..

bliver spænede om hun magter det :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 22. nov 2012 20:45

Rasbred skrev:mit er blevet sendt :D

Konen herhjemme glæder sig for vildt til at kører race igen :P hun savner mario kart fra wii som vi havde for 1000 år siden..

bliver spænede om hun magter det :D


Sweet! Så vil det sikkert glæde dig at høre, at man sagtens kan spille Split-Screen /Co-op i World-Tur, og så hjælpes ad med at unlocke alle figurene ^_^

Det er nok bare en af jer vinder løbet / placerer top 3 for at I går videre.


KevinKes skrev:Så er jeg jo nødt til det!
Jeg håber, det er til at lære... Jeg har altid set Magic som noget uoverskueligt noget.


Jeg kan se, at du har købt det. Hvis du ikke også har købt udvidelsen, så vil jeg anbefale dig at gøre det også.

Den første "deck pack 1" er unødvendigt at bruge penge på, og du kan downloade en gratis compatiblety pack, der gør, at du kan spille mod andre, der har den.

Magic er rimeligt lige til, når først man har lært grundreglerne. Alt andet, hvad du skal vide, står nemlig på kortene. Hvis der er noget på et kort, du ikke forstår så kan du bare trykke LB (mener jeg det er), og så bliver det forklaret, hvad de forskellige ord betyder.

Du får også lige et pro-tip fra Magic-Tråden her.

Da Senzai skrev:Promotional-unlock kortene kan du kun få ved at bruge koderne. Du kan hverken købe dem eller vinde dem inde i spillet.

Koderne kan du se her:

Du skal gå til Player Status -> View Promotional Unlocks -> og så trykke X for "Enter Codes"

Unlock Koder:
1 - FNMDGP
2 - KWPMZW
3 - MWTMJP
4 - WMKFGC
5 - NCTFJN
6 - GDZDJC
7 - HTRNPW
8 - FXGJDW
9 - PCNKGR
10 - GPCRSX

Og vupti, så har du ti nye kort til hvert deck :P


Det gør det lidt lettere at komme igang. Hvis du har nogle spørgsmål, fyrer du bare løs - det kunne jo være, at det er noget vi ved :P


Encounters og Challenges behøver du ikke klare for at unlocke nye decks at spille med. Dem kan du bare springe over. Jeg har kun gennemført meget få af dem selv.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf KevinKes » 22. nov 2012 21:13

Udvidelsen er også købt! :D
Jeg har spillet tutorialen igennem, og det er meget ligesom DuelMasters, som jeg spillede en del, da jeg var yngre. Så det går an :)
Tak for koderne. Dem smider jeg ind med det samme :D Sorry for off-topic, forresten. Jeg bliver nemt hypet :(
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 22. nov 2012 21:16

Haha, cool

Jeg har aldrig selv prøvet DuelMasters, men så vidt jeg ved, så er det også fra Wizards, og de lavede det for at appellere til en yngre målgruppe end Magic, så det kan sagtens passe, er der er nogle af de samme elementer i spillet! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Slimjay DK » 23. nov 2012 14:52

om 40 min. er der Black friday deal på spillet (amazon.co.uk) .. så det bliver endnu billigere end det allerede er ...

Upcoming Deal
Sonic & All Stars Racing Transformed: ...
Deal starts at
2:29 PM in
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Rasbred » 23. nov 2012 14:57

bliver spænede og se om det bliver rykket væk ligesom hitman :P
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg



Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Rasbred » 23. nov 2012 15:33

nå jeg springer vist bare over..

har "kun" givet 7 pund mere for mit.. som er sendt i går..

det må gå :P
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Slimjay DK » 23. nov 2012 15:48

hehe ja, jeg burde købe det, men har simpelthen for mange spil liggende som jeg ikke har spillet, så det vil bare ende på hylden sammen med de andre :)

Jeg må styre min samler træng :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 23. nov 2012 16:01

...
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Sonic & Sega All-Stars Racing... TRANSFORMED!

Indlægaf Da Senzai » 23. nov 2012 21:11

Okay, jeg giver op, og opgiver at låse op for de to sidste figurer.

Det kan godt være, at det bare er mig, der er en super n00b, men der hvor jeg er nu, der tager det ca. 1 time for mig, at få 2 stjerner - og jeg mangler 25 stjerner for at låse op for de to sidste figurer.

Det har jeg simpelthen ikke tålmodighed til - jeg kan ikke udelukke, at det er mig, der er dårlig til spillet, og at det kan gøres hurtigere.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron