Xboxlife forum

Battlefield 4 - info

Snak om first-person-shooter spil.

Battlefield 4 - info

Indlægaf ilhan50 » 11. aug 2012 18:31

Billede


Singleplayer gameplay 17 min :



Multiplayer Gameplay 5:55 Min

Senest rettet af ilhan50 10. jun 2013 22:20, rettet i alt 2 gange.
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Morten Skou » 11. aug 2012 18:32

Ja, det kunne være ret interessant at høre hvad folk der spiller Battlefield, godt kunne tænke sig af forbedringer i Battlefield 4 :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf ilhan50 » 11. aug 2012 18:36

Morten Skou skrev:Ja, det kunne være ret interessant at høre hvad folk der spiller Battlefield, godt kunne tænke sig af forbedringer i Battlefield 4 :)


Haha ja der er jo det hele i bf3,måske et par ekstra kampvogne og våben.
Mit største ønske er at få et eller andet kæmpe eksplosion,som cruise missile i medal of honor 2010.
ilhan50
Niveau 5
 
Indlæg: 854


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf fred7319 » 11. aug 2012 18:53

Mit eneste ønske er at man kan smadre alt og jævne husene til grunden ved godt det bliver svært at lave men så lave nogen baner hvor man kan og nogen man ikke kan.
Men ellers synes jeg ikke de mangler noget ud over lidt mere co-op ;)
fred7319
Niveau 4
 
Indlæg: 502


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Jibla » 11. aug 2012 19:10

Jeg ville ønske at spillet blev opdraget, nusset om og passet som et lille barn - blot i form af patches og den vedligeholdelse man normalt var vidne til i BF2 dagene. Jeg nød egentlig BFBC2, men 3'eren føltes så.......uønsket.

Jeg vil have DICE's ønskebarn - men indtil at storken kommer, så kigger jeg bare på.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf SvAmP » 11. aug 2012 19:29

ilhan50 skrev:
Morten Skou skrev:Ja, det kunne være ret interessant at høre hvad folk der spiller Battlefield, godt kunne tænke sig af forbedringer i Battlefield 4 :)


Haha ja der er jo det hele i bf3,måske et par ekstra kampvogne og våben.
Mit største ønske er at få et eller andet kæmpe eksplosion,som cruise missile i medal of honor 2010.


håber aldrig det kommer til at ske ! hehe :) det var seriøst en joke folk lå jo bare og gemte sig til de fik nok kills.
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf iBROKEN » 12. aug 2012 00:02

Såfremt spillet udkommer til næste generations Xbox, så håber jeg at grafikken er på niveau med PC, selvom det sjældent er tilfældet.
Derudover skal der flere spillere ind i hver multiplayer kamp samtidig med større maps, hvor der er flere vehicles - især jets - og flere co op missioner. Jets skal desuden have mere fart på end de har lige nu, også må der gerne være mulighed for at koordinere flyangreb lidt mere.
Også må historien gerne få lidt inspiration fra Bad Company serien!

Der er en hel masse, der kan/burde laves om. En skam at der ikke er annonceret en ny Bad Company.
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf XboxGeek » 12. aug 2012 11:28

fred7319 skrev:Mit eneste ønske er at man kan smadre alt og jævne husene til grunden ved godt det bliver svært at lave men så lave nogen baner hvor man kan og nogen man ikke kan.
Men ellers synes jeg ikke de mangler noget ud over lidt mere co-op ;)


Det har vi Bad Company til.

iBROKEN skrev:Såfremt spillet udkommer til næste generations Xbox, så håber jeg at grafikken er på niveau med PC, selvom det sjældent er tilfældet.
Derudover skal der flere spillere ind i hver multiplayer kamp samtidig med større maps, hvor der er flere vehicles - især jets - og flere co op missioner. Jets skal desuden have mere fart på end de har lige nu, også må der gerne være mulighed for at koordinere flyangreb lidt mere.
Også må historien gerne få lidt inspiration fra Bad Company serien!

Der er en hel masse, der kan/burde laves om. En skam at der ikke er annonceret en ny Bad Company.


Kunne ikke være mere enig, og så må Campaign godt tage længere tid at gennemføre.
XboxGeek
 


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Clinkie » 12. aug 2012 13:10

iBROKEN skrev:Derudover skal der flere spillere ind i hver multiplayer kamp samtidig med større maps, hvor der er flere vehicles - især jets - og flere co op missioner.


Så skulle du måske have valgt at købe en PC at spille på, for det kan altsammen opleves derpå.
Clinkie
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf fred7319 » 12. aug 2012 13:22

Ved godt vi har bad company til det men når bad company 3 ikke kommer så vil jeg gerne se det i BF4 :)
fred7319
Niveau 4
 
Indlæg: 502


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf iBROKEN » 12. aug 2012 15:53

Jeg er godt opmærksom på, at der er flere muligheder på PC, men så vidt jeg ved, så er der blot større maps og flere spillere. Der skulle være samme antal fly osv på hvert map.
Og hvis alle ens venner og bekendte spiller BF3 på Xbox, hvorfor så vælge PC. Så hellere vente til næste generation, hvor der vil være flere spillere i en kamp på konsol.
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf jsejrup » 12. aug 2012 16:06

iBROKEN skrev:Jeg er godt opmærksom på, at der er flere muligheder på PC, men så vidt jeg ved, så er der blot større maps og flere spillere. Der skulle være samme antal fly osv på hvert map.
Og hvis alle ens venner og bekendte spiller BF3 på Xbox, hvorfor så vælge PC. Så hellere vente til næste generation, hvor der vil være flere spillere i en kamp på konsol.



Tror ikke du skal regne med vi for lige så mange spillersom på pc i bf4...
Billede
jsejrup
Niveau 4
 
Indlæg: 416


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf iBROKEN » 12. aug 2012 17:31

Det har jeg heller ikke sagt. Men flere spillere end 24 vil nok ske ved næste generation, hvilket er hvad jeg snakker om.
PC vil selvfølgelig altid være foran.
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf styrvolt » 3. sep 2012 11:30

Mere destruktion. Helt klart mere ødelæggelse.
Og gerne en nativ mac version!
Billede
styrvolt
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: Battlefield 4 - info

Indlægaf Krisgebis » 3. sep 2012 15:34

Synes det virker lidt tidligt for en nummereret efterfølger. Som regel kommer der et signifikant boost i tech med hvert nyt Battlefield i hovedserien. Tror desværre ikke at det bliver tilfældet med BF4, så kort tid efter BF3. Det kan selvfølgeligt være det kommer til næste generation, men synes udgivelsen virker til, at være skudt lidt tidligt til det.

Uanset, så håber jeg de ændrer på klassernes dynamic (er ikke helt tilfreds med dem pt).
Måske lav flyene en anelse bedre, så det kan betyde lidt mere i kampene
Kampvogne lidt mere holdbare overfor AT raketter (men lad blive repareret en DEL langsommere).
Bedre singleplayer (hvis det skal med igen)
Mere varierede coop baner
Endnu mere destruktion, hvis muligt. Gerne smadre fundamenter, efterlade store huller, ændre vandløb osv. (hvis næste gen)
Tager lidt erfaring med fra BF2: Special Forces, dvs. natbaner og mobility gear.
Større baner/flere spillere (hvis næste gen)
Meld ud fra starten omkring premium
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster