Xboxlife forum

Game capture?

Snak om alt der har med Mediacenter, Tversity, Transcode360, DivX, Xvid og lignende at gøre.

Game capture?

Indlægaf TeddyBoyBlue » 5. aug 2012 09:12

Hej alle

Jeg har lige læst den fine anmeldelse omkring Elgato, og kunne godt tænke mig at lege lidt med noget game capture

Da jeg gerne vil lave nogle video´er af både ældre generationer og fra de nye generationer findes der så noget på markedet?

Hvad er jeres erfaring med det og hvad ligger prisen på?
Hilsen
Peder

Tjeck min YouTube kanal ud
TeddyBoyBlue
Niveau 4
 
Indlæg: 450
By: Ikast


Re: Game capture?

Indlægaf ice_hiboy » 5. aug 2012 09:28

Jeg følger lige med her. Leder nemlig også efter noget der både kan capture 360/ps3 samt noget ældre (snes,n64,ps2 osv :)
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Game capture?

Indlægaf BHFanatic » 5. aug 2012 11:42

Har haft hauppauge hd pvr og solgt den pga. ingen hdmi, klodset boks og masser af kabler, nu har jeg elgato og efter min mening er det den bedste capture card du kan købe idag.
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved


Re: Game capture?

Indlægaf Morten Skou » 5. aug 2012 11:43

Elgato Game Capture, kan optage via HDMI og ligeledes via component, hvis du vil længere tilbage end det, så kan du måske få et konverterkabel imellem whatever du vil optage fra, og så component? Alternativt kan man få ældre videocapture som understøtter de andre formater :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Game capture?

Indlægaf TeddyBoyBlue » 5. aug 2012 20:14

Tak for svarene. Jeg købte en Hauppauge HD PVR Gaming Edition, så er jeg da igang :-)
Hilsen
Peder

Tjeck min YouTube kanal ud
TeddyBoyBlue
Niveau 4
 
Indlæg: 450
By: Ikast


Re: Game capture?

Indlægaf MrCarrazzia001 » 5. aug 2012 20:54

Uploader du så på youtube? I så fald, hvad er din youtube account?:)
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Game capture?

Indlægaf TeddyBoyBlue » 5. aug 2012 22:26

MrCarrazzia001 skrev:Uploader du så på youtube? I så fald, hvad er din youtube account?:)


Ja jeg uploader og account er MapeoDK
Hilsen
Peder

Tjeck min YouTube kanal ud
TeddyBoyBlue
Niveau 4
 
Indlæg: 450
By: Ikast


Re: Game capture?

Indlægaf Zeet » 12. apr 2013 03:39

Jeg har personligt købt Roxio Game Capture HD Pro, der er både mulighed for HDMI eller Coomponent :) TIl lige lidt under 900 kr. på amazon.co.uk
Zeet
Niveau 2
 
Indlæg: 128


Re: Game capture?

Indlægaf Krisgebis » 12. apr 2013 10:29

Black Magic Intensity Shuttle kan både tage HDMI, component, composite og s-video
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Re: Game capture?

Indlægaf JohnH » 12. apr 2013 11:18

EPIC STRIPY skrev:Har haft hauppauge hd pvr og solgt den pga. ingen hdmi, klodset boks og masser af kabler, nu har jeg elgato og efter min mening er det den bedste capture card du kan købe idag.


Har også Elgato og den virker suverænt godt, ingen problemer med dårlig sync eller noget, super produkt!
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge



Tilbage til Mediacenter

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster