Xboxlife forum

ME3 slutningen *SPOILERS*

Her diskuteres alt om Mass Effect.

Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf Giluc » 25. mar 2012 17:31

Tror du skal have mere end 5.300... jeg mener min var et godt stykke over 8.000, Big Ben blev i hvert fald ikke smadret ved mig, og Shepard overlevede ved den røde ending.
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf DKhANSI » 8. apr 2012 21:51

Bioware kunne godt have brugt et halv år mere på at forklare os hvad fanden det egentlig var det skete i slutningen af det spil. Slutningen gav absolut ingen mening og jeg må sige at jeg havde været godt tilfreds med at The Crucible bare havde været et beacon der skulle ødelægge Reaperne. Jeg mangler ord, det var sådan en åndsvag slutning til sådan en pisse fed historie Nu må vi jo bare vente og se hvad Extended Cut bringer med sig.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815



Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf ALIE » 8. apr 2012 22:57

syndes den er giver super mening.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf Ink129 » 9. apr 2012 00:54

ALIE skrev:syndes den er giver super mening.


It makes so much sense! Lige siden, jeg læste om denne teori første gang, har jeg håbet på, at den kunne være sand; at det var Bioware's plan fra starten at snyde os og så supplere med den rigtige slutning gennem gratis DLC. Dog er mine forhåbninger pt. ikke så store. Det, Bioware har afsløret omkring deres "extended ending DLC", lyder desværre ikke som om, at denne teori holder stik... men lad os nu se.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf Giluc » 9. apr 2012 01:07

Problemet er, at nu kan de jo bare sige at det var deres idé fra start af, selvom de måske i virkeligheden stjæler idéen. Det ville have været alt for fedt, havde spillet været som det er nu, lige med den undtagelse at spillet lige blev et par timer længere hvis man valgte den røde slutning. Her vågnede Shepard så selvfølgelig op (hvor man nu bare ser ham lige tage det åndedræt før credits), blev reddet fri af Anderson, og så skulle man finde en ny måde at komme op til det nye våben på, nu hvor det ikke gik så godt med den skide laserstråle (hvor det hele bare er foregået i Shepards hoved). Ville være totalt cool, og ville virkelig vise hvor individuel en spiloplevelse kan være, ved f.eks. at de folk der valgte de to andre valgmuligheder, jo nok ville tænke at det var slutningen, og sådan var det bare, mens den "rigtige" slutning så var lige lidt længere :)
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf Ink129 » 9. apr 2012 01:17

Giluc skrev:Problemet er, at nu kan de jo bare sige at det var deres idé fra start af, selvom de måske i virkeligheden stjæler idéen. Det ville have været alt for fedt, havde spillet været som det er nu, lige med den undtagelse at spillet lige blev et par timer længere hvis man valgte den røde slutning. Her vågnede Shepard så selvfølgelig op (hvor man nu bare ser ham lige tage det åndedræt før credits), blev reddet fri af Anderson, og så skulle man finde en ny måde at komme op til det nye våben på, nu hvor det ikke gik så godt med den skide laserstråle (hvor det hele bare er foregået i Shepards hoved). Ville være totalt cool, og ville virkelig vise hvor individuel en spiloplevelse kan være, ved f.eks. at de folk der valgte de to andre valgmuligheder, jo nok ville tænke at det var slutningen, og sådan var det bare, mens den "rigtige" slutning så var lige lidt længere :)


Dette ville helt klart have været det optimale scenarie. Det ville have været konge... men sådan skulle det ikke være :(
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf rasmusvn » 9. apr 2012 11:34

Det ville lidt være samme koncept som i Hitman: Blood Money, omend det var lidt mere simpelt der.
rasmusvn
Niveau 4
 
Indlæg: 626


Re: ME3 slutningen *SPOILERS*

Indlægaf maverick » 9. apr 2012 21:44

mass effect er til dato min absolut yndlings spil franchaise - og muligvis den eneste grund til jeg stadig har en konsol stående i min stue, det er hvertfald det eneste sted der er blevet lagt timevis af gangen de sidste par år. Mass effect 3 var ingen undtagelse og syntes det var en hel fantastisk spil oplevelse - dog har jeg aldrig i mit liv været så skuffet over de sidste 10min i et spil, i en film - eller en bog for den sags skyld!
Indtil jeg satte mig ind i indoktrinerings teorien - hvis det virkelig har været Biowares mening hele vejen igennem skal de have et kæmpe skulderklap, jeg glæder mig meget til extended cut og til at se hvad de har at byde på - men indtil videre springer jeg med på vognen, og i mit hoved er indoktrinerings teorien den rigtige slutning på Mass Effect - det vil foruden at give historien en helt ny dimension, også give Shephard den slutning han fortjener - ikke noget lykkelig slutning, ikke noget happily ever after, men afklaring på alt hvad der er kæmpet, svedt og blødt for!
maverick
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Foregående

Tilbage til Mass Effect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster