Xboxlife forum

Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black Ops)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Them » 16. feb 2012 12:38

Det var sku trist, fik aldrig prøvet det online, og det lyder til at det heller ikke kommer til at ske
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Kaipay » 16. feb 2012 21:37

Black ops holder hele vejen. Jeg spiller stadig væk kun det. Jeg købte mw3, men blev bare så røvtræt af det (pardon my french). Hvis du mangler en dansker at spille med, så kan du bare sende en friendrequest. Mit gamertag er: Kaipay :-)
Kaipay
Niveau 2
 
Indlæg: 128
By: Odder


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf svend-bent » 17. feb 2012 00:02

Stronghold skrev:
svend-bent skrev:
Them skrev:Tro jeg desværre ikke der er, ville være fedt hvis der. Men kan fortælle at der er ca 150-200 der spiller black ops


Tusinde håber jeg du mener :)
Sidste gang jeg spillede Black Ops (sidste uge) var der 180.000 online, så kampe er ikke noget problem at finde :)
Desuden synes jeg også at Black Ops virker langt mere færdiggjort og balanceret end MW3 og MW2, men det kan godt være det bare er mig :)


Test din ping her: http://speedtest.net/
Hvis den er over 30ms, så har du problemer i MW2/3..


Jeg har aldrig sagt at jeg har problemer i hverken MW2 eller MW3?
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Phimosis » 22. nov 2012 15:53

Hvis der er nogen der mangler en at spille med, så bare add.

Noget helt andet, ved ikke helt om jeg har misforstået noget, men hvordan får man ens perks til at gå pro ?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Skillfulsheep » 21. maj 2016 17:15

Hejsa. Vil bare lige informere om, at på trods af at Black Ops 1 ikke kan downloades ned på Xbox One (fra store endnu), så kan man alligevel købe det via xbox.com - til 137 kr. - efter erhvervelsen vil spillet figurere under "Mine spil og apps" - Jeg er selv godt underholdt af det lige nu. Spillerbasen rangerer fra 25k-95k spillere online.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Morten Skou » 21. maj 2016 17:26

Skillfulsheep skrev:Hejsa. Vil bare lige informere om, at på trods af at Black Ops 1 ikke kan downloades ned på Xbox One (fra store endnu), så kan man alligevel købe det via xbox.com - til 137 kr. - efter erhvervelsen vil spillet figurere under "Mine spil og apps" - Jeg er selv godt underholdt af det lige nu. Spillerbasen rangerer fra 25k-95k spillere online.


Fedt.. det er sgu nok nemmere for mig end at finde det originale spil i en kasse somewhere :D

Nu er det købt og den er ved at installere :mrgreen: Håber det bliver et godt gensyn!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Morten Skou » 21. maj 2016 19:09

Det spil bringer sgu nogle fede minder tilbage hos en gammel mand som mig :D

13 dages multiplayer, det er sgu en del.

Billede

.. men også lidt sjovt at tænke på, at man sidder med en helt ny Xbox One og alligevel hellere vil spille det gamle Xbox 360 spil.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Phimosis » 21. maj 2016 20:51

Køre det som det skal?
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Morten Skou » 21. maj 2016 20:55

Phimosis skrev:Køre det som det skal?


Det synes jeg - det hakkede lidt en gang imellem, men sådan er det jo med alle sammen. Super sjovt at prøve igen :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf BuBubbi » 22. maj 2016 16:28

Det kører rigtigt fint.
Så en frameratetest på youtube, der faktisk viser det kører lidt bedre på Xbox One end på 360.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Morten Skou » 22. maj 2016 19:19

Det afhænger vidst lidt af hvilken lobby man havner i, jeg har haft en del lag da jeg lige prøvede et par kampe her til aften - andre kampe i andre lobbyer gik helt fint og jeg havde ren grøn lag-o-meter :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf JohnH » 22. maj 2016 21:35

Kan nu huske hvorfor jeg begyndte at hade BO og BO 2, p2p = lagswitch , folk der lukker spillet ned midt i det hele, folk med p*ssedårlig forbindelse .... sgu synd, for spillene er rigtig underholdende når de kører godt.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf oliman22 » 27. maj 2016 09:53

Nyder også at kunne spille Black Ops 1 igen på. Jeg havde det dog til PS3 dengang, så må starte forfra desværre. Satser lidt på at komme ind i en booster lobby så jeg ikke skal til at unlocke alt igen. Når man ligesom har gjort det en gang før, så er det sgu lidt trivielt at skulle det igen. ;)
oliman22
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Skillfulsheep » 27. maj 2016 13:31

oliman22 skrev:Nyder også at kunne spille Black Ops 1 igen på. Jeg havde det dog til PS3 dengang, så må starte forfra desværre. Satser lidt på at komme ind i en booster lobby så jeg ikke skal til at unlocke alt igen. Når man ligesom har gjort det en gang før, så er det sgu lidt trivielt at skulle det igen. ;)


Så har du da i det mindste mulighed for, at pynte på din k/d. Ved ikke hvordan den så ud "back in the day" - men jeg ligger på 1,3, så der er lidt at arbejde med (sammenlignet med BO2, hvor den er på 2,26).
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf oliman22 » 27. maj 2016 16:19

Den er faktisk værre nu. Jeg har ikke spillet FPS på konsol i en 3-4 år nu efter jeg købte PC, så er lidt rusten med et gamepad.
oliman22
Niveau 2
 
Indlæg: 197


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron