Xboxlife forum

Sprog i FIFA 12

For sport fanatikere.

Sprog i FIFA 12

Indlægaf Vestus87 » 22. sep 2011 08:11

Jeg sidder og skal finde det billigste sted at købe FIFA 12... Har set det på Coolshop.dk dog til 2 forskellige priser... FIFA 12 nordic udgave koster 70 kr. mere end den som bare hedder FIFA 12... Der står på siden at ingen af spillene har dansk som sprog inde i spillet...

Nu er mit spørgsmål om nogen ved om der er dansk sprog i begge udgaver eller kun den nordiske??

På forhånd tak
Vestus87
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Re: Sprog i FIFA 12

Indlægaf ZeanDanielZ » 22. sep 2011 09:20

Vestus87 skrev:Jeg sidder og skal finde det billigste sted at købe FIFA 12... Har set det på Coolshop.dk dog til 2 forskellige priser... FIFA 12 nordic udgave koster 70 kr. mere end den som bare hedder FIFA 12... Der står på siden at ingen af spillene har dansk som sprog inde i spillet...

Nu er mit spørgsmål om nogen ved om der er dansk sprog i begge udgaver eller kun den nordiske??

På forhånd tak


Der er kun DANSK sprog "IN GAME" i den nordiske version
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: Sprog i FIFA 12

Indlægaf Kossefar » 22. sep 2011 09:42

ZeanDanielZ skrev:
Vestus87 skrev:Jeg sidder og skal finde det billigste sted at købe FIFA 12... Har set det på Coolshop.dk dog til 2 forskellige priser... FIFA 12 nordic udgave koster 70 kr. mere end den som bare hedder FIFA 12... Der står på siden at ingen af spillene har dansk som sprog inde i spillet...

Nu er mit spørgsmål om nogen ved om der er dansk sprog i begge udgaver eller kun den nordiske??

På forhånd tak


Der er kun DANSK sprog "IN GAME" i den nordiske version


Også kommentator? :) Det ville være frækt.
/Kossefar
Kossefar
Niveau 4
 
Indlæg: 767


Re: Sprog i FIFA 12

Indlægaf tue69 » 22. sep 2011 10:08

Nope, så vidt jeg ved er der ikke kommentatorer på dansk.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Sprog i FIFA 12

Indlægaf Vestus87 » 22. sep 2011 10:12

Der er bare på nogen forums at folk siger at der er dansk tekst i spillet, uanset om det er nordic eller ej... Så ville lige høre hvad andres erfaringer var med det??
Vestus87
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Re: Sprog i FIFA 12

Indlægaf Rudivöller » 22. sep 2011 11:08

Der er ingen dansk kommentator i nogen af udgaverne. Forskellen på Nordic og UK skulle blot være den danske tekst på coveret - sådan har jeg læst det. Men vil du være sikker på dansk sprog, så hold dig hellere til nordic...
Rudivöller
Niveau 2
 
Indlæg: 161


Re: Sprog i FIFA 12

Indlægaf ZeanDanielZ » 22. sep 2011 11:17

I fifa 11 ejer min kammerat nordic version og der er der dansk tekst i... Jeg ejer den IKKE nordiske version der er ingen DK sprog i menuer osv... Og nej der er ingen danske kommenratorer i spillet...
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: Sprog i FIFA 12

Indlægaf Noga » 22. sep 2011 16:12

Hvordan kan man se, om ens FIFA 11 er nordic version?

Jeg sidder her, og prøver at huske hvor i al verden jeg købte mit FIFA henne, men jeg mener faktisk, at det ikke var fra DK, og der er Dansk in-game i mit FIFA?
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Sprog i FIFA 12

Indlægaf ZeanDanielZ » 22. sep 2011 16:43

Tjek dette: http://www.coolshop.dk/catalog/product/ ... --for-x360
det er feks til den nordiske udgave..

så står feks sprog på cover efterfuldgt af flag
Sprog i spillet efterfulgt af flag..

mener også disse flag sommetider kan ses på et cover
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron