Xboxlife forum

Dark Zone, og ganking

Dark Zone, og ganking

Indlægaf KingHans » 19. apr 2016 08:10

Jeg har lige lidt vrede jeg vil dele med jer.

Jeg var i en god lille gruppe i DZ i går, vi fik nakkede et par bosser osv, jeg havde en masse fed highend loot, og var steget 2 ranks.
Men da jeg så ville extracte vendte gruppen sig imod mig, og slog mig ihjel. Og fortsatte med at campe over mit loot. Således jeg blevet slået ihjel et hav af gange, og tabte alt det xp jeg havde fået og til sidst også mit loot.
Hvorfor gik jeg tilbage? Fordi man har vel lidt stolthed.
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Dark Zone, og ganking

Indlægaf Rasbred » 19. apr 2016 08:21

Jeg har samme oplevelse som dig i darkzone.

Efter seneste Update er det blevet ekstremt slemt med rogues. Før kunne man godt løbe rundt og hygge med andre og dræbe fjender. Men nu er der ALTID en rogue agent i nærheden eller nogen som vender sig imod en.

Jeg er level 42 i darkzone og gearscore på 188.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Dark Zone, og ganking

Indlægaf citysleeps » 19. apr 2016 14:33

Men kan man dræbe hinanden, hvis man er i gruppe sammen? Eller blev du smidt ud af gruppen først?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Dark Zone, og ganking

Indlægaf mrnybroe » 20. apr 2016 10:58

Det betaler sig bare at slå en anden ihjel i DZ. Hvis man overlever sin rogue status, og endda bare rank 1, så får man flere dz funds end ved at slå en masse npc'er ihjel.
Har spillet lidt på Pc med nogle venner, som bevidst slår spiller som er alene ihjel,.pga det rent dz funds er den hurtigste måde at tjene på.

Og der skal jo en del dz funds til for at købe rank 75 våben
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Dark Zone, og ganking

Indlægaf WEZL_DK » 20. apr 2016 12:42

Synes det er lidt mærkeligt at høre om alle dem der næsten ikke kan sætte en fod i DZ uden at blive skudt med det samme.

Jeg er Rank 83 og halvdelen af den tid jeg har brugt i DZ, har jeg spillet solo, og har aldrig problemer med Rogue. Er blevet angrebet ved en Exstration 3 gange og måske blive overfaldet af Rogue andre steder en håndfuld gange.

Men jeg bruger også meget mit store kort, så jeg hele tiden kan se hvor Rogue agenter befinder sig, plus det er meget nemt at løbe væk, hvis man bliver angrebet. Endvidere bruger jeg også kun Security Sig skill, så jeg kan poppe den og komme hurtigere væk.

Men når man når rank 75 er den mest effektive måde at få DZ rank ved at gå Rogue og helst manhunt.

Når alt det er sagt, vil det nok være bedst, at overveje en ekstra gang om man vil i DZ de næste par dage. Der er blevet fundet et nyt glitch/bug, der gør man meget nemt via et våben talent, kan stakke massere af damage.
Jeg læste på Reddit om en streamer der havde vist det frem i morges, som gik fra 225k DPS til 1,6 million på hans SMG.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Dark Zone, og ganking

Indlægaf pede B » 20. apr 2016 13:32

Jeg må indrømme.. Jeg er for det meste en af dem, du hader at møde i DZ. Medmindre jeg løber solo, så "røver" jeg meget sjældent folk. Som mrnybroe nævner, kan det bare bedst betale sig at gå rogue til rank 1, og lade den gå ud. 5000 DZ funds for at stå og have lidt nøjeren på i 90sekunder :)

For at stige hurtigt i rank er det bare på med noget armor, der har increased kill XP. Lige nu får jeg kun omkring 200 XP pr. fjende, hvorimod med det rigtige gear fik jeg 300. Kæmpe kæmpe forskel. Man må vel ofre lidt for at kunne 1-shotte folk med sticky bomb :D

Jeg vil helt klart anbefale at have en rigtig gruppe af folk du spiller med, og ikke bare med randoms. Det er de færreste der vender sig imod en for nogle materialer, hvis man sidder og hygger sammen. Jeg er selv rank 82-83, hvis du mangler en at røve extractions med, så smider du bare en besked..
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København

+1


Tilbage til The Division

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster