Xboxlife forum

Patch, updates og DLC nyheder

Patch, updates og DLC nyheder

Indlægaf WEZL_DK » 21. mar 2016 22:06

Her i tråden kan vi diskutere og dele nyheder om Patch notes opdateringer og DLC.

I morgen, tirsdag d. 22. marts, vil der efter server maintenace (kl. 9 til 12) komme en ny patch. Patchen vil fylde mellem 2.3 og 3 GB alt efter platform.

Patch notes kan læses her: http://tomclancy-thedivision.ubi.com/ga ... 8-76770-32

De mest spændende ændringer efter min mening er:

Man kan heale neutrale agenter i DZ

Fast travel til DZ checkpoints fra PVE kortet

Nedsat tab af DZ credit og DZ XP når man dør. Gælder både Rogue og neutrale

Både rawards for at dræbe Rogue, men også for at overleve en Rougue Status

Større drop rate af High End items fra level 31 og 32 i DZ samt chance for at få High End fra de låste DZ chest. Endvidere vil Rank 30 chest droppe superior.

Bedre loot drop fra Challenge mode.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Patch, updates og DLC nyheder

Indlægaf Rasbred » 21. mar 2016 22:13

Synes det er ringe de helt fjerner muligheden for at dræbe named-elites i singleplayer.

Skal self ikke være som nu hvor man kan dræbe bullet-King igen og igen. Men helt at fjerne respawn på dem er latterligt. Måske nulstille dem hver 24 timer eller lign.

Er det her jeg tænker på.

Named NPCs will no longer respawn after being killed in the Open World. This will prevent situations where players were able to kill a same named NPC over and over again.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Patch, updates og DLC nyheder

Indlægaf Wizup » 21. mar 2016 22:31

Rasbred skrev:Synes det er ringe de helt fjerner muligheden for at dræbe named-elites i singleplayer.

Skal self ikke være som nu hvor man kan dræbe bullet-King igen og igen. Men helt at fjerne respawn på dem er latterligt. Måske nulstille dem hver 24 timer eller lign.

Er det her jeg tænker på.

Named NPCs will no longer respawn after being killed in the Open World. This will prevent situations where players were able to kill a same named NPC over and over again.



Jeg kan godt se din pointe, og syntes faktisk at den ville god nok :) Måske nogle har en spawn time på 6 timer andre på 24 og måske nogle større grupper har en på 48. Syntes du skal smide den til Ubisoft/Massive. Dette ville også give de folk der kun vil spille det som singleplayer noget at lave :)
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Patch, updates og DLC nyheder

Indlægaf Rasbred » 21. mar 2016 22:42

Wizup skrev:
Rasbred skrev:Synes det er ringe de helt fjerner muligheden for at dræbe named-elites i singleplayer.

Skal self ikke være som nu hvor man kan dræbe bullet-King igen og igen. Men helt at fjerne respawn på dem er latterligt. Måske nulstille dem hver 24 timer eller lign.

Er det her jeg tænker på.

Named NPCs will no longer respawn after being killed in the Open World. This will prevent situations where players were able to kill a same named NPC over and over again.



Jeg kan godt se din pointe, og syntes faktisk at den ville god nok :) Måske nogle har en spawn time på 6 timer andre på 24 og måske nogle større grupper har en på 48. Syntes du skal smide den til Ubisoft/Massive. Dette ville også give de folk der kun vil spille det som singleplayer noget at lave :)


Der er allerede skrevet omkring 10 sider på ubisofts forum :D

Men ja. Efter man rammer level 30 er der sku ikke så meget til hvis man game lidt solo.. Og hvis de ikke respawner fremover. Så bliver der endnu mindre grund til at løbe rundt i solo.... #-o
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Patch, updates og DLC nyheder

Indlægaf WEZL_DK » 22. mar 2016 09:25

Opdateringen kan hentes nu. Den startede dog ikke automatisk for mig. Men startede bare spillet op, og nu henter den.

Der er "State of the Game" stream på den officielle Division stream her kl. 11:

https://www.twitch.tv/thedivisiongame
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Patch, updates og DLC nyheder

Indlægaf KingHans » 22. mar 2016 09:47

Godt de ændre mængden man taber ved at dø i Dark Zone, det var jo også grotæsk højt.
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Patch, updates og DLC nyheder

Indlægaf WEZL_DK » 22. mar 2016 10:01

KingHans skrev:Godt de ændre mængden man taber ved at dø i Dark Zone, det var jo også grotæsk højt.


Ja helt sikker. Jeg blev rank 38 i går, og er nu tæt på at det koster en hel rank hvis jeg dør som neutral agent. Men det bliver spændende, at se hvor meget det er blevet reduceret.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Patch, updates og DLC nyheder

Indlægaf WEZL_DK » 22. mar 2016 12:20

Her er en opsummering af State of The Game stream fra d. 22-03-2016

- Bullet King farming er blevet fjernet via den nye patch. Dette er gjort da udvikleren ikke vil have denne form for farming blev en del af spillet. De forstår godt, at spillerne kan blive sure/skuffet, over der blevet fjernet PVE roaming bosser fra kortet. Men der vil komme massere af nye PVE ting i løbet af det næste år.

- Tab af DZ rank og Credit. Før Patchen var det man tabte en fast procentdel af hvad man havde på sig af credit og Rank.
Nu er tabet af DZ credit regnet ud efter hvad DZ vendors sælger deres varer for. Så ens tab vil være a lig med f.eks. hvad et godt våben koster ved DZ vendors. Tabet af DZ Rank er regnet ud efter hvor mange fjender man skal dræbe for at opnå samme DZ XP. Dette blev dog ikke forklaret mere præcis.

- PVP og Rogue. Man får nu mere XP og Credit for at overleve en Rogue status. De kom med følgende eksempel:

Er man DZ Rank 50 og overleve man en Manhunt vil det give lige så meget XP som man vil få, for at dræbe 40 NPCer. Credit reward vil være a lig med credit fra 79 NPCer.

Man taber stadig mere for at dø som Rogue. Hvis man opnår 7 gange manhunt og overlever 4, men dør de 3 andre gange, vil ens XP og Credit gain være = 0. I denne udregning er der dog ikke inkluderet det XP og credits du får for at dræbe andre spillere og NPCer, mens du er Rogue.

Vendor restock. Blueprint vil altid være det samme. Det er kun gear og våben som restocker. Dog vil der komme nye muligheder, for at få fat på andre blueprint.

Exotic damage - Er alt damage der ikke er skud eller melee. Altså burn, shock, bleed osv.

Her efter snakkede de om hvad spillerne efterspørger mest. Der var et par ting som de i øjeblikket kigger på, hvordan de måske kan implementere i spillet. Disse var: Clan system, Stash size, Craft all knap i crafting station, samt en måde at gøre så weapon skins ikke tager pladser i ens backpack.

Endnu endnu endnu en gang slog de også fast at der aldrig kommer zombier i spillet.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Patch, updates og DLC nyheder

Indlægaf WEZL_DK » 22. mar 2016 12:50

Ser ud til patchen ikke er blevet impliceret rigtig. Bullet King lever stadig, DZ rank 30 chest dropper stadig blå og man mister intet for at dø som Rogue. Så DZ er vist battle royal lige nu!
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Patch, updates og DLC nyheder

Indlægaf Rasbred » 22. mar 2016 13:36

Haha ja. Kæmpe fail med Update :D mon ikke de lukker serveren igen i løbet af i dag.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Patch, updates og DLC nyheder

Indlægaf WEZL_DK » 22. mar 2016 13:39

Tror jeg helt sikker de gør, og måske også en roll back. Folk farmer rogue kills sammen og derved opnår de rank 50 vildt hurtigt. Og hvis der er en stor del af spiller basen der alle får adgang til alle rank 50 blueprint kan det godt give et lidt skævt end game.

Jeg afventer ihvertfald med at starte spillet om, indtil der er lidt mere info omkring hvad der kommer til at ske.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Patch, updates og DLC nyheder

Indlægaf Rasbred » 22. mar 2016 13:43

WEZL_DK skrev:Tror jeg helt sikker de gør, og måske også en roll back. Folk farmer rogue kills sammen og derved opnår de rank 50 vildt hurtigt. Og hvis der er en stor del af spiller basen der alle får adgang til alle rank 50 blueprint kan det godt give et lidt skævt end game.



Jeg tror ikke de nulstiller de her timer med update error :)

Men kommer vel an på hvor hurtigt de kan lappe hullet.. Jo længere tid der går jo mere tror jeg på folk får lov at beholde deres ting..

Tænk hvis der går 8-10 timer før updaten virker. Det kan de ikke bare fjerner fra folk i hele verden uden folk går amok :D

Så tror de skal lukke serveren hurtigt. Også få det hul lappet :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Patch, updates og DLC nyheder

Indlægaf WEZL_DK » 22. mar 2016 13:45

Så er der nyt fra deres live stream.

Ingen roll back, men en server restart på 15 min.
Senest rettet af WEZL_DK 22. mar 2016 13:59, rettet i alt 1 gang.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Patch, updates og DLC nyheder

Indlægaf Rasbred » 22. mar 2016 13:46

De skriver på Twitter de lukker serveringen i 15 min fra klokken 1400

Ingen rollback :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Patch, updates og DLC nyheder

Indlægaf KingHans » 22. mar 2016 13:52

Mega ringe de ikke laver roll back, så alle snyder bliver belønnet
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Næste

Tilbage til The Division

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron