Xboxlife forum

Så er vi der endelig!

Så er vi der endelig!

Indlægaf Powertis » 7. mar 2016 19:44

Endelig release jeg er totalt hyped hvad med jer alle? Er der nogen der skal spille i aften/nat ved release?
Powertis
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: hilleroed


Re: Så er vi der endelig!

Indlægaf WEZL_DK » 7. mar 2016 19:47

Så fedt det endelig er snart! :)))))

Jeg regner med at starte kl. 3, har heldigvis en fridag i morgen. Men kommer nok til at fokusere på single-player og spille historien. Men er helt sikker klar på nogle ture i Dark Zone senere i morgen.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens

+1

Re: Så er vi der endelig!

Indlægaf Morten Skou » 7. mar 2016 19:55

Jeg kommer først med på onsdag som det ser ud nu, jeg er super ophængt :-( Men ellers så glæder jeg mig til endelig at prøve den fulde udgave af spillet.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Så er vi der endelig!

Indlægaf TerrificFalcon » 7. mar 2016 19:58

Det går nok - mon ikke serverne bryder ned i nat/i morgen? Helt ærligt - det er ikke ligefrem fordi, at Ubisoft har en særlig god track record. Deres nyeste titel var Rainbow Six: Siege, og der stod det altså slemt til.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Så er vi der endelig!

Indlægaf WEZL_DK » 7. mar 2016 20:02

TerrificFalcon skrev:Det går nok - mon ikke serverne bryder ned i nat/i morgen? Helt ærligt - det er ikke ligefrem fordi, at Ubisoft har en særlig god track record. Deres nyeste titel var Rainbow Six: Siege, og der stod det altså slemt til.


Nu har de heldigvis testet dem godt igennem i alpha og de to betaer og der var ingen problemer.
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Så er vi der endelig!

Indlægaf Wizup » 7. mar 2016 20:17

@TerrificFalcon Da Ubisoft er meget mere end bare udviklere og da det er 2 forskellige spilstudier som laver tingene vil jeg ikke binde mig så meget i hvad der skete med Rainbow Six: Siege ved launch. Det skal ikke være et forsvar at R6, for hold da op var det en ringe første måned.

Fun Fact: Jeg har læst mig til at det ikke var game serverne der var problemet med Rainbow Six Siege. Hele problemet lå i at den del som snakker med serverne og konsollen var dybt dybt mangelfuld. (Den har stadig problemer, men er blevet væsenlig mere stabil)

Vi må da håbe at da de havde 6.4 millioner på til betaen at de har kunne tage den viden med sig omkring loaded på serverne. For jeg var ret imponeret over hvor godt betaen kørte server wise.

Men lad os nu se, det virker som om at de ikke har nogle problemer endnu jf. deres forum.

Jeg er i hvertfald på kl 00.01 for at se om jeg kan spille :)
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Så er vi der endelig!

Indlægaf TerrificFalcon » 7. mar 2016 20:26

Ved enhver lancering af denne skala er skepsis en sund ting, uanset hvor godt tidligere tests af spillet så må have været.

Generelt set er jeg virkelig lunken på The Division og synes, at jeg ser røde flag over det hele. Det virker som om, at det hurtigt bliver ensformigt, som om at det ender med at være lige halv-tomt, monotont og variationsløst som Destiny, og samtidig har Ubisoft ladet være med at åbne for nogen som helst form for tidlige anmeldelser, fordi at man åbenbart skal være flere tusind, for at spillet kan opleves ordentligt. Det lyder altså bare ikke rigtigt, og jeg er (egentlig ikke) overrasket over, at man ikke laver et/flere stort (p)review-arrangement op til udgivelsen. Det lugter lidt af, at The Division kræver en stor mængde investeret tid, før det bliver ordentlig sjovt.

Det er jo altså ikke fordi, at man har hundredemands-store kampe mod tonstunge monstre som i Defiance - er der nogen der kan forklare mig hvorfor at indholdet i The Division ikke kan opleves "på den rigtige måde" hvis man kun er 100-200 spillere om det? Jeg forstår det ikke.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Så er vi der endelig!

Indlægaf tryllehans » 7. mar 2016 21:39

TerrificFalcon skrev:Ved enhver lancering af denne skala er skepsis en sund ting, uanset hvor godt tidligere tests af spillet så må have været.

Generelt set er jeg virkelig lunken på The Division og synes, at jeg ser røde flag over det hele. Det virker som om, at det hurtigt bliver ensformigt, som om at det ender med at være lige halv-tomt, monotont og variationsløst som Destiny, og samtidig har Ubisoft ladet være med at åbne for nogen som helst form for tidlige anmeldelser, fordi at man åbenbart skal være flere tusind, for at spillet kan opleves ordentligt.
.

Lige præsist dette er jeg også nervøs for. Jeg håber enderligt at spillet lever op til mine forventninger. Jeg frygter det ikke gør. men håber på det bedste. At anmeldere ikke kan få lov til at "lege" med spillet før release er også noget jeg ser meget negativt på. Ubisoft har haft noget meget kedelige releases. I form af Bugs og Performance.

Men som det også er skrevet har Beta'erne kørt ganske fornuftigt, hvor end jeg kun igen kan undres over at spillet ikke kan anmeldes før tid da jeg syntes denne viste at man ikke behøvede at være mange på før det var skægt.
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: Så er vi der endelig!

Indlægaf citysleeps » 8. mar 2016 10:09

Plejer digitale forudbestillinger ikke at ligge klar til download i "Ready to install" listen? Mit Division lå på min ekstern som 32,5GB, hvilket jeg formåede betød at spillet allerede var blevet installeret. På intet tidspunkt kunne jeg finde det i ready to install.

Da jeg så starter spillet op i dag kommer der en "This game needs an update" frem - på 32,5 GB! Så var jeg åbenbart tvunget til at vente med at installere til udgivelsesdagen. Træls.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Så er vi der endelig!

Indlægaf Powertis » 8. mar 2016 10:39

Alt virkede med det samme, jeg loggede på 00:05 og de havde ingen problemer alt virkede fra starten. Jeg må indrømme jeg var meget imponeret over spillet de timer jeg spillede
Powertis
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: hilleroed


Re: Så er vi der endelig!

Indlægaf mrnybroe » 8. mar 2016 11:17

Jeg smed skiven i min xbox igår kl. 17.30 og så kom der en melding om en opdatering. Den hentede den ret hurtigt ned.
Og da jeg så loggede ind senere på aftenen (kl. 22.00) der var ingen problemer. Det kørte bare som det skulle.
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Så er vi der endelig!

Indlægaf Morten Skou » 8. mar 2016 20:50

Hvad synes I om det? Har desværre ikke selv fået prøvet det endnu :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Så er vi der endelig!

Indlægaf WEZL_DK » 8. mar 2016 21:24

Morten Skou skrev:Hvad synes I om det? Har desværre ikke selv fået prøvet det endnu :)


Den korte version: GLÆD DIG!

Den lange: Det er virkelig fedt.

+Historien - Missionerne føles, selv om det jo "bare" er en shooter, varierende, og der er står forskel i hvilken fjende faction man kæmper imod. De 3 overhoveder af Base of Operations Wings bliver spillet rigtig godt, og har alle 3 deres helt egen personlighed.
Jeg glæder mig hvertfald til at komme videre med historien, så jeg kan høre mere om dem. Endvidere er det også en god ide at indsamle collectibles, da der er gode historier igennem dem.

+Gear og våben - Jeg synes et loot-driven spil skal give nyt brugbart loot med jævne mellemrum, og det gør Division helt sikkert. Det er også dejligt at få prøvet de nye våben, vi ikke havde adgang til i betaen. En anden ting jeg kan lide er at de vendors der er i BoO stiger i level med dig, så de altid kan bruges til noget.

+Stuff to do - Ud over historie missionerne er der massere af side missioner. Jeg har spillet 12 timer i dag (minus en time i DZ) og jeg har ikke rigtig bevæget mig mere end 2 zoner ud fra det, der var tilgængelig i betaen, fordi jeg gerne vil lave alt i en zone, før jeg går videre.

+Unlocks - til tider i RPG kan der være unlocks man ikke gider at bruge tid på, men jeg synes at alle unlocks via BoO i Division giver minimum en ny skill, perk eller talent man helt sikker vil kunne bruge. Bliver rigtig spændende at nå level 30 og have adgang til alle opgraderinger.

+Crafting - De har gjort crafting nemmere ved kun at dele crafting parts op i 3 kvaliteter/farver.

-Crafting - Ja crafting får lige et lille minus. Oversigten over ens blueprints kan godt bliver uoverskuelig, og jeg føler hellere ikke jeg endnu (level 12) har fået nogle blueprint, som jeg kan bruge til noget. Men tror helt sikkert det bliver bedre i end-game. Udviklerne har ihvertfald hintet at crafting vil være en af de steder man vil kunne få fat på noget af det bedste gear.

+Dark Zone - Fik brugt en time i DZ, og hold op det er blevet brutalt! Men på den fede måde. Jeg gik derind som level 10 og løb rundt i DZ1 (player Bracket var 1-10, og NPC level var 10-12). Der er flere NPC'er, og de har alle fået et buff til deres damage, og named elites har også fået et buff i liv. Endvidere er de ekstrem aggressive og det er meget svært at holde en position i længere tid.
De låste DZ chest giver nu 1000 DZ funds, og DZ vendors sælger blå og lilla items. Hastigheden i hvordan din DZ Rank stiger, er også meget passende. Er lige i midten af den lukket beta's "Alt for hurtig" og den åbne beta's "Lidt for langsom."

Dog var der ikke mange spillere i DZ. Men dette ændre sig jo helt sikkert over de næste par dage.

11/10 måner herfra! Glæder mig til at komme videre efter arbejde i morgen!
WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens

+2

Re: Så er vi der endelig!

Indlægaf KlumpeStumpen » 9. mar 2016 07:38

Når nok heller ikke rigtig noget før sidst på ugen, som skou er jeg godt hængt op med arbejde.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Så er vi der endelig!

Indlægaf EagleConcept » 9. mar 2016 11:27

Hold da kæft et fedt spil. :D
Har spillet 14 timer indtil videre og jeg kan slet ikke få armene ned. Og hvis du virkelig vil have en udfordring, så sæt niveauet på missionerne på Hard. Så får du alt den modstand du nogensinde kunne drømme om. :D
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Næste

Tilbage til The Division

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron