Xboxlife forum

pCars Dash / RS Dash for iOS brugere

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

pCars Dash / RS Dash for iOS brugere

Indlægaf ShumwayDK » 15. okt 2017 15:47

Hej folkens,

Jeg er interesseret i at høre lidt fra jer der bruger pCars Dash og eller RS Dash på iPad eller iPhone.

For pCars Dash (uanset om det er med pCars1 eller 2 spillet):
Under Settings i pCars Dash app'en er der et punkt der hedder Compatibility Mode.
Har I enabled eller disabled "Legacy NetCode" ?
Hvordan kører det? Opdaterer den telemetri data 100% live, eller kun 2,3,4 gange i sekundet?

For RS Dash:
Hvordan kører det? Opdaterer den telemetri data 100% live, eller kun 2,3,4 gange i sekundet?

Lidt baggrunds info for mine spørgsmål:
Da pCars Dash kom ud, der fungerede det sådan set bare for mig. Data'en blev 100% løbende opdateret uden at det hakkede eller noget.
Pludseligt (for lang tid siden) begyndte app'en kun at opdatere data 2-4 gange i sekundet. Jeg fandt dengang ud af, at ved at enable "Legacy NetCode" i settings, så var app'en tilbage til at køre helt smooth, og siden har jeg ikke tænkt over det.

Nu har jeg hentet RS Dash for at kunne køre brug af alle pCars 2 telemetri (når udvikleren er klar med det)
Problemet er bare at app'en ikke opdaterer live, men kun de her ca. 2-4 gange i sekundet.

Jeg har været i kontakt med udvikleren i dag, som ikke forstår det. Han ændrede rigtigt nok network koden i den gamle app for lang tid siden, da den ikke fungerede optimalt med store mængder data. Men han lod den gamle network kode være tilbage som en option.
Den game kode har han naturligvis ikke inkluderet i den nye app, og den skulle alt andet lige køre bedre og kunne håndtere UDP datamængder bedre. Det er som om det virke lige modsat for mig af en eller anden årsag.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: pCars Dash / RS Dash for iOS brugere

Indlægaf ShumwayDK » 21. okt 2017 09:28

Er det slet ikke nogen af jer der bruger pCars Dash?? Det har jeg svært ved at tro :D

Nå pyt, det er ikke så vigtigt længere. Jeg har haft et godt samarbejde med udvikleren af de 2 apps og kører beta tests for ham på RS Dash, og jeg er sikker på at vi nok skal få RS Dash til at fungere lige så godt som pCars Dash.

Men det det kunne fortsat være interessant at høre hvordan "Compatibility Mode" er sat på for jer i pCars Dash.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: pCars Dash / RS Dash for iOS brugere

Indlægaf Niki Lauda DK » 21. okt 2017 11:20

Android apps'ne hakker også. Jeg tror det er spillet
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: pCars Dash / RS Dash for iOS brugere

Indlægaf BulletEyeDk » 21. okt 2017 21:31

ShumwayDK skrev:Er det slet ikke nogen af jer der bruger pCars Dash?? Det har jeg svært ved at tro :D

Nå pyt, det er ikke så vigtigt længere. Jeg har haft et godt samarbejde med udvikleren af de 2 apps og kører beta tests for ham på RS Dash, og jeg er sikker på at vi nok skal få RS Dash til at fungere lige så godt som pCars Dash.

Men det det kunne fortsat være interessant at høre hvordan "Compatibility Mode" er sat på for jer i pCars Dash.


Har endnu ikke haft mit pCARS dash kørende med pCARS2, skal nok følge op her i tråden, når jeg får det afprøvet
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum



Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron