Xboxlife forum

Endurance 3h Bathurst GT3?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Endurance 3h Bathurst GT3?

Indlægaf ATOM-DK » 22. mar 2017 18:14

Det er ikke Microsoft der er problemet, men Skoda nettet. Håber sq de kommer op at køre lige nu er det skod.

Lige nu er jeg nød til at bruge 4G nettet på min fon for at komme på nettet.
HVORFOR LIGE I DAG!
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Endurance 3h Bathurst GT3?

Indlægaf ATOM-DK » 22. mar 2017 18:32

Crap! Har lige snakket med Skoda! Der er problemer med vores område. De kan ikke sige hvornår det er oppe igen. Er der mulighed for at rykke løbet til næste onsdag?
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Endurance 3h Bathurst GT3?

Indlægaf BulletEyeDk » 22. mar 2017 18:49

Ahh pis, du kan i hvertfald ikke regne med at det vil køre særlig godt via din telefon....

Jeg er som sådan rimelig fleksibel mht. afvikling af løbet også set i lyset af JIMMY DK's afbud, samtidig ved jeg at Tigerjax007 også er en anelse presset med at være med i aften...

Hvis vi skal vente en uge med afvikling af løbet, for dermed at kunne stille en større grid er det helt fint med mig, hvad er der stemning for ?? jeg er ikke arrangør af løbet... :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum

+1

Re: Endurance 3h Bathurst GT3?

Indlægaf TigerJax007 » 22. mar 2017 18:53

Jeg kan ikke næste onsdag - men jeg har overhovedet ikke forberedt mig til i aften, så ved ikke hvor godt det bliver i aften alligevel. Gør hvad I vil.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Endurance 3h Bathurst GT3?

Indlægaf BulletEyeDk » 22. mar 2017 18:55

ok det tolker jeg som du er klar i aften =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: Endurance 3h Bathurst GT3?

Indlægaf BulletEyeDk » 22. mar 2017 18:56

Så reelt set kan vi i aften stille 6 mand på grid'en, hvis vi ser bort fra ATO DK og JIMMY DK, men lidt noget knas at Tigerjax007 så ikke kan næstkommende onsdag...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: Endurance 3h Bathurst GT3?

Indlægaf BulletEyeDk » 22. mar 2017 18:57

Lad os tage den over chatten... er på om 3 min..
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: Endurance 3h Bathurst GT3?

Indlægaf Chokofanten » 22. mar 2017 22:12

Her er resultaterne for i aften.
Man skal ikke være glad for andres ulykke.
Pisse ærgeligt at Brian røg af i aften. Men så måtte jeg træde i karakter, og vinde det første løb overhovedet.
Det gik rigtigt godt, lige indtil omgang 44. Der havde jeg været i pit og taget chancen med soft dæk. Det resulterede i at mit forspring på 3 min. blev reduceret til 1.50
Det var dyrt. Det var den eneste fejl, jeg lavede som var store.
En gang imellem var jeg i betonet, men det var kun for at komme af med lidt lak.
Tak for en god aften.

Kim.







Billede

Billede
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: Endurance 3h Bathurst GT3?

Indlægaf normann » 22. mar 2017 22:25

Ja tak for i aften
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Endurance 3h Bathurst GT3?

Indlægaf BulletEyeDk » 22. mar 2017 23:09

Også tak for godt ræs herfra, selvom det mere eller mindre var ren alibi kørsel herfra, må bare erkende at et standard setup i en Audi GT3 ikke var tilstrækkeligt på Bathurst... måske køreren også kunne have taget et par træningsrunder forud for løbet!! :shock:
Det var ikke voldsomt kønt, men det til trods, så var der alligevel en lille åbning mod slutningen af løbet, hvor vi rent faktisk var på omgangshøjde med 5.pladsen, men stadig langt fra en decideret duel.

Ydermere har Audi koncernen, her sent onsdag aften modtaget en forholdsvis stor ekstraregning for udbedring af lakafsmitning på beton'en på bjerget, de påstår, at der er fundet forholdsvist store mængder lakrester fra en sort Audi ?? ha ha.. :mrgreen: :mrgreen:

Surt med BoblereN's disconnect, men når det nu skulle ske, så må det positive være, at det skete tidligt i løbet og ikke 10 laps før mål, så hele aftenen havde været spildt for Brian.

Kæmpe tillykke til Chokofanten med den overbevisende sejr, virkelig solidt og godt kørt - det lover godt for kommende løb =D>

@Tigerjax007 indspark til pCARS2 eventet (pluk det du mener kan være relevant at spørge om):
- online stabilitet, det skal være bedre end det nuværende!, kan man håbe på dedikerede servere ?
- leje af servere ? - jeg har bragt det op på det officielle forum, men der noterede udviklerne sig bare spørgsmålet, dengang foreslog jeg dem, at de kiggede i retning af battlefield4 spillet, hvor det er muligt at leje sig ind på en server, den tilgang kunne måske være en mulighed for ligabaseret afvikling af løb, der så er på en dedikeret server.
- korrupte savegames har vi oplevet alt for meget i pCARS1 - en af fejlene var pga. for lidt lagerplads til replays, billeder osv. (512mb) det ændrer man forhåbentligt ??
- Kan de forklare lidt nærmere om deres driver rank system "competitive racing license", hvordan det er opbygget og hvordan det evt. kan få indflydelse på en privat liga ?
- ad foregående spørgsmål - hvordan vil den enkelte kører blive rangeret i en liga, vil det udelukkende være efter point optjent i kørte løb, eller vil der være en anden form for total rang ?
- Løb skulle angiveligt kunne sættes op efter "motorsports bible", gør det således, at man kan sætte løb op med "reverse grid order" ?
- CrewChief App'en er seriøst god som engineer og spotter, vil en feature som denne være i selve spillet ?? og kan man evt. selv justere hvilke meldinger man gerne vil have ?
- Kommer der en in-game telemetri logger, så man kan gennemgå en kørt træning og evt. sammenligne med en tidligere kørt træning på samme bane... dvs. en telemetri der ikke kun er aktuel under en kørsel.
- Online driverswaps ? evt. ifm. længere løb, vil det være i spillet, hvis ikke, så evt. i en update ?
- Online Co-op karriere ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum

+1

Re: Endurance 3h Bathurst GT3?

Indlægaf BulletEyeDk » 24. mar 2017 11:50

Det bliver desværre nok først søndag eftermiddag/aften jeg får opdateret løbsresultatet + skill fra bathurst, har haft lidt for meget om ørerne de sidste par dage og tiden er smuttet fra mig... er væk hele weekenden i Lalandia 8) 8)

God weekend derude... :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: Endurance 3h Bathurst GT3?

Indlægaf normann » 24. mar 2017 11:59

God fornøjelse og god weekend
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Endurance 3h Bathurst GT3?

Indlægaf BoblereN » 24. mar 2017 13:58

Ja tak for det løb det nu blev det :) En smule bittert at ryge ud når det lykkes at få puttet de små inden kl 19 og reservere hele aften til ræs... Men hyggeligt var det så længe det varede...

@Tiger, skal vi snart høre om din udflugt til pcars2?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Endurance 3h Bathurst GT3?

Indlægaf normann » 24. mar 2017 18:09

Super flot at du fik slæbt den bently rundt i den tid
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+2

Re: Endurance 3h Bathurst GT3?

Indlægaf BulletEyeDk » 27. mar 2017 20:19

Så fik jeg lidt luft til at klare opdateringen fra vores endurance løb på Bathurst...

Der er uddelt virtuelle medaljer til top3, rang/skill værdierne er opdaterede...
Billede
http://pcars.dk/rangliste.php

Efter løbet talte jeg lidt med Grabovac88 om et muligt nyt koncept til kommende løb, det var en idé jeg fik ifm. endnu et løb uden træning/opsætning...

Mange af os har måske ikke lige tiden til at nørde med setup og træning, så tanken var at vi evt. kunne prøve et enkelt løb med følgende opsætning:

1. der vælges en bane (minimum 1. ugen forud for løbet)
2. der køres i tørt vejr på alle vejrslots
3. der køres ikke i mørke
4. dato for løbets afvikling vil være race dato, hvor der således vælges en fornuftigt starttidspunkt

Der vil til ovenstående være en pulje af biler, ikke grupper... (ca. 20-25) valgt på forhånd...

Når vi er samlet på chatten til løbet, og ca. 5 min før løbsstart vil det først da være muligt at klikke se " bil" eller lignende under løbsopsætning på siden, og dermed har ingen rigtig haft mulighed for opsætning osv...

NB. der vil være tale om en fuldstændig tilfældig valgt bil, den første der klikker "se bil", når tidspunktet, 20:55 på dagen er passeret vil være den der genererer den kode, der vælger bilen :mrgreen:

Der vil som altid være 15 min kval. og 5 min warm-up.... og herefter tænker jeg er format som hidtil, hvor vi kører 2 løb et sprint og et lidt længere med omvendt grid.

Hvis ovenstående viser sig at tiltrække flere kørere og evt. er en succes, så kunne det måske være et nyt format for en eller flere løbsserier inden pCARS2 lander ?

Hvad siger folk, er det noget der har interesse ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron