Xboxlife forum

pCARS 2

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS 2

Indlægaf dalingo » 22. sep 2017 17:54

Choko. Gem lidt af krudtet til bullet kalder ind senere....
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: pCARS 2

Indlægaf Chokofanten » 22. sep 2017 17:55

Jeg ved ikke om jeg får tid i aften.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: pCARS 2

Indlægaf Morten Skou » 22. sep 2017 17:59

BoblereN skrev:Jeg prøvede det i 5 min i morges, og jeg havde heller ikke problemer med controller..
Skou skal bare lære at bremse i tide :D


ARgh, det er fandme underligt hvis det er tilfældet at det bare virker for alle andre. :cry:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2

Indlægaf ShumwayDK » 23. sep 2017 00:46

Nåede at køre lidt da jeg kom jeg fra job.
Det lover sgu godt. Kørte en tur i time trial på Nord Schleife i Ginetta GT4. Den bane er blevet en del anderledes. Underligt nok virker bilen dog meget langsommere end i 1'eren.

Jeg har ikke lige lagt mærke til, om det er blevet flottere på grafik siden, men synes dog der er flere detaljer i asfalten.

Kan godt li at bilen kan gå ud, hvis du spinner eller ikke giver gas nok når koblingen slippes. Og at du så skal have bilen i frigear eller træde koblingen ned for at den vil starte igen. :)

Jeg savner dog godt nok allerede UDP understøttelsen til pcars dash. Men mon ikke det kommer.
Derudover stødte jeg på et par mIndre bugs:
Dæktryk står i psi på hud'en selvom man har valgt metric. I setup står det godt nok i bar.
Derudover oplevede jeg at spillet frøs da jeg forsøgte at gemme et setup. Men efter ca 1 minuts tid, da jeg var ved at dræbe spillet, begyndte det at svare igen.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: pCARS 2

Indlægaf BoblereN » 23. sep 2017 06:22

Ja det lover meget godt. Der er klart en forbedret dækmodel, eller i hvert fald en dækmodel jeg synes meget bedre om. Der er virkelig føling med hvor hårdt den kan presses, god lyd på dæk så man er ikke i tvivl om man er på grænsen eller dækkene er låst.

Dalingo, bullet og jeg kørte er gt3 løb online public.. eller rettere jeg skulle lave en privat host men fik oprettet den som public... gt3 på long beach... serveren blev kun hurtigt fyldt med andre som faktisk kørte overraskende godt.. Fedt fedt fedt ;)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf normann » 23. sep 2017 07:43

Ja nogen af gt3 bilerne bevæger sig meget langsommere
End speedometeret viser lidt som i langsom gengivelse
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS 2

Indlægaf BoblereN » 23. sep 2017 07:49

Teddy, tror du ikke det har noget at gøre med din FOV?
Jeg mener pcars 1 kørte 80 hvor pcars 2 kører 70... Det får i hvert fald omgivelserne til at virke langsommere forbi bilen... Jeg har justeret en del på kamera opsætningen, fov, world movements osv. og jeg har nu en fed oplevelse af fart og hvordan detaljerne på banen påvirker bilen :)

EDIT: Og det fede ved det er, at man kan justere alle disse ting midt inde i en session... :) Endda også force feedback, controls osv. virkelig lækkert'
Senest rettet af BoblereN 23. sep 2017 07:50, rettet i alt 1 gang.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf normann » 23. sep 2017 07:50

Sad og læste på et forum i går angående spillet, de tester ikke konsol versioner selv men sender det i byen, når de så udgiver spillet så kan alle dem der har
Købt beta teste og prøver de at rette fejlene , en lidt træls måde at gøre tingene på
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS 2

Indlægaf BoblereN » 23. sep 2017 07:53

Det lyder meget useriøst ikke at teste konsol versioner! :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS 2

Indlægaf normann » 23. sep 2017 07:54

Jo det er nok rigtigt men hvorfor passer det ikke fra starten af
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS 2

Indlægaf normann » 23. sep 2017 07:56

Ja det var hvad moderatoren skrev når folk brokkede sig over ting der ikke var blevet bedre end det var i det første spil
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS 2

Indlægaf BoblereN » 23. sep 2017 07:58

Tror FOV er meget personligt, og også hvor tæt du er på skærmen og hvor stor din skærm er :)
Jeg personligt sidder jo relativt tæt på en 55" skærm... Den teoretiske FOV for mit vedkommende er væsentlig lavere end det jeg egentlig kører med, fordi jeg godt kan lide at se "bredt" og få fart fornemmelsen med..
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS 2

Indlægaf normann » 23. sep 2017 08:00

Det er rigtigt det er fedt nok at man kan justere tingene uden at man skal helt ud
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS 2

Indlægaf ShumwayDK » 23. sep 2017 08:54

Jeg lagde godt mærke til at jeg sad noget tættere på forruden, det skal jeg også have rettet, da jeg også gerne vil have et bredere view.

Men det var nu ikke det jeg mente, da jeg skrev at bilen var langsommere. Der er simpelthen stor forskel på topfarten. :)

Spillet bliver qa testet, men det er ikke udvikler huset der selv gør det. Det har de udliciteret til et qa firma, som åbenbart ikke gør det særlig godt.
Der er åbenbart store problemer med ffb, når man kører mod flere end 16-17 ai.
Læste også at menu punkterne for UDP "mangler i konsolversionerne", men at udviklerne er blevet informeret, så det kommer. Lyder lidt som om igen qa er fejlet.

@Bobleren:
Hvis du gider bruge tid på det, så må du da gerne dele de indstillinger du har lavet på kamera, fov osv. :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

Re: pCARS 2

Indlægaf BulletEyeDk » 23. sep 2017 16:05

For dem der måtte have brug for det, her er en digital manual til pCARS2 -> https://www.projectcarsgame.com/project ... ml?lang=en
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron