Xboxlife forum

pCARS 2

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS 2

Indlægaf Morten Skou » 20. aug 2017 09:08

BoblereN skrev:Det bliver stort med det nye project cars, men....

Er jeg den eneste der ikke rigtig er fan af måden spillet bliver udgivet på?
Køber man en standard udgave til 495,- kr. mangler der allerede indhold, på store kan man allerede nu se flere pakker med udvidelser... Eksempelvis indeholder Deluxe udgaven en Japansk og en motorsports bonus bilpakke + et season pass som jeg formoder giver adgang til de kommende DLC pakker.
Jeg bestiller nok deluxe udgaven under alle omstændigheder, men jeg synes godt nok der er sket en udvikling siden jeg købte spil tidligere...

Jeg er lidt splittet for jeg synes egentlig DLC er et godt tiltag for at holde spil i live og sikre at de forbliver interessante i længere tid... Det er mere konceptet om at man fra dag et allerede er bagud hvis man køber en standardudgave til 495,- kr... Nå, det var bare lige mine tanker :)


Jeg er helt enig, det er en ærgerlig udvikling og det er efterhånden rigtigt mange spil hvor det er sådan fra dag 1. :cry:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf BoblereN » 20. aug 2017 10:22

Jeg synes det er to forskellige ting.

Udvikling af dlc er fantastisk og man kan så afgøre om det er noget man vil forlænge ens spil med.

Men at der på udgivelsesdagen allerede ligger indhold der ikke er til rådighed for alle mener jeg er en forkert retning..
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: pCARS 2

Indlægaf BulletEyeDk » 20. aug 2017 13:36

BoblereN skrev:Jeg synes det er to forskellige ting.

Udvikling af dlc er fantastisk og man kan så afgøre om det er noget man vil forlænge ens spil med.

Men at der på udgivelsesdagen allerede ligger indhold der ikke er til rådighed for alle mener jeg er en forkert retning..


Fuldstændig enig... lige mht. pCARS så vil jeg helst ikke undvære nogle biler, en skam at firmaerne ser sig nødsaget til at gøre det på den her måde...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2

Indlægaf Askinas » 20. aug 2017 13:37

Jeg har bestilt Limited og køber seasonpass :)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: pCARS 2

Indlægaf CvKM » 20. aug 2017 15:43

Nu er jeg ikke lige inde i pCARS-universet som jer andre, men er der slet ikke nogle af jer, som skal have collectors edition-udgaven af spillet? Den fås bla. i GameStop til 1200kr. (mener jeg det var), og ser ret cool ud. :)

Billede
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: pCARS 2

Indlægaf Askinas » 20. aug 2017 15:51

CvKM skrev:Nu er jeg ikke lige inde i pCARS-universet som jer andre, men er der slet ikke nogle af jer, som skal have collectors edition-udgaven af spillet? Den fås bla. i GameStop til 1200kr. (mener jeg det var), og ser ret cool ud. :)

Billede


Den snupper jeg :)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: pCARS 2

Indlægaf CvKM » 20. aug 2017 15:56

Havde du ikke hørt om den før jeg postede om det?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: pCARS 2

Indlægaf Askinas » 20. aug 2017 16:00

CvKM skrev:Havde du ikke hørt om den før jeg postede om det?


Jo. Men var bare i tvivl om jeg skulle vælge den frem for Limited. Men tager den store udgave hvor der er mange ting med :D
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: pCARS 2

Indlægaf CvKM » 20. aug 2017 16:04

Der er også en Ultra edition, åbenbart. Der hører lidt andet med, f.eks. en kasket. Den har jeg dog ikke lige set som værende noget GameStop får. :)

Billede
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: pCARS 2

Indlægaf BulletEyeDk » 20. aug 2017 16:09

Jeg køber kun digitalt, og har set på deres digitale versioner...

Ved pre-order af spillet, får man dette med i standard digital udgaven:

The Full Game
The Japanese Car Pack, featuring

​ - Honda Euro Spec Civic Type-R
​ - Honda Project 2&4
​ - Nissan Skyline GT-R (R32) Group A
​ - Nissan 280ZX IMSA GTX


Ved pre-order af digital deluxe udgaven får man dette med:

The Full Game
The Season Pass
The Japanese Car Pack, featuring

​ - Honda Euro Spec Civic Type-R
​ - Honda Project 2&4
​ - Nissan Skyline GT-R (R32) Group A
​ - Nissan 280ZX IMSA GTX

The Motorsports Pack, featuring​

- Jaguar E-Type V12, Group 44
- Panoz Esperante GTR-1
- Audi V8 DTM
- Opel Astra TCR

Jeg skal klart have deluxe udgaven, men har endnu ikke set hvad prisen er på US store
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2

Indlægaf CvKM » 20. aug 2017 16:15

Jeg ville kun købe en udgave som collectors/ultra edition fordi der hører en lille modelbil med, da jeg samler på sådan noget. Jeg blev helt vild dengang jeg fandt ud af, at man fik en lille modelbil med, ved pre-order af Forza Horizon 3.

Jeg køber stort set aldrig digitalt, fordi jeg ikke finder det specielt meget billigere, og så tager det en krig med min internet forbindelse.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf BoblereN » 20. aug 2017 18:14

Nu ved jeg ikke om det er OK at skrive sådan noget i forhold til forummets regler,
men jeg har lige forudbestilt ultra edition via den syd afrikanske store. De har den til 799R hvilket svarer til 390,- kr.
Jeg købte gift cards der svarede til 800R, 1x 600R og 2x 100R på en side der solgte sådan nogle, og tilføjede koderne på min konto og så kunne jeg købe det og betale via mine gift cards... Gjorde det samme med dirt i sin tid og det virkede ligeså fint..

EDIT: Har lige logget ind på xboxen og kan se den allerede er igang med at downloade og installere
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+4

Re: pCARS 2

Indlægaf normann » 20. aug 2017 19:03

Det er vel ikke være at skrive at man købt i Elgiganten
Fordi det var billigere der
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS 2

Indlægaf BulletEyeDk » 20. aug 2017 20:25

BoblereN skrev:Nu ved jeg ikke om det er OK at skrive sådan noget i forhold til forummets regler,
men jeg har lige forudbestilt ultra edition via den syd afrikanske store. De har den til 799R hvilket svarer til 390,- kr.
Jeg købte gift cards der svarede til 800R, 1x 600R og 2x 100R på en side der solgte sådan nogle, og tilføjede koderne på min konto og så kunne jeg købe det og betale via mine gift cards... Gjorde det samme med dirt i sin tid og det virkede ligeså fint..

EDIT: Har lige logget ind på xboxen og kan se den allerede er igang med at downloade og installere


Mit spilbudget er også ret stramt, så jeg kan sagtens følge dig - har købt langt de fleste af mine spil via US store med gift cards... om det er det billigste aner jeg ikke, men det er i hvert fald billigere end via den danske ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2

Indlægaf mrnybroe » 21. aug 2017 07:34

BulletEyeDk skrev:
BoblereN skrev:Nu ved jeg ikke om det er OK at skrive sådan noget i forhold til forummets regler,
men jeg har lige forudbestilt ultra edition via den syd afrikanske store. De har den til 799R hvilket svarer til 390,- kr.
Jeg købte gift cards der svarede til 800R, 1x 600R og 2x 100R på en side der solgte sådan nogle, og tilføjede koderne på min konto og så kunne jeg købe det og betale via mine gift cards... Gjorde det samme med dirt i sin tid og det virkede ligeså fint..

EDIT: Har lige logget ind på xboxen og kan se den allerede er igang med at downloade og installere


Mit spilbudget er også ret stramt, så jeg kan sagtens følge dig - har købt langt de fleste af mine spil via US store med gift cards... om det er det billigste aner jeg ikke, men det er i hvert fald billigere end via den danske ;)

Ja der ryger hurtigt en del penge til diverse spil + expansions - og så er der jo også lige det med, at der kommer en ny XBOX X lige om lidt :)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron