Xboxlife forum

pCARS 2

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS 2

Indlægaf normann » 14. sep 2017 22:00

Jeg føler mig taknemlig
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf BulletEyeDk » 14. sep 2017 22:46

Niki Lauda DK skrev:Det er ikke så tosset. Er det noget man også kan gøre fremover ? Jeg vil meget gerne have PC2 men udgifterne er stukket lidt af her på det sidste, så jeg er nødt til at vente med at købe det.


Det er ikke nyt... det er bare sjældent at det er halv pris på et helt nyt spil, men generelt vil du spare penge ved at gøre det
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf mrnybroe » 15. sep 2017 07:47

Niki Lauda DK skrev:Det er ikke så tosset. Er det noget man også kan gøre fremover ? Jeg vil meget gerne have PC2 men udgifterne er stukket lidt af her på det sidste, så jeg er nødt til at vente med at købe det.

Kender det alt for godt Niki ;)
Sidder også her og har en Destiny2 som der lige er kommet og så pCARS2 - og mon ikke også mit headset skulle skiftes ud :)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf BulletEyeDk » 15. sep 2017 08:27

Jeg ved faktisk ikke hvorfor lige hvorfor digital deluxe versionen er så billig, selv på den sydafrikanske store er den almindelige digitale version dyrere, mener den kostede 1050 sydafrikanske rand ~ 500 dkr,-
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2

Indlægaf Niki Lauda DK » 15. sep 2017 11:08

mrnybroe skrev:
Niki Lauda DK skrev:Det er ikke så tosset. Er det noget man også kan gøre fremover ? Jeg vil meget gerne have PC2 men udgifterne er stukket lidt af her på det sidste, så jeg er nødt til at vente med at købe det.

Kender det alt for godt Niki ;)
Sidder også her og har en Destiny2 som der lige er kommet og så pCARS2 - og mon ikke også mit headset skulle skiftes ud :)


Det er skruen uden ende :lol:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: pCARS 2

Indlægaf dalingo » 18. sep 2017 09:51

Hvornår kan os med preorder hhv. downloade of spille Pcars2 på fredag? Altså hvad tid skal jeg sikre mig at børnere ikke forstyrrer far når han skal trille de føste omgange i sin nye Ferrari F50?
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf normann » 18. sep 2017 10:56

Jeg kan ikke huske om dem med premiere kunne starte før , i morgen kommer der en demo af Forza 7
Mvh teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS 2

Indlægaf BoblereN » 18. sep 2017 11:17

Elgiganten kører pcars 2 til 399,- kr til dem der skulle være interesserede.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: pCARS 2

Indlægaf BulletEyeDk » 18. sep 2017 15:50

dalingo skrev:Hvornår kan os med preorder hhv. downloade of spille Pcars2 på fredag? Altså hvad tid skal jeg sikre mig at børnere ikke forstyrrer far når han skal trille de føste omgange i sin nye Ferrari F50?


Mit er downloadet og klar, jeg går ud fra at det er kl.00:00 fredag for dem der har købt i et store tilsvarende dansk tidszone, sådan plejer det vidst at være.

Har man købt på den amerikanske store vil man først kunne spille det noget senere fredag ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2

Indlægaf Morten Skou » 18. sep 2017 18:05

Palle er klar med en anmeldelse af Project Cars på PSlife:
https://www.pslife.dk/review/project-cars-2-567.html

... Der går stadig lidt længere før jeg er klar med min anmeldelse herinde :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: pCARS 2

Indlægaf Niki Lauda DK » 18. sep 2017 18:31

Det lyder godt mht. Palles anmeldelse. Problemerne med popup grafik, løser sig vist sig selv hvis man investerer i en Xbox One X :D
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: pCARS 2

Indlægaf Morten Skou » 18. sep 2017 18:44

Mit største problem pt. er, at bilen er tæt på at være umulig at styre for mig med controller. Problemet går igen i alle de biler jeg har prøvet, selv gadebilerne. Har prøvet at fifle med diverse indstillinger, men uden held.

Den vil ikke dreje ordentligt i svingene, og bremselængden er jo fandme 500 meter hvis man rent faktisk vil igennem et sving. Har et par videoer som viser det (men på en anden PC) ... det var slet ikke sådan i Project Cars 1 for mig. Så de har ikke rigtigt formået at lave det nemmere for casual gamers, selv om de har snakket om det.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2

Indlægaf normann » 18. sep 2017 20:46

Jeg håber da ikke vi skal igennem fejl på fejl igen uha uha
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS 2

Indlægaf Niki Lauda DK » 18. sep 2017 20:59

Har du prøvet at øge brake pressure ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: pCARS 2

Indlægaf dalingo » 18. sep 2017 22:00

Fra ign's PC review: "On a gamepad, though? It’s simply a different game to the first altogether. It’s just so much better. I haven’t even touched any settings; straight out of the box Project CARS 2 feels manageable and planted. It’s a fraction more numb on turn-in compared to the 1:1 directness you get on a wheel but the twitchiness of the first game is just gone. You don’t need a wheel to enjoy this deep, nuanced handling model; there’s a satisfying, challenging, and most of all manageable racing experience to be had here, regardless of your control method."

Håber da de har fået det til at virke på konsol også.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron