Xboxlife forum

pCARS 2

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS 2

Indlægaf dalingo » 19. sep 2017 09:13

BulletEyeDk skrev:
dalingo skrev:Hvornår kan os med preorder hhv. downloade of spille Pcars2 på fredag? Altså hvad tid skal jeg sikre mig at børnere ikke forstyrrer far når han skal trille de føste omgange i sin nye Ferrari F50?


Mit er downloadet og klar, jeg går ud fra at det er kl.00:00 fredag for dem der har købt i et store tilsvarende dansk tidszone, sådan plejer det vidst at være.

Har man købt på den amerikanske store vil man først kunne spille det noget senere fredag ;)


Ok jeg kan s at jeg skulle kunne spille fra torsdag nat kl 00:00 også. Men det må nok vente til fredag aften.

Mht. om det er downloaded og klar så kan jeg se at mit fylder ca. 109 MB så jeg tror ikke jeg har fået et fulde spil endnu. Har I fået hentet mere ned?
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: pCARS 2

Indlægaf BulletEyeDk » 19. sep 2017 09:43

mit er helt klart meget mere end 109 MB... den stod og hentede i flere timer... mener det var ca. ~ 40-50 GB
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: pCARS 2

Indlægaf ShumwayDK » 19. sep 2017 09:49

1'eren var også umulig med controller i starten. Det patchede de.
Forhåbenligt skal vi ikke igennem alle de samme fejl..... :o

@Dalingo: Jeg lagde mærke til at den kun downloadede omkring 100mb da jeg forudbestilte. Det tog kun et splitsekund at hente. Så jeg forventer den skal hente noget mere når det bliver frigivet.

På den anden side, når jeg kigger på spillet på boxen, så skriver den at det fylder fuldt antal (45?) gb (kan ikke lige huske hvor meget, da jeg ikke er ved boxen lig nu :-)) Men det ved jeg den ikke har hentet.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf normann » 19. sep 2017 11:11

Min har også hentet 45-47 gb
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf BulletEyeDk » 19. sep 2017 11:54

Mon ikke der også kommer en day-1 patch ? de kan også snildt fylde et par GB
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: pCARS 2

Indlægaf dalingo » 19. sep 2017 14:20

Så fik jeg også min til at hente det fulde spil (o:
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+2

Re: pCARS 2

Indlægaf ShumwayDK » 19. sep 2017 15:41

Hvordan gjorde du? Er det bare af afinstallere spillet og prøve igen?

I dag når jeg kigger på størrelsen af spillet, så viser den også kun 108MB. Tidligere viste den, som nævnt, fuld størrelse, selvom jeg vidste det ikke passede.

Jeg gider ikke skulle vente med at hente spillet når det frigives, selvom det kun burde tage nogle få minutter. :D

EDIT: Afinstallerede spillet og hentede det igen, så hentede den alle 43-44 GB
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: pCARS 2

Indlægaf dalingo » 19. sep 2017 22:12

Yep jeg afinstallere og installerede igen.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf Morten Skou » 21. sep 2017 17:43

Jeg er stadig voldsomt frustreret over styringen med controller... ikke engang i Go-kart kan jeg sætte en omgang sammen, der er noget der er HELT galt :-(

Er der en af jer, som kan pege på et eksempel på setup til controller som fungerede i Project Cars 1? Så vil jeg lige se om det måske kan løse det.

... overvejer at streame det lidt i aften, hvis der er nogen der er interesserede :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf Chokofanten » 21. sep 2017 18:04

Morten Skou skrev:Jeg er stadig voldsomt frustreret over styringen med controller... ikke engang i Go-kart kan jeg sætte en omgang sammen, der er noget der er HELT galt :-(

Er der en af jer, som kan pege på et eksempel på setup til controller som fungerede i Project Cars 1? Så vil jeg lige se om det måske kan løse det.

... overvejer at streame det lidt i aften, hvis der er nogen der er interesserede :)


Du skal bare have det rat, som du ønsker dig.
Federe oplevelse.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: pCARS 2

Indlægaf BulletEyeDk » 21. sep 2017 18:09

Ja ud og køb et rat :mrgreen: :mrgreen:

Men det løser selvfølgeligt ikke dit akutte problem, så ta' evt. et kig på den her video:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: pCARS 2

Indlægaf Morten Skou » 21. sep 2017 18:36

Har lige snakket med en mere som har prøvet spillet, og som bekræfter at det er umuligt både at bremse og dreje i spillet.... virkelig crappy styring.

Det kan jo ikke være rigtigt, at man skal lave alle mulige indstillinger før at man kan spille det med controller.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2

Indlægaf Morten Skou » 21. sep 2017 18:44

Jeg streamer nu fra spillet på https://mixer.com/skou - prøv at kig med og se det jeg siger, både med styringen og bremserne (og faktisk også når man gasser op).
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS 2

Indlægaf normann » 21. sep 2017 19:23

Der er nogen der siger der er en demo men den kan jeg ikke finde
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS 2

Indlægaf Morten Skou » 21. sep 2017 19:30

Det hjalp helt gevaldigt at ændre på standard controller settings, nu kan man rent faktisk dreje... synes dog ikke at det er perfekt endnu (og decideret tumpet, at man slet ikke kan styre med default settings).

Har lige fået screenshots fra PS4 indstillingerne, og de ser anderledes ud end på Xbox, så jeg vil lige prøve at kopiere dem lidt senere.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron