Xboxlife forum

LMP2 - 3 Afdelings serie

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Morten Skou » 2. mar 2017 21:53

For pokker det går stærkt det der BoblereN :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Smolle » 2. mar 2017 22:02

BoblereN skrev:Stærkt.. Jeg har en video hvor jeg suser lidt på thy banen i en formel yamaha... Jep, den skal rendes igang :)


Edit: Først halvvejs henne der bliver lukket lidt op, og den anden kart jeg kører lidt med er en DD2'er


Hvor hurtigt kører sådan en? Der ser godt nok ud til, at være fart på!
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 3. mar 2017 11:11

Rystelserne får jo selvfølgelig det hele til at se lidt hurtigere ud end det virkeligt er...
Men mener den lige knap rammer 100 km/t ned af langsiden, afhængig af gearing..
Det er ikke fordi de andre kører meget hurtigere, de har bare flere hestekræfter og accelererer noget hurtigere :)

Formel Yamaha / KT100 køres i en del jyske klubber, og er nok den billigste motorsport man kan køre.
En kollega har i sidste sæson kørt gennemsnitlig 5-6 træninger om måneden + klubmesterskab og en mindre cup. Sammenlagt udgifter for ca. 12.000,- kr. hvilket dækker over medlemsskab, licens, motorrenovering, dæk, brændstof osv.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Smolle » 3. mar 2017 12:19

BoblereN skrev:Rystelserne får jo selvfølgelig det hele til at se lidt hurtigere ud end det virkeligt er...
Men mener den lige knap rammer 100 km/t ned af langsiden, afhængig af gearing..
Det er ikke fordi de andre kører meget hurtigere, de har bare flere hestekræfter og accelererer noget hurtigere :)

Formel Yamaha / KT100 køres i en del jyske klubber, og er nok den billigste motorsport man kan køre.
En kollega har i sidste sæson kørt gennemsnitlig 5-6 træninger om måneden + klubmesterskab og en mindre cup. Sammenlagt udgifter for ca. 12.000,- kr. hvilket dækker over medlemsskab, licens, motorrenovering, dæk, brændstof osv.


100 km/t er også pænt hurtigt, når man sidder så tæt på jorden ;) Ser sjovt ud!

Jeg har ikke nogle optagelser af mig i GoKart, men var i USA for snart tre år siden, hvor jeg fik en tur i en Nissan GT-R. Det var sgu også ret fedt, selvom farten aldrig blev super høj. Der er en masse snak i starten af videoen, så jeg kører først efter ca. 4 minutter. Og ja, jeg ser ikke særlig intelligent ud under kørslen :mrgreen:

Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+2

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 3. mar 2017 15:05

Det er sku ret fedt smolle! Elsker amerikanere der giver instruktioner!
Jeg har haft en canadisk træner til ishockey, der var ikke noget bedre end en god canadisk pep talk inden vi gik ind til kamp! :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf ShumwayDK » 3. mar 2017 18:16

Nå, så fik jeg også lige tid til at sige tak for ræs i onsdags.

Synes egentligt at jeg var ganske godt forberedt, men alligevel så kørte BoblereN fra mig med controller! :shock:
Et par cut track hjalp bestemt heller ikke.

Til andet løb der begyndte mit rat at ryste helt vildt i svingene, så jeg spandt i et af de første sving, men ramte heldigvis ikke nogen eller noget. Det gav lidt udfordringer med at ramme svingene rigtigt. Da jeg efterhånden havde fået indhentet Dalingo på 2. pladsen, så forsvandt mine pedaler. :shock: Låsene der holder pedalerne på plads på mit Playseat Challenge er åbenbart gået i stykker.
Men efter et ultrakort stop kunne jeg køre videre. Jeg måtte dog ligge mere ned end normalt :D
Alligevel lykkedes det mig at sætte Dalingo under et pres han ikke kunne stå for, og få omgange før målstregen fik jeg fremprovokeret en fejl hos ham, så jeg kom forbi.
Superfed duel!! =D>
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf ShumwayDK » 3. mar 2017 18:20

Og for at jeg ikke skal få tråden tilbage on topic, så måtte jeg jo lige finde noget video frem fra Roskilde.
Det er dog et par år gammelt. Både karten og motoren er blevet skiftet ud i mellemtiden, og i dag går det endnu hurtigere. :D

ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Smolle » 3. mar 2017 19:35

ShumwayDK skrev:Det er dog et par år gammelt. Både karten og motoren er blevet skiftet ud i mellemtiden, og i dag går det endnu hurtigere. :D


Har du din egen kart?? Har desværre aldrig været på Roskilde-banen, men vil gerne prøve den. Den ser fed ud.

Og for lige, at komme lidt tilbage til topic: Har du fundet billedet med hurtigste omgangstider fra løb to, BoblereN? Hvad er det i øvrigt for en app du bruger?
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 4. mar 2017 08:39

Fedt fedt fedt Lars, lækkert grej og en fed bane... Ser fedt ud igennem sidste chikane mod start mål :) Du er ikke ked af at bruge de kerbs, din ribbenbeskytter må være god!

Smolle, herunder hurtigste omgange fra løb 2. Jeg bruger pcars hud dash til ios :)

Billede
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf normann » 4. mar 2017 21:38

Hej det kan være vi bliver en mere på onsdag
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 6. mar 2017 18:24

Det er bare fint Teddy. Husk at få Jer meldt til på www.pcars.dk
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf normann » 6. mar 2017 21:04

Hej bobleren
Kan du ikke sende en besked til MR LAUR angående koden til pcars hjemmeside
Mvh teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf normann » 6. mar 2017 21:06

Hej MR LAUR vil gerne køre med på onsdag
Mvh teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BulletEyeDk » 7. mar 2017 13:43

Har skrevet en besked til dig Teddy...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf ShumwayDK » 8. mar 2017 17:35

Bliver vi virkelig kun 3 i aften, eller skulle der være nogen, som har glemt at tilmelde sig..... [-o<
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron