Xboxlife forum

LMP2 - 3 Afdelings serie

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Smolle » 22. feb 2017 22:20

Beklager, at jeg disconnectede igen. Nu troede jeg lige der var styr på det efter, at jeg havde tjekket NAT settings for nogle uger siden. Tjekkede så igen nu, efter min disconnect, og nu var NAT-typen pludselig Moderat! :/ Jeg har nu givet min Xbox fast IP-adresse og tilføjet den gennem DMZ på min router. Det gjorde, at NAT-typen igen er Åben, så nu håber jeg, at det holder til næste løb og at det rent faktisk hjælper!

Det var specielt irriterende nu, fordi jeg lige var kommet om på 2. pladsen efter et crash foran mig. Ikke, at jeg tror, at jeg ville have kunnet holde den 2. plads resten af løbet, men derfor er det jo stadig belastende. Håber virkelig, at de her nye settings gør en forskel.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BulletEyeDk » 22. feb 2017 22:27

Det er sgu surt Smolle... det lyder ellers til at din opsætning sidder lige i skabet, underligt det stadig giver dig problemer... ved ikke om du er på kabel eller wifi med xboxen, men vi har desværre set det nogle gange med lige pCARS, at det bare kører bedst på kabel, det kan måske være det ?

Ellers tak til de fremmødte for en fornuftig åbning på denne lille mini LMP2 serie, det er nogle ret fede biler at køre i, voldsomt tempo der blev lagt for dagen, specielt Ivan var jo ustoppelig i kval. og race tempo, en skam ustabilitet ved ham formentlig kostede podie placeringer ?

Hvis nogen fik taget skærm dumps af kval + 2x løb så smid dem venligst op her i tråden, så skal jeg sørge for at løb + point, skill osv. bliver opdateret snarest....

EDIT: godt kørt af Dalingo og BoblereN der tager sejrene..
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Smolle » 22. feb 2017 22:39

BulletEyeDk skrev:Det er sgu surt Smolle... det lyder ellers til at din opsætning sidder lige i skabet, underligt det stadig giver dig problemer... ved ikke om du er på kabel eller wifi med xboxen, men vi har desværre set det nogle gange med lige pCARS, at det bare kører bedst på kabel, det kan måske være det ?


Har altid kørt med kabel, men det var først efter min disconnect i dag, at jeg satte DMZ op, så resultatet af det må vi jo se næste onsdag. Lidt mærkeligt var det dog også, at min Xbox i dag ikke ville forbinde via IPv6. Det synes jeg den plejer, at gøre...
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Chokofanten » 22. feb 2017 22:55

Billede



Billede

Aftenens resultater.
Jeg glemte desværre kvalifikationen #-o
Rart at komme igang igen.
Ærgerligt at Smolle røg af.
Jeg var tilfreds med mine løb.
Jeg kunne desværre ikke holde stabile omgangstider, men det er ikke noget nyt.

Vi ses på onsdag.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+2

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BulletEyeDk » 23. feb 2017 08:01

Takker, har selv kvalifikationen....
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf dalingo » 23. feb 2017 09:17

Super løb på en fed bane hvor der er nok at se til hele tiden (o:

Er tilfreds med første løb som forløb noget nært perfekt på nær en enkelt cut track på sidste omgang i forbindelse med overhaling af en backmarker.

Er træt af andet løb hvor jeg både er langsommere og laver en tre-fire store fejl!

Tror det bliver tæt i toppen og hvis bobleren ikke får sit rat hjem kan det være vi andre har en lille chance for at udfordrer ham til den samlede sejr.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Niki Lauda DK » 23. feb 2017 10:16

Mht. NAT, så er min også begyndt at gå på moderat jævnligt selvom det er med kabel. Løsningen er at xboxen skal have en ny macadresse og derefter genstarter den og så er NAT igen åben.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Grabovac88 » 23. feb 2017 10:16

Tak for et par super ræs, på en alt for fed bane.
For mit vedkommende havde jeg bestem ikke regnet med at sætte pole, og specielt ikke med så stor margin til nummer to.
Sæt på de to løb, ødelægger jeg det for mig selv, med alt for mange personlige fejl. Yderligere havde jeg lidt udfordringer med en Official ved Corkscrew.
I andet løb glemte jeg, at bremser bliver nedkølet under pitstop. Det resulterede i at jeg fik et ufrivilligt møde med væggen på toppen af bakke, lige inden corkscrew.
Billede

Summa summarum, jeg havde rigeligt fart i bilen til en topplacering, men uden stabilitet kan det være lige meget.
Ser frem til næste uge i Dubai.
Grabovac88
Niveau 1
 
Indlæg: 88
By: Silkeborg

+1

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Chokofanten » 23. feb 2017 10:49

Niki Lauda DK skrev:Mht. NAT, så er min også begyndt at gå på moderat jævnligt selvom det er med kabel. Løsningen er at xboxen skal have en ny macadresse og derefter genstarter den og så er NAT igen åben.


Hvorfor var du ikke med? :)
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Niki Lauda DK » 23. feb 2017 11:29

Jeg er på standby med Bilspil pt. Men vender tilbage igen på et tidspunkt. Pcars 2 bliver ihvertfald svært at komme udenom :-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 23. feb 2017 17:03

Super ræs.. spændende udvikling på løb 2 med lidt forskellige strategier.
En skam jeg kun magtede at ligge pres på Dalingo periodevis.. Men han viste også bare værdien i at køre konsistens!
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf ShumwayDK » 23. feb 2017 18:28

Jeg vil ikke sige tak for fedt ræs. Bare tak for ræs! :)
For det var alt andet end fedt fra min side. Det er dog fedt at være igang med pcars igen.

Jeg fik ødelagt det godt og grundigt for mig selv. Men Laguna Seca er traditionelt set også en bane jeg har det svært med.
Jeg kunne slet ikke finde farten i kval'en. Over 1 sekund fra min hurtigste tid, og det fulgte mig også i løbene.

Laver egentligt en god start i løb 1, men det gjorde Teddy, der holdt lige foran ikke, så jeg måtte hakke bremserne i.
Om det var det, der allerede ødelagde min bremser ved jeg ikke, men ihvertfald var de allerede meget varmere end under mine tests, og det gjorde at de blokerede.
Det opdagede jeg dog først rigtigt, da vi skulle bremse ned til proptrækkeren første gang. Der stod hjulene stille og sendte mig på en snurretur. Heldigvis ramte jeg ikke noget eller nogen og kunne køre videre, men jeg lavede alt for mange fejl i hele løbet, bla pga af bremserne.

2. løb ødelagde jeg også fra start.
Jeg glemte at dækkene var kolde på vej ud af sving 2, da løbet var blevet givet frit, så jeg fik masser af hjulspin, som sendte mig i væggen. Så mit obligatoriske pitstop blev taget på 1. omgang. :)
Heldigvis fik jeg hurtigt en god rytme og stabilitet i dette løb, og kunne holde mig ude på det ene sæt dæk. Dog måtte jeg tage det lidt roligt hen mod slutningen, da dækkene var blevet meget glatte. Så da Teddy kom tæt på lod jeg ham bare tage 2. pladsen uden kamp. Jeg lod også en eller to backmarkers unlappe mig.
Efter omstændighederne ok tilfreds med 3. pladsen.

Jeg er allerede på vej til Dubai, for at være bedre forberedt til næste løb, for det her sjusk det dur ikke. :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+5

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BoblereN » 25. feb 2017 08:52

Jeg fik sat et ark op med den foreløbige stilling, så der blot skal tastes resultatet ind så regner den selv det hele ud.

Pointsystemet er ændret en smule i forhold til på sitet, men kan hurtigt rettes til.

Jeg har ikke helt styr på rækkefølgen i kvalifikationen og den stemmer af samme årsag naturligvis ikke overens med virkeligheden.

Der er 1 tillægspoint for pole og hurtigste omgang i hvert løb. Tilkendegives ved eftefølgende F efter slutplaceringen i løbet.

1 25
2 18
3 15
4 12
5 10
6 8
7 6
8 4
9 2
10 1

Billede
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf Smolle » 25. feb 2017 09:43

BoblereN skrev:Jeg fik sat et ark op med den foreløbige stilling, så der blot skal tastes resultatet ind så regner den selv det hele ud.

Pointsystemet er ændret en smule i forhold til på sitet, men kan hurtigt rettes til.

Jeg har ikke helt styr på rækkefølgen i kvalifikationen og den stemmer af samme årsag naturligvis ikke overens med virkeligheden.

Der er 1 tillægspoint for pole og hurtigste omgang i hvert løb. Tilkendegives ved eftefølgende F efter slutplaceringen i løbet.

1 25
2 18
3 15
4 12
5 10
6 8
7 6
8 4
9 2
10 1

Billede


Jeg kørte Marek :)
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+1

Re: LMP2 - 3 Afdelings serie

Indlægaf BulletEyeDk » 25. feb 2017 12:44

Så er pcars.dk opdateret, med resultater, stilling og rang/skill point...

Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron