Xboxlife forum

Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf BulletEyeDk » 23. nov 2016 20:11

ShumwayDK skrev:Aah crap. Havde lige glemt den irriterende regel.
Nu gik min Rosbergske sejrs-kalkule jo fuldstændig i vasken. :wink:


Nej - som jeg har forstået på Brian, så tæller alle løb med til samlede point.. det talte vi om inden sæsonen gik i gang, da koden bag netop skulle være på plads...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf BoblereN » 23. nov 2016 20:19

Alle løb tæller med som bullet siger :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf Smolle » 23. nov 2016 21:44

Headset virker stadig ikke. Kan ikke engang sende beskeder via Xbox Live nu.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf BulletEyeDk » 23. nov 2016 21:45

ahh bittert, kan du ikke joine.. vi er klar til løb 2
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf BoblereN » 23. nov 2016 21:45

Vi inviterer dig på livet løs, får du invitationer?

skynd dig at reboot xbox
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf Smolle » 23. nov 2016 22:36

Beklager alle de problemer jeg måtte have skabt både på og udenfor banen i aften :/ Som sagt virkede min mikrofon stadig ikke (tror måske det er fordi at Kinect'en tager præcedens, så den ignorerer mit headset) og af en eller anden grund kunne jeg heller ikke sende beskeder via Xbox Live. I starten kunne jeg høre jer andre i chatten, men det kunne jeg ikke engang til løb 2. Mærkeligt nok var jeg længe i lobby'en, inden løb 2, men pludselig røg jeg ud og så var jeg nød til, at genstarte, før jeg kunne modtage invites igen. Det kunne jeg jo så af gode grunde ikke fortælle jer, da jeg ikke havde nogen kommunikationsmuligheder...

Anyway! I det mindste gik min kørsel på banen bedre end sidste gang jeg deltog, så det kan jeg da glæde mig over. Hvis/når der kommer et nyt race, så vil jeg prøve, at hive Kinect'en fra og bruge et andet headset. Håber det hjælper!
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+2

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf Chokofanten » 23. nov 2016 22:42

Billede



Billede

Jeg fik ikke første løb, da jeg røg af.

Men sikket et løb jeg havde i det andet. Det var det ringeste løb til dato. Jeg kunne slet ikke styre bilen fra omgang 10 til sidste.
Jeg skøjtede rundt i de skarpe sving, til trods for at mine dæk temperatur lå som de skulle, og der var masser af dæk tilbage.
Det kostede nogle placeringer, desværre. Sådan havde min træning ikke været.
Til trods for det, så synes jeg det var fedt at køre en serie igen.
Jeg ser frem til, at Brian laver noget igen.

Vi ses.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+3

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf BoblereN » 23. nov 2016 22:44

Skal du ikke tage dig af smolle.. pcars har sine spidsfindigheder :) Det er fedt at have dig med, du kører godt!

Tillykke til lars med serie-sejren! træls jeg fik lavet en jump start så jeg ikke kunne drille dig i løb #1..

Løb to lykkedes det på utrolig vis at gå fra en 9. plads til en 1. plads på en omgang... Masser af action på den omgang, derefter blev løbet lidt kedeligt :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf Niki Lauda DK » 23. nov 2016 22:56

Der var action fra start til slut i begge løb og jeg havde for en gangs skyld ingen bøvl med glatte dæk og andet pcars gøjl. Alene det er en førsteplads på mit indre OCD podie. Det skal fejres med piller og strøm til hjernen wuhuu =P~
Angående Dalingo, så fik jeg kæmpet mig op på en 4. Plads i andet løb selvom du fik fik vippet mig ud i muren i starten. Så alt er tilgivet :wink:

Vi var tre derfik prøvet Shumways forslag om at køre i Caterham Seven. Det var skægt. Måske ikke til en løbsserie, men som et enkelt event med f.eks. tre forskellige mindre baner ville den være et oplagt valg.

Men tak for en god miniserie - er spændt på placeringerne.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf BulletEyeDk » 23. nov 2016 23:16

Tak til alle der deltog i mini serien, tillykke til ShumwayDK med sejren, det var næsten lidt for spændende i det sidste løb :mrgreen:

Jeg har opdateret stillingen med de sidste 2 løb.. i finder den her -> http://pcars.xbl.dk/race_serie_ruf_standings.php

Der trækkes en tilfældig vinder af 1. stk 12 måneders xboxlive, det får jeg lige set på, måske i morgen aften... og det samme gælder opdatering af skillpoint...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf ShumwayDK » 23. nov 2016 23:19

Min første samlede sejr!! Langt om længe! Og så oven i købet en pole til samlingen! :mrgreen:

Tak for et par fede løb igen igen.
Beklager Brian at jeg fik kørt os lidt af i første chik... ahem sving :D Da du fik jumpstarten, så troede jeg ikke du ville kæmpe sådan for første sving, men jeg tog fejl. :D
Derefter var det bare at køre den i mål. Og for første gang fik jeg faktisk ikke en eneste cut-track. Det var jeg faktisk lidt overrasket over.
Jeg var dog ude på en god skovtur i anden venstre/højre kombi (som ikke er en chikane) på andensidste omgang. Lige spændende nok.

Andet løb var knap så flot.
Jeg fik faktisk kørt mig rimeligt hurtigt op på 3., tror jeg brugt et par omgange uden at tage chancer. Så tog jeg en dum chance, da jeg ville snuppe 2. pladsen fra Chokofanten (tror jeg det var) i en bremseduel. Jeg udbremsede bare migselv. Det kostede en snurretur og et ødelagt ophæng og en cut-track. Og så var jeg oven i købet ved at tage et par stykker af, da jeg kørte ud på banen igen. Jeg troede jeg allerede sidst. :)
Så jeg måtte trille tilbage i pit, og få fikset det, og så fik jeg samtidigt friske dæk på.

Der synes jeg godt nok det så sort ud med at score point nok.
Men jeg formåede at komme op på 3. pladsen igen, og da jeg nåede den, så ville jeg ikke presse den mere, da dækkene godt nok var begyndt at lide.

Ser frem til en ny serie!
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf ShumwayDK » 23. nov 2016 23:20

BulletEyeDk skrev:Tak til alle der deltog i mini serien, tillykke til ShumwayDK med sejren, det var næsten lidt for spændende i det sidste løb :mrgreen:

Jeg har opdateret stillingen med de sidste 2 løb.. i finder den her -> http://pcars.xbl.dk/race_serie_ruf_standings.php


Tak tak. :D Det var lige spændende nok. Men mangler der ikke et point for pole ? :mrgreen:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf BulletEyeDk » 23. nov 2016 23:25

ahh den har jeg vidst rettet mens du har set "stillingen" prøv at opdatere siden ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf ShumwayDK » 23. nov 2016 23:30

Niki Lauda DK skrev:Vi var tre derfik prøvet Shumways forslag om at køre i Caterham Seven. Det var skægt. Måske ikke til en løbsserie, men som et enkelt event med f.eks. tre forskellige mindre baner ville den være et oplagt valg.


En mini-mini serie :lol:

BulletEyeDk skrev:ahh den har jeg vidst rettet mens du har set "stillingen" prøv at opdatere siden :wink:

:ThumbsUp: :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Ruf RGT-8 GT3 Mini-serie

Indlægaf Niki Lauda DK » 23. nov 2016 23:36

Uha så er der allerede navn på. "Kom og vær med i xboxlife's kommende mini-mini serie. Der er plads til alle på trods af navnet" :-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron