Xboxlife forum

pCARS 2h Spa 2016

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Opdeling af felt

Afstemning sluttede 3. nov 2016 14:11

Højeste skill: GT3 / Laveste skill: Ginetta G55 GT4
3
60%
Højeste skill: Ginetta G55 GT4 / Laveste skill: GT3
2
40%
 
Afgivne stemmer : 5

Re: pCARS 2h Spa 2016

Indlægaf Niki Lauda DK » 13. nov 2016 22:21

@Smolle
Jeg ligger nu og kører 2:23-24 stabilt med 120 Liter i tanken og har meget få afkørsler. Det tror jeg du vil få svært ved at efterligne igennem løbet i RUF'en uden træning og strategiske overvejelser med indover.
Z4'eren er stabil fra standardopsætningen og hvis bare du får kigget lidt på dæktryk i forhold til de kølige temperaturer om natten og får lavet nogle forskellige strategier til pitten, så skal det nok gå godt.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: pCARS 2h Spa 2016

Indlægaf Smolle » 14. nov 2016 07:03

Niki Lauda DK skrev:@Smolle
Jeg ligger nu og kører 2:23-24 stabilt med 120 Liter i tanken og har meget få afkørsler. Det tror jeg du vil få svært ved at efterligne igennem løbet i RUF'en uden træning og strategiske overvejelser med indover.
Z4'eren er stabil fra standardopsætningen og hvis bare du får kigget lidt på dæktryk i forhold til de kølige temperaturer om natten og får lavet nogle forskellige strategier til pitten, så skal det nok gå godt.


Jeg tror ikke, at jeg kommer til at køre 2:23-2:24 stabilt igennem løbet, hverken i RUF eller Z4 :) 2:23 er nok det jeg kan nå ned på i dagtimerne, hvor vejtemperaturen er god. Mit dæktryk i det Z4 setup jeg har lige nu er en hel del lavere end i det Ruf-setup som du lagde op i forbindelse med Ruf-løbsserien, så jeg slider nok ret meget på dækkene som det er lige nu. Måske jeg hæver dæktrykket lidt, men på den anden side er det også rart med det ekstra grip det giver, at have det lavt. Igen, mit mål er i højere grad bare at gennemføre med en nogenlunde intakt bil, end det er, at gøre mig konkurrencedygtig i forhold til jer andre, så jeg kan godt leve med, at skulle tage et ekstra pitstop.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296

+1

Re: pCARS 2h Spa 2016

Indlægaf BoblereN » 14. nov 2016 07:32

Lyder godt drenge, i det mindste er der da et par stykker der allerede er bare lidt forberedte :)
Jeg kæmper lidt med kalenderen og få afsat en god aften inden til lidt træning.. Nu er der kun to aftener til. Det bliver svært at nå at rode med lidt setup, og samtidig nå at afprøve længere stints, samt nat timerne :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS 2h Spa 2016

Indlægaf Chokofanten » 14. nov 2016 08:42

Jeg har haft lidt tid i weekenden til at rode og
lære banen at kende i mørke.
Jeg synes, at jeg fik sat en ok tid i mørket.
Nu mangler jeg lige at få kigget på light Rain. :)
Så skal det nok gå.

@smolle. Stabilitet er nøgleordet. Det er jeg begyndt at praktisere istedet for at sætte hurtigste tid på hver omgang. Selvom at det er det som trækker.
Vi ses på onsdag.

Kim
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: pCARS 2h Spa 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 14. nov 2016 09:19

BoblereN skrev:Lyder godt drenge, i det mindste er der da et par stykker der allerede er bare lidt forberedte :)
Jeg kæmper lidt med kalenderen og få afsat en god aften inden til lidt træning.. Nu er der kun to aftener til. Det bliver svært at nå at rode med lidt setup, og samtidig nå at afprøve længere stints, samt nat timerne :)


Samme her... har haft gode hensigter op til dette løb og egentlig gået med tanker om at møde væsentlig mere forberedt end ellers, må dog sande, at der bare er så meget andet der skal passes, at det er helt utopi at møde velforberedt for tiden... :shock:

Målsætningen må således være:

1. undgå at lave åndsvage ting der kan have indflydelse på andre's placeringer
2. gennemføre
3. ende så højt som muligt :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2h Spa 2016

Indlægaf mnygaard89 » 14. nov 2016 09:34

Det lyder til at jeg ikke bliver den eneste der møder op uforberedt :D

Hvis jeg er heldig kan der måske findes en times tid imorgen aften til at få prøvet lidt af, men ellers bliver det setuppet fra snetterton der bliver kørt med.
De skiftende bane temperaturer og pit strategier gør nok at de hele kommer til at sejle for mig på onsdag, men så kan jeg da more mig over de forskellige karrusel ture jeg helt sikkert får praktiseret i :lol:

Så hvis der er nogle der bare har et par små fifs til dæktrykket, så bliver det taget imod med kyshånd :D
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: pCARS 2h Spa 2016

Indlægaf Wizup » 14. nov 2016 10:14

Er der et spectator mode i multiplayer delen i pCARS?
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: pCARS 2h Spa 2016

Indlægaf Smolle » 14. nov 2016 10:20

Hvornår er der 'deadline' for valg af biler og livery?
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: pCARS 2h Spa 2016

Indlægaf Chokofanten » 14. nov 2016 10:25

Smolle skrev:Hvornår er der 'deadline' for valg af biler og livery?


Du tager bare den du synes er pænest. :)
På Pcars siden kan du se hvilke biler der er til rådighed.

Kim
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: pCARS 2h Spa 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 14. nov 2016 10:32

Wizup skrev:Er der et spectator mode i multiplayer delen i pCARS?


Nej og ja.... 8)

Der findes en spectator mode, men det kræver, at man er med i selve MP lobbyen og har en bil som alle andre, når selve løbet er sat i gang kan man lave en "retire til pit" og man bliver således parkeret i pitten, hvorfra man kan spectate...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2h Spa 2016

Indlægaf Wizup » 14. nov 2016 11:25

Øv, det kunne ellers have været sjov med noget produktion af et stream og nogle fede highlights efterfølgende :)

BulletEyeDk skrev:
Wizup skrev:Er der et spectator mode i multiplayer delen i pCARS?


Nej og ja.... 8)

Der findes en spectator mode, men det kræver, at man er med i selve MP lobbyen og har en bil som alle andre, når selve løbet er sat i gang kan man lave en "retire til pit" og man bliver således parkeret i pitten, hvorfra man kan spectate...
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: pCARS 2h Spa 2016

Indlægaf Niki Lauda DK » 14. nov 2016 12:03

Chokofanten skrev:Du tager bare den du synes er pænest. :)
Kim


Vores alle sanmens chef, Hr. Bulleteye synes at Aston Martin's liebhaverhybrid er mega flot - mon han vælger den igen :lol:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: pCARS 2h Spa 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 14. nov 2016 12:10

Haha... Niki - den er med i overvejelserne, men siden der også køres hele natten tænker jeg ikke, det giver den optimale effekt med de tunge batterier, der er simpelthen ikke nok solskinstimer til at det kan retfærdiggøres ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS 2h Spa 2016

Indlægaf BoblereN » 15. nov 2016 06:09

Nu fik jeg trillet lidt omgange i går aftes. Skal lige høre om jeg er den eneste der oplever at force feedbacken stort set forsvinder efter 1-2 omgange..? Uanset bil forsvinder styrken efter 1-2 omgange på banen... Utrolig svært st styre bilen derefter..
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS 2h Spa 2016

Indlægaf Smolle » 15. nov 2016 07:11

Det har jeg ikke oplevet, BoblereN. Pudsigt nok oplevede jeg det i Forza Horizon 3, hvor min Force Feedback også kun virkede i måske 10-15 minutter og så ikke virkede før jeg genstartede min Xbox. Super frustrerende! Hvilket rat har du?
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron