Xboxlife forum

Løbsserie #3 - Løb #9 og #10

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løbsserie #3 - Løb #9 og #10

Indlægaf BoblereN » 9. aug 2016 07:31

For mit vedkommende er det fint at køre individuelt mesterskab udelukkende.
Men det skal også lyde, at jeg på ingen måde vil ligge pres på en holdkammerat der ikke kan deltage.
Det jeg synes gør holdmesterskabet sjovt, er snakken på chatten og at uanset om man er i bunden eller toppen.. er der lidt at kæmpe om, og prikke til de andre med.. hehe..

Fx i denne løbsserie har jeg jo ikke kun haft en individuel kamp mod benjamin, lars og jimmi...

Vasmac havde også kamp mod lars og nygaard der tog en flot andenplads, jimmi og niki der kun blev adskilt med 4 point... og teddy og ivan, som nok nemt havde slået os hvis Ivan også havde deltaget i de sidste par løb :)

Jeg tror vasmac udelukkende sikrede sig 3. pladsen i holdmesterskabet ved konsekvent at møde op... Ikke fordi vi hentede de vilde resultater, men lidt point her og der lykkes det at kravle lidt op..
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Løbsserie #3 - Løb #9 og #10

Indlægaf ShumwayDK » 9. aug 2016 15:15

Du skal bestemt ikke føle dårlig samvittighed over for nogen for manglende træning eller aflysning af et løb hist og her. Heller ikke din team kammerat. Det er først og fremmest kun for sjov vi kører, og de gange jeg har været efter dig har altså kun været for sjov.

Personligt lægger jeg ikke specielt meget i hold konkurrencen, andet end at det giver en dimension mere i løbet / på chatten, som Brian også skriver. Og så var det da rart at kunne fokusere på hold konkurrencen, når det undervejs ikke gik så godt i den individuelle stilling. Men igen det er kun for sjov!

Det er rigtigt at man kan lægge rigtigt meget tid i det mellem løbene, specielt hvis man ikke helt kender banerne på forhånd. Men igen, du skal kun bruge det tid hvor du synes det er sjovt. Der vil altid være nogen at køre imod.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Løbsserie #3 - Løb #9 og #10

Indlægaf BulletEyeDk » 17. aug 2016 07:55

Så har jeg netop trukket vinderen af 1. stk. 12 måneders xboxlive kode, for deltagelse i Løbsserie #3... hvert kørt løb har givet et lod til hver kører....

2 kørere fik maksimale 10 lodder med i puljen, mens 2 kørere måtte "nøjes" med 4 lodder...

Vinderen blev:
Chokofanten

Tillykke herfra, du får en privat besked med informationen...
Endnu en gang tak til alle deltagere =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Løbsserie #3 - Løb #9 og #10

Indlægaf Chokofanten » 17. aug 2016 08:53

Tak for det.
I disse OL tider er dejligt, at bare være med.
Jeg kan se, at jeg spiller ikke for at vinde, for det kan jeg ikke med de dygtige medspillere, som der er med.
Jeg ser frem til næste serie.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: Løbsserie #3 - Løb #9 og #10

Indlægaf BoblereN » 17. aug 2016 09:21

Tillykke til Kim der bliver ved med at vise forbedringer i sit niveau!
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Løbsserie #3 - Løb #9 og #10

Indlægaf BulletEyeDk » 17. aug 2016 10:45

Chokofanten skrev:Tak for det.
I disse OL tider er dejligt, at bare være med.
Jeg kan se, at jeg spiller ikke for at vinde, for det kan jeg ikke med de dygtige medspillere, som der er med.
Jeg ser frem til næste serie.

Kim.


Ja man skal godt nok køre stærkt for at kunne være med helt fremme, de hurtigste har et meget højt niveau, det må vi sande... =D>

For mig handler det selvfølgelig om at få det bedste resultat ud af løbene, men jeg er også helt afklaret med, at der næsten skal et mirakel til, hvis man skulle ende på en podieplacering... en sejr er tæt på helt umulig :mrgreen:

Dernæst handler det for mit vedkommende også om den direkte duel mellem Tigerjax007 og jeg selv - samtidig er det fedt, hvis/når man kan mærke at man har forbedret sig på nogle parametre... der er altid noget at arbejde med i pCARS regi.

Men ellers generelt er det sgu fedt, at vi (for det meste) kan samle et godt fyldt grid, så der er masser af biler på banen... og lige meget hvordan det går, er der næsten altid nogle man dyster med omkring sin placering

Med indførslen af licensklasserne har vi i hvert fald gjort det nemmere for os langsommere kører at komme lidt til fadet og måske endda komme i nærheden af et trofæ i ny og næ 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Foregående

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron