Xboxlife forum

Løb: Formula Gulf 10-08-2016

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løb: Formula Gulf 10-08-2016

Indlægaf mnygaard89 » 7. aug 2016 21:03

I kører sku godt nok stærkt =D>
Jeg bliver også nødt til at bag rattet igen kan jeg se, så vidt jeg husker kørte jeg omkring 1:35.XXX tider i onsdags da vi kørte lidt test laps, men jeg plejer gerne at hente 1.5-2 sekunder med lidt øvelse og små justeringer :wink:

Det bliver spændende på onsdag, glæder mig! :D
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: Løb: Formula Gulf 10-08-2016

Indlægaf ShumwayDK » 8. aug 2016 11:14

BoblereN skrev:1.32.349 med lidt problemer med at få greb ud af chikanen og 180 graders svinget efter første langside, den bør kunne presses ned i de 1.31.xxx - bliver sjovt på onsdag


Det burde være muligt. Min Teoretisk Bedste endte på 1.32.04x da jeg trænede i går. Men det lige med at få sat det sammen til en sammenhængende omgang :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Løb: Formula Gulf 10-08-2016

Indlægaf Nygaard » 8. aug 2016 16:58

Der er langt derned kan jeg se :mrgreen:

Satser på at køre lidt i aften, et par hurtige omgange og lidt småjusteringer endte ikke meget under 1:40 :lol:
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: Løb: Formula Gulf 10-08-2016

Indlægaf Niki Lauda DK » 8. aug 2016 19:03

Jeg har lidt svært ved at få tingene til at fungere rent tidsmæssigt med arbejde og familien. Og da Project Cars ikke er det eneste spil jeg gerne vil spille og samtidig er tidskrævende mht. træning osv. er jeg desværre nødt til at holde en pause fra det indtil videre. Måske hopper jeg med på nogle enkeltløb fremover, men en løbsserie er udelukket. Men det har været rigtig fedt at være med (når spillet ikke har drillet) og jeg skal nok komme med inputs som sædvanligt og holde mig til i forummet.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: Løb: Formula Gulf 10-08-2016

Indlægaf Nygaard » 8. aug 2016 19:36

Niki Lauda DK skrev:Jeg har lidt svært ved at få tingene til at fungere rent tidsmæssigt med arbejde og familien. Og da Project Cars ikke er det eneste spil jeg gerne vil spille og samtidig er tidskrævende mht. træning osv. er jeg desværre nødt til at holde en pause fra det indtil videre. Måske hopper jeg med på nogle enkeltløb fremover, men en løbsserie er udelukket. Men det har været rigtig fedt at være med (når spillet ikke har drillet) og jeg skal nok komme med inputs som sædvanligt og holde mig til i forummet.


Du er ikke den eneste Niki :) Jeg prøver også på at deltage så godt jeg kan, men har været nødt til at geare ned for ambitionerne. Jeg har ikke tid til at ligge de timer i træning jeg gjorde i de første par løb.
Det er dog altid hyggeligt at køre med 8)
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+2

Re: Løb: Formula Gulf 10-08-2016

Indlægaf Benja190782 » 8. aug 2016 20:54

Det er jeg godt nok rigtig ked af at høre, Niki - du var ellers en af mine farvoritter til næste sæson. :(
-og når jeg så tænker på alt dit udstyr, så ved jeg næsten ikke hvad jeg skal sige...

Men det er da guf for medierne, når sådan et stortalent stopper karrieren i så ung en alder! :shock:

Håber virkelig du vender tilbage engang - man kan næsten ikke bærer det navn uden at kører motorsport! :wink:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Løb: Formula Gulf 10-08-2016

Indlægaf Niki Lauda DK » 8. aug 2016 21:20

Altså jeg er jo ikke død, så hvis der kommer lidt ro på igen vender jeg tilbage. Men må da nok sige at uanset hvor meget jeg har trænet og nulret med indstillinger, så er i sgu godt nok nogle hurtige drenge der bestemt ikke giver ved dørene. Man skal edermame holde sig ved ilden for at gøre sig forhåbninger om podieplaceringer. Men det er kun fedt og er med til at løfte hele flokken op i niveau.

Rent bilspilmæssigt vil jeg fokusere noget mere på DIRT og rode lidt med Forza 6, da det egentlig bare har ligget i en skuffe siden Pcars blev aktuelt - og så kommer Assetto Corsa jo også snart, hvilket for mig er svært at komme udenom :)

Hvordan gik det egentlig med dit irl rallykørsel Benja?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: Løb: Formula Gulf 10-08-2016

Indlægaf BoblereN » 9. aug 2016 07:39

Ja der bliver givet go gas Niki... og du er også en af dem man skal have lidt træning for at smutte fra.

Personligt forsøger jeg at holde træningen til en enkelt aften eller inden et løb.. Nogen gange er det blevet til mere, andre gange mindre.
Jeg har dog kun spillet pcars på boxen det seneste stykke tid.. En gang i mellem lidt rally med venner hvor vi skiftes til at køre stages...

Nu har jeg forudbestilt F1 2016 i et håb om at codemaster har oppet sig denne gang... Er det godt, bliver der klart mindre tid til pcars.. Så bliver det nok udelukkende en times træning inden et løb, men faktisk er det tit og oftest de sjoveste løb, for man kommer somregel til at ligge og slås lidt mere uden så meget træning :)

Det store problem for mit vedkommende er nok, at jeg gerne vil blive bedre til at forstå bilen og justere dens balance.. Men det tager bare virkelig lang tid at sætte sig ind i og forstå... desværre er tiden der ikke rigtig til det...
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Løb: Formula Gulf 10-08-2016

Indlægaf TigerJax007 » 9. aug 2016 07:56

Ja, det var sgu ikke meget I så til mig i løbsserie 3 - jeg har været hårdt spændt for på job i løbet af sommeren.

Men nu har jeg tilmeldt mig Formula Golf i morgen - det bliver sgu helt forfriskende at køre lidt ræs igen. Og det bliver fedt med open wheel. Det har vi ikke haft nok af. Glæder mig til i morgen :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+2

Re: Løb: Formula Gulf 10-08-2016

Indlægaf ShumwayDK » 9. aug 2016 15:21

Velkommen tilbage! :-)

Kørte lige det meste af løbs distancen i dag. Og selvom der ikke er obligatorisk pitstop i morgen, så kan det lige nøjagtigt ikke lade sig gøre at køre alle 30 omgange uden at skulle tanke, da tanken i sådan en openwheel fætter kun rummer 30 liter. Jeg kan ihvertfald ikke. Jeg bruger ca. 0,4 - 0,6 liter for meget per omgang..

Og her gik det galt for mig, sikkert pga en bug i spillet. Jeg tankede uden at skifte dæk, og da jeg kom ud a pit'en overophedede mine dæk med det samme. :(
Jeg havde sat dæktrykket i strategien til det samme som mit start tryk, for selvom man ikke skifter dæk, så ændrer den alligevel dæktrykket til det der står i strategien, men alligevel så overophedede dækkene altså.

Det håber jeg ikke sker i morgen.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Løb: Formula Gulf 10-08-2016

Indlægaf BulletEyeDk » 9. aug 2016 21:31

Fik trænet en smule med Tigerjax007 her til aften, det var dog en anelse op af bakke da vi begge startede ud med et korrupt savegame igen igen... for mit vedkommende 3.gang...

mnygaard89, det var derfor jeg ikke reagerede på dit invite, rodede med FFB og generelle opsætninger...

rent tidsmæssigt fik jeg ikke sat helt optimale tider, mangler pt. 2 sekunder ca. til Tigerjax007... så jeg må nok ofre 30 min på lidt mere forberedelse i morgen...

Men fed bil og fed bane.. det skal nok blive rigtig sjovt ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løb: Formula Gulf 10-08-2016

Indlægaf mnygaard89 » 9. aug 2016 21:40

Det går nok Bullet :wink:
Fik også kørt lidt træning her til aften, for ikke at møde total uforberedt op til imorgen :lol:

Ligger og kører rimelig stabile tider, men kæmper dog stadig lidt med bagenden i de to chikaner, tror sku jeg bliver for ivrig og vil for hurtigt igennem dem, så kan næsten garantere at det ikke bliver til 30 laps uden spin off's #-o
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: Løb: Formula Gulf 10-08-2016

Indlægaf mnygaard89 » 9. aug 2016 21:42

@Bullet, nu hvor du siger ikke optimale tider, hvad lyder de så på? :D
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: Løb: Formula Gulf 10-08-2016

Indlægaf BulletEyeDk » 10. aug 2016 06:37

mnygaard89 skrev:@Bullet, nu hvor du siger ikke optimale tider, hvad lyder de så på? :D


01:36:403 var min bedste tid, men kører da heldigvis grønne tider... skal bare lige sættes sammen til en helt fejlfri omgang ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb: Formula Gulf 10-08-2016

Indlægaf Nygaard » 10. aug 2016 09:10

Jeg håber på at kunne nå at blive klar til i aften! Fik overhovedet ikke kørt igår - ferietid og skæve sengetider for ungerne gør det ikke nemt at få "far-tid" i kælderen :)
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster