Xboxlife forum

Hvilket view bruger de forskellige kørere ?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Hvad er dit view i Project Cars ?

Cockpit (i sædet)
6
40%
Full cockpit (hele kabinens bredde)
1
7%
Helmet
0
Ingen stemmer
Hood
6
40%
Road
0
Ingen stemmer
Behind car
2
13%
Other
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer : 15

Hvilket view bruger de forskellige kørere ?

Indlægaf Niki Lauda DK » 9. jul 2016 06:36

Jeg tænkte det kunne være sjovt at se hvordan vi hver i især foretrækker at spille pcars.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Hvilket view bruger de forskellige kørere ?

Indlægaf BoblereN » 9. jul 2016 09:44

Hehe nu har jeg stemt på cockpit, som er det view jeg foretrækker at køre og nok også oftest bruger.

Manglen på at kunne indstille cockpit view'et helt specifikt efter mine ønsker gør dog at jeg nogle gange vælger at køre hood cam.. :)

Jeg burde nok bare købe en væsentlig større skærm og så få justere FOV ned... Så kan det være jeg kan få det som jeg gerne vil have det :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Hvilket view bruger de forskellige kørere ?

Indlægaf Morten Skou » 9. jul 2016 10:11

Jeg har altid spillet bilspil hvor jeg ser bilen bagfra, synes at det er fedt at man kan se lidt mere af bilen end man f.eks. kan fra hood eller road. Jeg har dog ladet mig fortælle, at man nok kan få noget mere fart på bilen, hvis man kører hood/road, da man så bedre kan se hvad der er forude osv. så det overvejer jeg at starte på :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Hvilket view bruger de forskellige kørere ?

Indlægaf Niki Lauda DK » 9. jul 2016 10:20

Jeg kører primært cockpit view, selvom der ikke er nok frihed til at flytte viewet rundt derinde. Dog ikke når der skal leges med F1 biler. Den der skide midterantenne er ganske enkelt i vejen.
Grunden til at jeg ellers altid kører cockpit view, er for at opnå maksimal realisme. Dog giver f.eks. hoodview et bedre udsyn og deraf en fordel i tætte kampe. Men jeg føler at jeg på en måde sælger min sjæl ved at tage den "nemme" løsning fremfor at køre hardcore. Man kan så sige at helmet view nok er mest realistisk, men så er det på en måde, som at sidde inde i hjelmen i stedet for på sædet.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Hvilket view bruger de forskellige kørere ?

Indlægaf mnygaard89 » 9. jul 2016 11:12

Ser også inde fra cockpittet (sædet), har prøvet flere gange at køre bilen udefra men jeg får simpelthen ikke en ordentlig fornemmelse af hva der sker, og føler ikke jeg kan tage svingene ordentligt.
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: Hvilket view bruger de forskellige kørere ?

Indlægaf ShumwayDK » 11. jul 2016 13:52

Bruger altid cockpit view i alle bilspil, når det er muligt. Har faktisk tidligere fravalgt bilspil, hvis det ikke har været en option.

Men aldrig en regel uden undtagelse. :) Når jeg i pCars kører Audi R18 LMP1'eren i vores LeMans sessioner, så bruger jeg Hood view, da jeg simpelthen ikke kan orientere mig inde fra bilen. :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København



Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron