Xboxlife forum

Løbsserie #3 - Løb #3 og #4

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løbsserie #3 - Løb #3 og #4

Indlægaf Chokofanten » 20. jun 2016 15:17

mnygaard89 skrev:
mrnybroe skrev:Er der nogen som forventer at køre lidt træning op til løbet på onsdag?
Efter sidste runde må jeg da indrømme at der skal trænes, for at kunne følge med feltet !


Jeg skal ihvertfald have trænet lidt, det er godt nok ikke meget jeg har fået kørt på den kommende bane.
Tør dog ikke sige hvornår der lige bliver tid, men håber på enten i aften eller imorgen aften.


Er der nogen som har et kugleleje?
Jeg mangler lige et sæt til sving 1 og 2.
Der skal man da godt nok reagere smidigt. :D
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+2

Re: Løbsserie #3 - Løb #3 og #4

Indlægaf KemmeR89 » 20. jun 2016 15:54

Jeg håber på at kan leve op til målsætningerne for sæsonen vil jo helst ikke tabe til henholdsvis senior og junior :lol:
KemmeR89
Niveau 1
 
Indlæg: 59
By: Ørsted


Re: Løbsserie #3 - Løb #3 og #4

Indlægaf BulletEyeDk » 21. jun 2016 15:53

Jeg har netop opdateret Vasmac Racing, således at KemmeR89 nu er 2.kører og fatbass23 er rykket over som reservekører i stedet...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løbsserie #3 - Løb #3 og #4

Indlægaf normann » 21. jun 2016 21:24

Hvis man ser på pc leaderboard må man sige at folk generelt ligger til i den gode ende ,ikke så tosset
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Løbsserie #3 - Løb #3 og #4

Indlægaf ShumwayDK » 21. jun 2016 22:18

Og jeg har her til aften kørt lidt over 2/10 hurtigere end den hurtigste RUF på leaderboard'et. :mrgreen:
Ikke tosset. Nu håber jeg bare, at jeg også kan få det til at hænge sammen til løbet. Eller er det jo ret lige meget :)

Men hvis ikke, så ved jeg at jeg har en super makker, som kan hive pointene hjem. :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Løbsserie #3 - Løb #3 og #4

Indlægaf BulletEyeDk » 21. jun 2016 22:27

puha... 55 laps træning, føler egentlig mit setup er ganske udmærket - men det kniber godt nok med at ramme en helt ren omgang, sving 1 og det anden sidste sving skal godt nok sidde lige i skabet....

Bedste tid 01:14:627, men den kan realistisk nok skraldes ned i 01:14:0xx med det nuværende setup... må sige folk kører stærkt =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løbsserie #3 - Løb #3 og #4

Indlægaf mnygaard89 » 21. jun 2016 23:03

Kan se på de forskellige tider at vi vidst kommer til at ligge tæt i morgendagens løb =D>

Shumway, kørte lige en times tid med brormand her til aften, og tiderne sammenlignet så får han ihvertfald mig at ligge og kæmpe med :lol:

BoblereN har jo så også skrevet målsætningerne for Vasmac Racing, så håber på en spændende første løbsserie =D>
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted

+2

Re: Løbsserie #3 - Løb #3 og #4

Indlægaf BoblereN » 22. jun 2016 07:11

Husk at læse det er målsætninger! :) Jeg tror Kim og jeg får en kamp i aften med at hænge i... Banen ligger ikke alverdens godt til V8'eren... Banen stiller krav til acceleration/speed og en godt mekanisk afbalanceret bil... Vi er mere til baner der kræver noget downforce med hurtige sving :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Løbsserie #3 - Løb #3 og #4

Indlægaf mrnybroe » 22. jun 2016 07:13

BulletEyeDk skrev:puha... 55 laps træning, føler egentlig mit setup er ganske udmærket - men det kniber godt nok med at ramme en helt ren omgang, sving 1 og det anden sidste sving skal godt nok sidde lige i skabet....

Bedste tid 01:14:627, men den kan realistisk nok skraldes ned i 01:14:0xx med det nuværende setup... må sige folk kører stærkt =D>

Folk køre rigtig stærkt ja!

Gad godt jeg havde tålmodigheden til at kunne køre 55laps igår. Jeg fik vist kørt 10 omgange igår til træningen, hvor meget få af dem tæller som gode omgange.
Fik også rodet lidt for meget med setup, så endte pludselig med en bil som slet ikke var til at køre. Så det godt der er andre mennesker, som der smider nogle setup' op, så kunne man tage udgangspunkt i det.

Tager det første løb som træning - det er sådan vi køre på Pais-holdet ;)
Målsætningen er at der bare skal gennemføres og smides på point på kontoen (samt sikre man ikke kommer foran Tigerjaxx)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+2

Re: Løbsserie #3 - Løb #3 og #4

Indlægaf ShumwayDK » 22. jun 2016 07:44

BoblereN skrev:Husk at læse det er målsætninger! :) Jeg tror Kim og jeg får en kamp i aften med at hænge i... Banen ligger ikke alverdens godt til V8'eren... Banen stiller krav til acceleration/speed og en godt mekanisk afbalanceret bil... Vi er mere til baner der kræver noget downforce med hurtige sving :)


Siger du nu, og lige inden løbs start, så poster du den hurtigste tid på vores leaderboard :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Løbsserie #3 - Løb #3 og #4

Indlægaf mnygaard89 » 22. jun 2016 10:05

ShumwayDK skrev:
BoblereN skrev:Husk at læse det er målsætninger! :) Jeg tror Kim og jeg får en kamp i aften med at hænge i... Banen ligger ikke alverdens godt til V8'eren... Banen stiller krav til acceleration/speed og en godt mekanisk afbalanceret bil... Vi er mere til baner der kræver noget downforce med hurtige sving :)


Siger du nu, og lige inden løbs start, så poster du den hurtigste tid på vores leaderboard :D


Tænkte nøjagtigt det samme :D
Han snakker vel bare for at holde sig vågen :lol:
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: Løbsserie #3 - Løb #3 og #4

Indlægaf normann » 22. jun 2016 13:56

Skal fatbass køre for mig i aften
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Løbsserie #3 - Løb #3 og #4

Indlægaf BulletEyeDk » 22. jun 2016 14:50

nej han er reservekører og kører for sit eget hold, hvis han da dukker op... jvf. hans seneste besked til mig, så er han ophængt med eksamen...

Han har ikke læst den besked jeg skrev til ham om, at han således er reserve og kun kører hvis der er plads på grid'en... så måske aner han ikke engang at vi forventer et afbud, hvis han ikke kan i aften??...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #3 - Løb #3 og #4

Indlægaf normann » 22. jun 2016 15:25

Der er måske en lille mulighed for at jeg kan være med i aften
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+2

Re: Løbsserie #3 - Løb #3 og #4

Indlægaf Benja190782 » 22. jun 2016 18:52

Nå men, jeg må også hellere komme igang med at træne...
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+4

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron