Xboxlife forum

Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf BoblereN » 7. jun 2016 09:54

Fantastisk!

@Fatbass, Aston Martin V8 Vantage GTE er download content. Krydser fingre for at du har den pakke :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf BulletEyeDk » 7. jun 2016 10:10

Ja det er helt kanon...

Vi ender dermed også med at være:

6 Pro
6 Semi
4 Rookie

Godt der lige kom en ekstra ny mand i rookie licens klassen, så der reelt bliver kamp om pokalerne og ikke bare kuløren af pokalen ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf BulletEyeDk » 7. jun 2016 10:15

BoblereN skrev:Fantastisk!

@Fatbass, Aston Martin V8 Vantage GTE er download content. Krydser fingre for at du har den pakke :)


Ja kan se den er i "Aston Martin Track Expansion", så med mindre han har Game of the year edition, så skal han ud og hente det DLC, hvis det ikke allerede er købt...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf normann » 7. jun 2016 10:57

Det var da super det giver lige det sidste at vi er 2 på hvert hold
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf mnygaard89 » 7. jun 2016 19:50

Min deltagelse i morgen dagens løb er desværre med forbehold, den tekniske support ved min udbyder er elendig så mine NAT settings er stadig ikke i orden.
BoblereN hjalp ellers med indstilling af min routeren igår så diverse porte gerne skulle være åbne nu, det sidste jeg mangler skulle gerne være fra udbyderens side af.

Så indtil videre deltager jeg kun hvis de settings kommer i orden.
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf Benja190782 » 7. jun 2016 20:09

Det bliver et tæt løb imorgen! ;)

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf Benja190782 » 7. jun 2016 20:49

Ny bedste tid:

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf normann » 7. jun 2016 21:12

Er du sikker på at du køre på 95 blyfri he he
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf Nygaard » 7. jun 2016 21:21

Vilde tider i smider!

Jeg kan næsten regne ud at top 5 er udelukket for mit vedkommende :D Lars - presset hviler på dig for at hente en første plads!
Tog lige tre kvarter for mig selv her til aften, og genvandt lidt af selvtilliden fra igår :) 19 laps uden uheld, en bedste tid på 1.08.716 og stabile tider i 1.09-1.10 lejet. Jeg glæder mig til et spændende ræs!
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+1

Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf normann » 7. jun 2016 21:28

Du kan tage det roligt det har vist sig op til flere gange at der kan ske ting og sager i løbet
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf dalingo » 7. jun 2016 21:32

Benja190782 skrev:Det bliver et tæt løb imorgen! ;)

Billede


Det er det samme hver gang. Man går ind i løbs ugen med selvtillid og optimisme, sikker på at denne gang vil det lykkes at være konkurrencedygtig. Men ak! Dagen inden løbet begynder tiderne at tikke ind og så er det igen 4. pladsen der skal kæmpes om! suk!

I tre er sku for giftige!

I øvrigt stor respekt til Bobleren og ShumwayDK for at være modige og fravælge den "sikre" bil de brugte i løbsserie 1. Det gør bare bedriften endnu mere imponerende!
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+3

Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf BulletEyeDk » 7. jun 2016 21:43

mnygaard89 skrev:Min deltagelse i morgen dagens løb er desværre med forbehold, den tekniske support ved min udbyder er elendig så mine NAT settings er stadig ikke i orden.
BoblereN hjalp ellers med indstilling af min routeren igår så diverse porte gerne skulle være åbne nu, det sidste jeg mangler skulle gerne være fra udbyderens side af.

Så indtil videre deltager jeg kun hvis de settings kommer i orden.


Hvis ikke det hjælper at forwarde dine porte, er et godt alternativ at opsætte en "DMZ" zone... det lyder teknisk, men er faktisk ikke så svært endda...

Det kræver kun at du opsætter din xbox med en fast lokal ip adresse og ikke DHCP, på samme måde som du formentlig har gjort med forward af porte.

I din router bør der være en mulighed for at lave en "DMZ" - demilitarized zone, hvis du har dette felt i din router så skal den lokale IP adresse, som din xbox er opsat med stå her...

Dette bør ikke gøres med andet end xboxen, da du med en "DMZ" åbner for alle porte... det kan man snildt gøre uden problemer med xboxen, men ikke med f.eks fruens bærbare PC :lol:

Håber det lykkedes for dig...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf mnygaard89 » 7. jun 2016 21:45

Det irriterer mig lidt hvis jeg ikke kan komme med imorgen, sænkede dæktrykket i de bagerste dæk og ændrede lidt på downforcen, så ny personlige bedste tid er 1:08.451 i Z4 GT3, kan dog ikke helt hænge på tiderne som min team kammerat sætter =D>
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted

+1

Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf BulletEyeDk » 7. jun 2016 21:45

normann skrev:Du kan tage det roligt det har vist sig op til flere gange at der kan ske ting og sager i løbet
Mvh Teddy


Ja helt korrekt... det tager tid at blive så hurtig som de hurtigste her i feltet... kør nogle stabile tider og bli' på banen så er du virkelig kommet et godt stykke mod en god placering ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løbsserie #3 - Løb #1 og #2

Indlægaf mnygaard89 » 7. jun 2016 21:56

BulletEyeDk skrev:
mnygaard89 skrev:Min deltagelse i morgen dagens løb er desværre med forbehold, den tekniske support ved min udbyder er elendig så mine NAT settings er stadig ikke i orden.
BoblereN hjalp ellers med indstilling af min routeren igår så diverse porte gerne skulle være åbne nu, det sidste jeg mangler skulle gerne være fra udbyderens side af.

Så indtil videre deltager jeg kun hvis de settings kommer i orden.


Hvis ikke det hjælper at forwarde dine porte, er et godt alternativ at opsætte en "DMZ" zone... det lyder teknisk, men er faktisk ikke så svært endda...

Det kræver kun at du opsætter din xbox med en fast lokal ip adresse og ikke DHCP, på samme måde som du formentlig har gjort med forward af porte.

I din router bør der være en mulighed for at lave en "DMZ" - demilitarized zone, hvis du har dette felt i din router så skal den lokale IP adresse, som din xbox er opsat med stå her...

Dette bør ikke gøres med andet end xboxen, da du med en "DMZ" åbner for alle porte... det kan man snildt gøre uden problemer med xboxen, men ikke med f.eks fruens bærbare PC :lol:

Håber det lykkedes for dig...


Under WAN setup kan jeg sætte flueben ved Default DMZ server, hvor der er plads til at skrive en enkelt ip adresse, er det der?
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron