Xboxlife forum

pCARS løbsserie #3

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf mnygaard89 » 4. jun 2016 22:53

Men for at tiderne kan blive lagt ind på pcars siden, skal de så køres under time trial eller free practise?
For er ikke sikker på at det var under Lap 1 at tiden blev sat..
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 4. jun 2016 22:55

Ahh så misforstår du...

De tider du opdaterer på pCARS siden kan være alt.... bare du har kørt tiden....
Det er inde på selve pCARS siden, tiden skal registreres under LAP1, du har 3 slots til tider på hver bane med hver bil... og det er kun dem der opdateres under LAP1 som bliver brugt til sammenligning med andre kørere...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf mnygaard89 » 4. jun 2016 22:59

Ok på den måde, tak.
Registrerer den det ved hjælp at gamertag eller hvordan?
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 4. jun 2016 23:04

Du skal selv opdatere tiden, efter du er logget ind på siden, så knytter tiden sig automatisk til dit gamertag så det vises sammen på pCARS siden
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf mnygaard89 » 4. jun 2016 23:12

Det er hermed gjort, tak for hjælpen.
Må vidst lige ud at tage en tur i den Aston Martin V12 GT3 kan jeg se :D
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf dalingo » 5. jun 2016 00:07

BoblereN skrev:Forresten vil jeg anbefale dig at du træner i en online session, hvor du også indstiller dato og vejr nøjagtig som løbet vil blive. Dataen kan du hente på pcars.xbl.dk siden.
Der er flere der har oplevet at efter de har trænet i "Free practice" føles bilen væsentlig anderledes når de så skal køre løb, og det kan være pga. banetemperatur der er meget forskellig. Derudover er dommerne meget hårde i online sessions, så du vil helt sikkert lære at du ikke skal skære svingene af for her vil de straffe dig online :)


Hvordan starter man en online session uden andre kørere end en selv og evt. nogle AI?
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf normann » 5. jun 2016 01:03

Det gør du under settings i den højre side på skærmen efter du har trykket dig ind på free practise
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 5. jun 2016 09:13

Det er også muligt at starte en online session uden AI's... jeg plejer som regel at sætte et løb op med 1 times kval. og 2 laps.

På den vis får man de strikse dommere fra kvalen med ind over... jeg mener de er lidt mere tilbageholdne i practise end kval.

Og når enten free practise eller kval. er valgt, er det muligt at starte løbet uden andre spillere...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Chokofanten » 5. jun 2016 09:20

Du skal også huske at lave din session private.
Så kan du selv bestemme hvor mange AI du vil have med.
Jeg plejer lige at ændre bilerne, så det er current.
Ellers får du alle slags biler med.

Kim
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf dalingo » 5. jun 2016 13:04

Tak for hjælpen. Det prøvet jeg....
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 7. jun 2016 09:49

Så fik vi den sidste plads på grid'en fyldt op... fatbass/fatbass23 bliver dermed makker med BoblereN på Vasmac teamet...

Velkommen til ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 7. jun 2016 22:14

KemmeR89 skrev til mig i dag, han ville meget gerne deltage i løb via pCARS siden og var interesseret i også at være med i løbsserie #3...

Jeg har hermed helt ekstraordinært tilføjet ham til løbsserien (da vi endnu ikke er startet)

Han går ind som reservekører, og havde frit valg på alle bil/hold hylder, valget faldt på BMW Z4 - #82 Nvidia
Hvis ikke der kommer yderligere tilmeldinger inden løbsstart vil han således udgøre et hold alene.

Han er helt med på, at han udelukkende kører såfremt vi får afbud, eller hvis folk udebliver, aftalen er, at han står standby på xboxen ca. 20:55 og afventer frem til 21:05... hvis han ikke automatisk bliver trukket med i vores party/spil, er det fordi der ikke er plads.

Velkommen til ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Benja190782 » 8. jun 2016 05:19

Det er en kanon god løsning, Bullet! ;) Der vil helt sikkert opstå muligheder for at han får kørt på den måde.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Foregående

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron