Xboxlife forum

pCARS løbsserie #3

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf mrnybroe » 4. jun 2016 19:10

TigerJax007 skrev:Jeg spår Pais-mandskabet i deres Corvetter en stor sæson. Nybroe er jo en stabil mand, som man ser til start uge efter uge. Jeg er meget tilfreds :-)

Jeg tror også at Pais holdet stadig har armene over hovedet, efter de har set hvilket hold de har fået samlet.
Stabilitet og erfaring er vist keywords på de to køre, som de har fået signet.

Og ser frem til at vise Pais #21 frem på Le Man 2016
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf mrnybroe » 4. jun 2016 19:11

BoblereN skrev:Det var fandens.. Ingen der bød mig op til intern dans!

Det er sgu lidt synd, især når du var en af dem som gerne ville have team elementet ind i løbet
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf normann » 4. jun 2016 19:25

Jeg kan ikke huske hvad vores team hedder men har håb for nogle gode ræs held og lykke til alle
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 4. jun 2016 19:46

mrnybroe skrev:
BoblereN skrev:Det var fandens.. Ingen der bød mig op til intern dans!

Det er sgu lidt synd, især når du var en af dem som gerne ville have team elementet ind i løbet


Ja det har du faktisk ret i mrnybroe, det var netop BoblereN der foreslog hold elementet... lad denne serie være en "test" serie mht. holddelen, så ser vi fremadrettet hvordan vi kan skrue det sammen rent holdmæssigt...

Men enig, lidt surt for BoblereN... jeg tænker dog stadig at han, ene mand, kan samle tilpas mange point til at hans hold kan være bare en lille smule med i hold konkurrencen :mrgreen:

Men tænk på alle de guldkorn der således ikke kommer i spil til en evt. makker..., vanvittig ressource der står alene i pitten og sparker dæk ved Vasmac Racing...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Nygaard » 4. jun 2016 20:47

Min brors NAT settings står til moderat, vil det blive et problem?

Hvordan skal det evt. ændres? Han bor i en ejendom med to lejligheder og routeren står inde i nabolejligheden.
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 4. jun 2016 20:54

Det VIL være et problem... det har vi set en del gange tidligere... den skal være åben, det væsentlige er at han får åbnet de porte der skal være åbne for en optimal xboxlive forbindelse...

Alt efter router kan han finde en guidet løsning her (vælg router) -> http://portforward.com/english/applicat ... efault.htm
Det kræver dog, at han har en fast lokal IP adresse opsat på xboxen, så de korrekte porte kan forwardes til xboxen
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Nygaard » 4. jun 2016 21:05

BulletEyeDk skrev:Det VIL være et problem... det har vi set en del gange tidligere... den skal være åben, det væsentlige er at han får åbnet de porte der skal være åbne for en optimal xboxlive forbindelse...

Alt efter router kan han finde en guidet løsning her (vælg router) -> http://portforward.com/english/applicat ... efault.htm
Det kræver dog, at han har en fast lokal IP adresse opsat på xboxen, så de korrekte porte kan forwardes til xboxen


Når vi ryger over i netværk, bliver det meste sort snak for mig :mrgreen: Jeg beder ham lige kigge på linket. Jeg tænker han ringer til support på primanet mandag, og ser om de kan hjælpe ham.
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+2

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf mnygaard89 » 4. jun 2016 21:21

Skal blankt erkende at jeg heller ikke forstår så meget af det netværks halløj, men som sagt prøver jeg at kontakte min internet udbyder på mandag og høre om de kan afhjælpe problemet :)
Dertil skal det dog siges at tiderne begynder at ligge stabilt på watkins glen short banen =D>
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BoblereN » 4. jun 2016 21:33

Stærkt junior. Du kan opdatere dine træningstider på pcars.xbl.dk siden, det kan både være en fordel og en ulempe :)
Jo flere der ligger tider op, jo bedre ved man om man er konkurrencedygtig eller ej... Men det er jo også lidt at ligge sine kort på bordet inden løbsdagen.

Forresten vil jeg anbefale dig at du træner i en online session, hvor du også indstiller dato og vejr nøjagtig som løbet vil blive. Dataen kan du hente på pcars.xbl.dk siden.
Der er flere der har oplevet at efter de har trænet i "Free practice" føles bilen væsentlig anderledes når de så skal køre løb, og det kan være pga. banetemperatur der er meget forskellig. Derudover er dommerne meget hårde i online sessions, så du vil helt sikkert lære at du ikke skal skære svingene af for her vil de straffe dig online :)

Men lad os nu høre den tid?? :D
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 4. jun 2016 21:50

Opdatering af tider på pCARS siden er via menu foroven -> KØRER -> PRACTICE NOTATER

Husk i den forbindelse, at det kun er de tider der registreres under LAP1, som vil blive vist på siden med practice tiderne...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf mnygaard89 » 4. jun 2016 22:23

Hvis vi så bare lige kan blive enige om at det med "junior" ikke er en vedvarende ting, så er det helt ok :lol:
Jamen det er garanteret en skod tid i forhold til jer andre, men bedste tid til nu er 1:09:267 i BMW Z4 GT3, og ligger semi stabilt deromkring :wink:
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf mnygaard89 » 4. jun 2016 22:24

Så er mine kort ligesom lagt på bordet :lol:
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 4. jun 2016 22:38

Det er nu ikke en helt dum tid den der... prøv at opdater den på pCARS siden, så bliver det også nemmere for dig, at se hvor du ligger i forhold til de andre der har postet tider...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf mnygaard89 » 4. jun 2016 22:48

Det må jeg lige se om jeg kan finde ud af at gøre.
Overvejer også at smide et billede op af mit setup engang imorgen, hvis jeg kan få det til at virke igennem share.xboxlife.dk
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 4. jun 2016 22:52

Opdatering af tider på pCARS siden er via menu foroven -> KØRER -> PRACTICE NOTATER

Husk i den forbindelse, at det kun er de tider der registreres under LAP1, som vil blive vist på siden med practice tiderne...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster