Xboxlife forum

pCARS løbsserie #3

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Grabovac88 » 4. jun 2016 15:27

Så har jeg valgt hold og bil
Grabovac88
Niveau 1
 
Indlæg: 88
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 4. jun 2016 15:49

Og så blev holdene således:

Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BoblereN » 4. jun 2016 16:43

Det var fandens.. Ingen der bød mig op til intern dans!
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 4. jun 2016 16:55

Mon ikke det havde set anderledes ud hvis 1.kørerne havde været synlige ved valg af bilen... ? ;)

Bliver spændende at se, hvilke mirakler du kan udrette i V8 GTE'en...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Nygaard » 4. jun 2016 16:58

Cool! Team Kortex Sport går efter guldet 8)
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 4. jun 2016 17:13

Det er nu også muligt at se stillingen, hvorpå de enkelte køreres licenser også er synlige...
http://pcars.xbl.dk/race_serie3_standings.php

Kriterierne til de enkelte licenser har stort set været som til løbsserie #2, men for at bevare nogenlunde ens størrelse på klasserne Pro/Semi, så blev grænsen for antallet 6 stk. til hver af de nævnte licensklasser, hvorved Tigerjax007 kører i Semi, selvom hans skill er 0.007 højere end det der kræves for at køre Pro.

Dernæst har vi 3 kørere der alle har under 11 løb, så ikke så meget at komme efter her, de kører Rookie.
Nygaard har vist fremragende form, og kan reelt set sagtens gøre sig gældende i Semi og formentlig også på sigt kan kandidere til Pro... der skal bare lidt flere løb på kontoen ;)

Billede

EDIT: selve holdsstillingen er endnu ikke kodet færdig, det har hele tiden været planen at jeg fik styr på det efter folk havde valgt hold, og inden første løb... mere om det...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 4. jun 2016 17:21

Noter venligst følgende ændringer vs. løbsserie #2, med kursiv og fed (det står i reglerne og på stillings siden):

Der gives følgende point efter hvert løb:
#1 - 40 point
#2 - 33 point
#3 - 29 point
#4 - 25 point
#5 - 22 point
#6 - 19 point
#7 - 16 point
#8 - 14 point
#9 - 12 point
#10 - 10 point
#11 - 8 point
#12 - 6 point
#13 - 4 point
#14 - 3 point
#15 - 2 point
#16 - 1 point

Pole Position: 1 point
Fastest LAP: 1 point
Forkert Livery: -5 point
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Nygaard » 4. jun 2016 17:28

BulletEyeDk skrev:Det er nu også muligt at se stillingen, hvorpå de enkelte køreres licenser også er synlige...
http://pcars.xbl.dk/race_serie3_standings.php

Kriterierne til de enkelte licenser har stort set været som til løbsserie #2, men for at bevare nogenlunde ens størrelse på klasserne Pro/Semi, så blev grænsen for antallet 6 stk. til hver af de nævnte licensklasser, hvorved Tigerjax007 kører i Semi, selvom hans skill er 0.007 højere end det der kræves for at køre Pro.

Dernæst har vi 3 kørere der alle har under 11 løb, så ikke så meget at komme efter her, de kører Rookie.
Nygaard har vist fremragende form, og kan reelt set sagtens gøre sig gældende i Semi og formentlig også på sigt kan kandidere til Pro... der skal bare lidt flere løb på kontoen ;)

Billede

EDIT: selve holdsstillingen er endnu ikke kodet færdig, det har hele tiden været planen at jeg fik styr på det efter folk havde valgt hold, og inden første løb... mere om det...


Fint med mig! Jeg vil nyde at give min bror stryg i rookie klassen, og give semi kørerne kamp til stregen :D
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf TigerJax007 » 4. jun 2016 17:42

Jeg spår Pais-mandskabet i deres Corvetter en stor sæson. Nybroe er jo en stabil mand, som man ser til start uge efter uge. Jeg er meget tilfreds :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+2

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BoblereN » 4. jun 2016 18:13

Jeg er blevet enig med mig selv om at jeg må være tredjekører på aston martin teamet med daugaard og chokofanten.. Jeg var bare ikke så heldig at få opdateret drivmaskinen fra gadebilen til en v10'er :P
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Nygaard » 4. jun 2016 18:24

BoblereN skrev:Jeg er blevet enig med mig selv om at jeg må være tredjekører på aston martin teamet med daugaard og chokofanten.. Jeg var bare ikke så heldig at få opdateret drivmaskinen fra gadebilen til en v10'er :P


Er det ikke bare at tale godt for ham den nye der netop har meldt sig til lemans løbet? (Ikke min bror) Askinas mener jeg hans tag er. Det kan være han kan komme med på et wildcard senere i serien!
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Nygaard » 4. jun 2016 18:26

Nygaard skrev:
BoblereN skrev:Jeg er blevet enig med mig selv om at jeg må være tredjekører på aston martin teamet med daugaard og chokofanten.. Jeg var bare ikke så heldig at få opdateret drivmaskinen fra gadebilen til en v10'er :P


Er det ikke bare at tale godt for ham den nye der netop har meldt sig til lemans løbet? (Ikke min bror) Askinas mener jeg hans tag er. Det kan være han kan komme med på et wildcard senere i serien!


Arh, nevermind... brugernavnet var Askinas, taget var CondemnedDK og han er tilmeldt!
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 4. jun 2016 18:29

TigerJax007 skrev:Jeg spår Pais-mandskabet i deres Corvetter en stor sæson. Nybroe er jo en stabil mand, som man ser til start uge efter uge. Jeg er meget tilfreds :-)


Er helt på linje med dig her....

Jeg tror også "Runner" mandskabet kommer til at nyde godt af den samlede erfaring, der er på holdet.
Sammenlagt har vi kørt 69 løb totalt, af disse dog "kun" 8 gange på podiet, men 29 gange i top5... det bør helt sikkert udmønte sig i en fornuftig serie.

Der skal ske mirakler, hvis vi skal ud og vinde løb, det ved vi, men alt kan ske og specielt her har Chokofanten i testløbene vist rigtig gode takter i GT3 bilen, så der er udbredt optimisme inden serien starter på onsdag =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf BulletEyeDk » 4. jun 2016 18:30

Nygaard skrev:
Nygaard skrev:
BoblereN skrev:Jeg er blevet enig med mig selv om at jeg må være tredjekører på aston martin teamet med daugaard og chokofanten.. Jeg var bare ikke så heldig at få opdateret drivmaskinen fra gadebilen til en v10'er :P


Er det ikke bare at tale godt for ham den nye der netop har meldt sig til lemans løbet? (Ikke min bror) Askinas mener jeg hans tag er. Det kan være han kan komme med på et wildcard senere i serien!


Arh, nevermind... brugernavnet var Askinas, taget var CondemnedDK og han er tilmeldt!


Ja han kom med på et sidste mandat 1 time efter deadline ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie #3

Indlægaf Chokofanten » 4. jun 2016 18:40

BulletEyeDk skrev:
TigerJax007 skrev:Jeg spår Pais-mandskabet i deres Corvetter en stor sæson. Nybroe er jo en stabil mand, som man ser til start uge efter uge. Jeg er meget tilfreds :-)


Er helt på linje med dig her....

Jeg tror også "Runner" mandskabet kommer til at nyde godt af den samlede erfaring, der er på holdet.
Sammenlagt har vi kørt 69 løb totalt, af disse dog "kun" 8 gange på podiet, men 29 gange i top5... det bør helt sikkert udmønte sig i en fornuftig serie.

Der skal ske mirakler, hvis vi skal ud og vinde løb, det ved vi, men alt kan ske og specielt her har Chokofanten i testløbene vist rigtig gode takter i GT3 bilen, så der er udbredt optimisme inden serien starter på onsdag =D>


Runner teamet satser helt sikkert på hold mesterskabet.
Vi vinder nok ikke nogen løb, men er forhåbentlig stabile uden at køre hinanden af banen. Ikke Bullet? :wink:
Træningen er igang, og acceptable tider.
Stabiliteten i bilen er fundet.

Vi ses på onsdag.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster

cron