BulletEyeDk skrev:Kanon Benjamin... og ja du kører helt sikkert LMP1 med din skill rating...
Nygaard skrev:BulletEyeDk skrev:Kanon Benjamin... og ja du kører helt sikkert LMP1 med din skill rating...
Hvordan gøres det op? Reelt set kan vi vel først vide hvilken klasse vi ryger i efter første løb i den kommende serie?
Men gt3 var nu heller ikke det værste at køre lemans i hvis man skulle ryge i den klasse
Morten Skou skrev:Hvis bilerne tildeles efter skill rating, så havner jeg jo i en 2CV fra 1948
Overvejer virkelig om jeg skal have et rat inden løbet, men nu må vi se.
BulletEyeDk skrev:Nygaard skrev:BulletEyeDk skrev:Kanon Benjamin... og ja du kører helt sikkert LMP1 med din skill rating...
Hvordan gøres det op? Reelt set kan vi vel først vide hvilken klasse vi ryger i efter første løb i den kommende serie?
Men gt3 var nu heller ikke det værste at køre lemans i hvis man skulle ryge i den klasse
Korrekt, men et løb i serien ændrer ikke markant ved Benjamins skill... ikke nok til at han vil ende i en anden klasse, det er jeg ret sikker på.
Han ligger pt. med 1501.409, hvis han skulle ned i LMP2 klassen som det pt. ser ud med tilmeldte, så ville han skulle tabe mere end 0.464 skill samtidig med at de øvrige, pt i LMP2 klassen samtidig ikke måtte tabe skill.
En så stor skill ændring ser man kun ved nye kørere, som har under 10 løb, her kan der være lidt større udsving, da de reelt set ikke helt har fundet deres niveau, ud fra de ganske få løb.
Et godt eksempel er dig selv, hvor du senest (løbet i går tæller ikke med) kører 2 ganske fornuftige løb, med henholdsvis en 3. og 4. plads, dette gav dig en samlet stigning på 0.094 skill
Morten Skou skrev:Hvis bilerne tildeles efter skill rating, så havner jeg jo i en 2CV fra 1948
Niki Lauda DK skrev:Morten Skou skrev:Hvis bilerne tildeles efter skill rating, så havner jeg jo i en 2CV fra 1948
Så vil jeg på det kraftigste anbefale at justere fjedrende minimum 50 mm ned, rulle taget på for bedre aerodynamik og montere en V8 biturbo motor. Nå ja, husk lige at kigge på dæktrykket også, så den ikke ender som en knust øldåse i første sving.
Ps. Husk at slukke piben når du kører i pit
Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster