Xboxlife forum

pCARS Le Mans 2016

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Morten Skou » 15. jun 2016 19:36

BulletEyeDk skrev:har lige sendt en ny invite


Den kom! ... nu må vi se om jeg kan acceptere den.

... er ved at loade banen :D :mrgreen: :mrgreen:

Sååådan... var sgu ved at blive lidt nervøs der :D Kan dog stadig ikke høre partychatten desværre.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Morten Skou » 15. jun 2016 20:14

NEEEEJ! Hvad pokker sker der :-(

Billede

Pludselig frøs spillet... og så blev jeg smidt ud.



Det har jeg sgu rimelig nederen over.. havde virkelig glædet mig til at køre Le Mans :cry: :-& ](*,)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Chokofanten » 15. jun 2016 20:25

2 gange i pit uden at få skiftet dæk.
Så er det ikke sjovt. :(

Det går forhåbentlig bedre på onsdag.

Kim
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Morten Skou » 15. jun 2016 20:29

Vi havde ellers noget meget sjovt ræs os der lå bagerst :D Min bil var sindsygt hurtig på langsiderne.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Chokofanten » 15. jun 2016 20:37

Morten Skou skrev:Vi havde ellers noget meget sjovt ræs os der lå bagerst :D Min bil var sindsygt hurtig på langsiderne.


Ja, du var hurtig op af langsiderne, så kom svingene, og du tabte lidt terræn.
Så ville jeg lige overhale dig inden om, så fik lige byttet lak.
Da jeg lå bag dig, kunne jeg se, at din bil hoppede lidt frem og tilbage.
Det var træls du ikke lige kunne komme på chatten.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Morten Skou » 15. jun 2016 20:41

Chokofanten skrev:
Morten Skou skrev:Vi havde ellers noget meget sjovt ræs os der lå bagerst :D Min bil var sindsygt hurtig på langsiderne.


Ja, du var hurtig op af langsiderne, så kom svingene, og du tabte lidt terræn.
Så ville jeg lige overhale dig inden om, så fik lige byttet lak.
Da jeg lå bag dig, kunne jeg se, at din bil hoppede lidt frem og tilbage.
Det var træls du ikke lige kunne komme på chatten.

Kim.


Ja, det er sgu underligt at det skulle drille så meget i dag - mistænker lidt, at det er det nye preview dashboard der driller mig.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Nygaard » 15. jun 2016 22:07

Tak for godt ræs i aften folkens! Surt at vi ikke var fuldtallige ved målstregen.

Sjovt at prøve et længere løb. Jeg glæder mig nu til at komme tilbage i min gt3 ruf :)
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf normann » 15. jun 2016 22:13

Ja tak for godt ræs det var sku noget skidt at du havde bedre greb i de sidste sving godt kørt
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf BoblereN » 15. jun 2016 22:16

Tak for go ræs.

Martin og jeg vidste godt at vi ikke kom til at blande os i kampen om placeringerne, vores mål var at gennemføre og det lykkedes! Meget tilfredse med at vi sluttede på omgangshøjde... kæmpede hele løbet med dækkene!
Martins første stint holdte dækkene kun 6 omgange, og så fik han skadet bilen så vi måtte pitte.. Det betød jeg måtte ud i natten og køre et stint på 14 omgange hvor dækkene var væk efter 8... Det lykkedes...

Det var sjovt at se hvor meget kørestilen gør ved dækslid... Jeg kunne godt få dækkene til at strække noget længere, hvor de forsvandt lyn hurtigt for Martin..

Tillykke til de sejrene.. Benja og Grabo! Jeg ved ikke hvem der vandt GT3 :)

Nå så er der Le mans qualifing!!
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+4

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf mnygaard89 » 15. jun 2016 22:26

Der var vidst mig der rendte af med sejren i GT3, men der var ikke rigtig så meget at kæmpe om.
En skam med chokofanten og Skou, tror vi kunne have haft nogle gode dueller, mig og chokofanten lagde ihvertfald ikke langt fra hinanden i starten, så det var ærgeligt!

Bortset fra det så holdte jeg da hele løbet med kun 3 cut tracks, og kun enkelte selvforskyldte afkøringer uden at smadre bilen.

Så for mit vedkommende må det være godt nok :D

Det var et godt ræs, og rart at få prøvet en online session med jer andre.

Tak for i aften! =D>
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted

+4

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf ShumwayDK » 15. jun 2016 22:34

normann skrev:Ja tak for godt ræs det var sku noget skidt at du havde bedre greb i de sidste sving godt kørt

Ja tak for kampen Teddy, og jer andre naturligvis.
Med den start på løbet jeg havde, så havde jeg bestemt ikke forventet et sprintløb om 2. pladsen i de sidste 2-3 minutter af løbet.
Shit en afslutning. Side om side ned ad Moulsanne, hvor jeg totalt glemmer at bremse til 2. chikane. Det kunne have gået rigtigt galt, da jeg lå på indersiden. Men heldigvis kunne jeg trille ligeud og igennem dæk chikanen uden at ramme, og du kunne dreje ind uden at ramme mig Fik dog en cut track, og svinget efter begyndte mit tv at true med at slukke :D
Og så på allersidste omgang igennem Porsche kurverne, der måtte det briste eller bære. Jeg vidste jeg var hurtigere, der, men du var også god til at køre defensivt. :D

Men øv for en start. Fik ikke sat en tid i kval'en. Læren fra det må være ikke at lave sidste øjebliks justeringer på setup'et. [-X
Rettede det tilbage til løbet, men jeg syntes jeg fik for varme dæk selvom luft og bane temp var lavere end i mine tests. Måtte tidligt i pit pga for meget aero damage, og andet pitstop kom også for tidligt, da jeg satte den i hegnet i svinget ud til Moulsanne. Kæft der er langt hjem derfra med smadret styrtøj. :D
Men så begyndte det at blive mere stabilt, omend ikke fejlfrit. Men 2. Pladsen var meget langt væk der. :D

Der kan man se hvor meget stabile omgange betyder. Så betyder det mindre at tiderne ikke er grønne hele tiden.

Er helt sikker klar på mere langdistance ræs.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf mrnybroe » 16. jun 2016 08:18

Tillykke til vinderne af hver serie!
Jeg forudser at Ivan vinder LMP1 løbet næste gang. Han vandt i GT4 sidst og tager LMP2 denne gang - den dreng er jo for cool!!! :)

Det var pisse hyggeligt i aftes - der var sgu noget godt race. Jeg satte min bedste tid i LMP2'eren på 2. runde i kvalifikationen, så det var fedt.
Fik en lorte start da den ikke kom igang fra starten - så skulle lige op igennem feltet. De første par runder der havde jeg sgu noget godt race med Bullet og tiger, da vi lå som perler på en snor.

Men så begyndte jeg at få disse "cut tracks" - og så efter 53min kørsel får jeg lige melding i radioen om at det vil man ikke se på mere, så jeg får lige "final warning" !!!
Så kørte jeg sgu okay i 10min uden fejl - hvor jeg på langsiden med 300 km/t kommer i tvivl om hvor jeg faktisk lige er på banen, hvilket resultere i at jeg smadre ind i dækkene med 200-250 stykker - mister venstre fordæk, smider front hen ad vejen.... Så var mit race ligesom slut.

Det var hyggeligt - men var så sur på mig selv, fordi jeg virkelig havde set frem til 2 timer i sædet. Så følte ikke lige for at sidde og kigge race i en lille time.
Men vi ses næste onsdag til lidt GT3 race - moin !
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+3

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Benja190782 » 16. jun 2016 08:36

Ja tak for en spændende afslutning også - jeg måtte slippe gassen, da der var 20 minutter tilbage - og jeg kørte over målstregen med kun 2 liter i tanken.
Der ville nok ikke være nogen tvivl om, at jeg ikke havde vundet, hvis BoblereN havde kørt hele løbet selv. Han er klart den hurtigste og viser det også med fantomtiden 3:22 i kval.

Jeg behøvede kun 2 pitstop, selvom Skou's bil smadrede mig efter 9 omgange.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+3

Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Morten Skou » 16. jun 2016 08:48

Benja190782 skrev:Jeg behøvede kun 2 pitstop, selvom Skou's bil smadrede mig efter 9 omgange.


Var det efter at jeg var røget ud af spillet? For jeg synes kun at jeg byttede maling med en enkelt. :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: pCARS Le Mans 2016

Indlægaf Niculla » 16. jun 2016 09:15

Det lader til at være rimelig teknisk at køre disse løb over længere tid. Dejlig nørdet. Fed læsning.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde

+3

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron