Xboxlife forum

pCARS efter løbsserie #2

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf Niki Lauda DK » 25. apr 2016 17:49

Jeg synes også at begge løb skal give fulde point og at alle uanset placering får point. Der skal også være lidt at dyste om på de bagerste pladser, så spændingen er lige stor i hele feltet. Udover det er jeg med på hvad som helst 8)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+3

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf BulletEyeDk » 26. apr 2016 13:56

@benja190782
@rune r dk
@skou

Af aktive kørere er i de tilbageværende der endnu ikke har afgivet jeres stemmer vedr. biltype til løbsserie #3...
Hvis i vil have indflydelse skal det snart være ;)

EDIT:
Stemt:
@grabovac88
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf BulletEyeDk » 27. apr 2016 17:33

Så har jeg lukket for afstemningen vedr. valg af biler til løbsserie #3

Resultatet er som følger:
Billede

Siden kan hentes frem samme sted som da i stemte...

Dvs. løbsserie #3 bliver en tilbagevenden til GT3 serien - det skal nok blive spændende, der er jo kommet et par nye biler til i den klasse siden vi sidst har kørt og jeg mener også der er en gratis bil på trapperne i GT3 klassen.

Jeg forventer at se på banevalg osv. i aften efter sidste løb... så vi kan få banevalget på plads hurtigst muligt 8)

V8 supercars, tror jeg vi hiver frem til løbsserie #4 - det kunne også være meget sjovt, og det ser også ud til at være holdningen ved de fleste der har stemt.

Tak til dem der brugte lidt tid på at give deres besyv med....
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+3

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf normann » 27. apr 2016 17:47

Og jeg siger også tak for det store arbejde du ligger i
Det er bare super
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+3

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf Nygaard » 27. apr 2016 18:45

BulletEyeDk skrev:Så har jeg lukket for afstemningen vedr. valg af biler til løbsserie #3

Resultatet er som følger:
Billede

Siden kan hentes frem samme sted som da i stemte...

Dvs. løbsserie #3 bliver en tilbagevenden til GT3 serien - det skal nok blive spændende, der er jo kommet et par nye biler til i den klasse siden vi sidst har kørt og jeg mener også der er en gratis bil på trapperne i GT3 klassen.

Jeg forventer at se på banevalg osv. i aften efter sidste løb... så vi kan få banevalget på plads hurtigst muligt 8)

V8 supercars, tror jeg vi hiver frem til løbsserie #4 - det kunne også være meget sjovt, og det ser også ud til at være holdningen ved de fleste der har stemt.

Tak til dem der brugte lidt tid på at give deres besyv med....


Fedest! Ser frem til at køre GT3! Det bliver helt svært at vælge mellem de mange sprøde biler =P~
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+2

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf BulletEyeDk » 28. apr 2016 07:24

Som vi lige vendte i går efter løbet, så er der netop landet en ny "gratis" månedsbil, denne gang en lille lækker GT3 bil, som også kommer til at indgå i den nye løbsserie.

Man skal selv ind manuelt og hente den via store i spillet....

Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf BoblereN » 28. apr 2016 07:52

Ja det bliver fedt, der et seriøst udvalg af fede biler.

Er der nogen der kan anbefale en allaround bane, der ligger midt i mellem i forhold til langsider, niveauskifte, sving kombinationer? Jeg kunne godt tænke mig at bruge lidt tid på at prøve lidt biler af inden det endelige valg...
I øjeblikket vejer corvetten altså ret hårdt, men de få omgange jeg har kørt den har der skulle kæmpes godt og grundig med bagenden..
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf ShumwayDK » 28. apr 2016 08:25

Nice. Endnu en AMG Mercer. Den kom straks meget højt på listen, så jeg tror jeg skal arbejde på at få foden indenfor hos dem igen. :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf mrnybroe » 28. apr 2016 08:55

BoblereN skrev:Ja det bliver fedt, der et seriøst udvalg af fede biler.

Er der nogen der kan anbefale en allaround bane, der ligger midt i mellem i forhold til langsider, niveauskifte, sving kombinationer? Jeg kunne godt tænke mig at bruge lidt tid på at prøve lidt biler af inden det endelige valg...
I øjeblikket vejer corvetten altså ret hårdt, men de få omgange jeg har kørt den har der skulle kæmpes godt og grundig med bagenden..

Hej Brian - tror du ikke Zolder eller Monza ville være en god bane?
Er der ikke lidt af hvert der - samt det er sikkert 2 baner som kommer med i den nye løbsserie

Det er sgu nogle fede biler som der kan vælges imellem.
Jeg forventer at vælge imellem Bentley, Cadillac, M3 eller RUF'en - den sidste vil jeg gerne, men sidste gang vi skulle prøve noget sammen, var det som om RUF'en den ikke helt ville det jeg ville :)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf BoblereN » 28. apr 2016 09:05

@Per:
Tror du kan have ret i Zolder vil være et godt bud. Monza vil jeg nok ikke prøve mig med, lidt for meget fartbane imo.

@Daugaard og alle andre
Skulle vi have Nordsløjfen med i afstemningen, eller kunne det være en potentiel bane til et endurance løb?
Personligt frygter jeg den lidt, kontant afregning og forbandet lang. Men det kunne være en fed måde at blive bedre kendt med den.. Og tvivler samtidig med det er en bane man kan træne til uigenkendelighed :)

Risikoen er selvfølgelig at skade sin bil tidligt og skulle tøffe 20 km rundt i smadret øse for at ramme pitten.. Men det kunne måske også gøre at man kørte mere "sikkert"? :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf BulletEyeDk » 28. apr 2016 09:21

Nordsløjfen har jeg ikke umiddelbart med i puljen til bane afstemning, den er simpelthen for lang - i og med vi kører 2 løb på en aften i den nye serie mener jeg helt klart, at banelængden skal være på et minimum 2.00 - 4.50 km ca...

Men lad os da overveje den til et endurance event ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf BoblereN » 28. apr 2016 09:22

Åh ja.. Jeg tænkte ikke lige over at det var dobbelt løb på en aften.. God pointe :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf BulletEyeDk » 28. apr 2016 13:23

Jeg har nu aktiveret den næste afstemning vedr. banevalget til løbsserie #3, i finder afstemningen under LØBSSERIE #3 menuen.

Der kan kun afgives stemmer en gang og det er ikke muligt at stemme på en bane flere gange.
Hver bane skal tildeles point, det nemmeste er nok at notere banerne ned, og krydse dem af som du vælger dem, man mister ret hurtigt overblikket over hvilke man mangler at stemme på.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf Nygaard » 28. apr 2016 19:57

Stemt!

Jeg har generelt ikke den store holdning til banevalg, jeg er frisk på det hele.
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944


Re: pCARS efter løbsserie #2

Indlægaf normann » 28. apr 2016 21:26

Rufen er nu ikke så tosset sidste gang vi kørte gt3 serie var den meget løs med bagenden ,men den føles meget bedre nu , muligt der er sket noget via patch ,jeg kørte i bentleyen sidste gang den var udemærket men der blev også ændret på den bia patch ,derefter var den ikke så hurtig mere.
Jeg har i dag prøvet alle gt3 bilerne i standard opsætning ,og efter min mening er
Bmw z4 den nemmeste så ruf audi, bmw m3 ,corvette og cadidien er heller ikke så tosste, mercedeserne understyre lidt for meget efter min smag ,men det er blot hvordan jeg ser bilerne uden at ændre på noget
Mvh teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster

cron