Xboxlife forum

Løbsserie #2 - løb 6/6

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf ShumwayDK » 27. apr 2016 08:39

Det ser sgu ud til at vi lige nøjagtigt rammer en tør plet i vejrudsigten i aften :)

Sådan. Nu har jeg jinx'et det :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+3

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf mrnybroe » 27. apr 2016 09:06

Protrade holdet melder klar til løbet i Barcelona !!
mrnybroe stiller op til det sidste løb i den legendariske gule Taxa. Det har været muligt at få køren til at svare på et par enkelte spørgsmål:
"Tror du at du beholder en top10 placering ?"; Det forventer jeg, der er lige kommet afbud fra Sierra køren ATO, men Nygaard køre pt. stærkt i den røde mercer. Men forventer at hægte mig på ham, så skal det nok gå

"Forventer du at gennemfører løbet, du har jo haft et par rage-quit under serien ?"; INGEN kommentar !!!

"Er sæsonen forløbet som forventet?; ikke helt - havde håbet på en top 7 placering, men efter at man har fået et latterligt pitcrew som ikke kan sætte korrekt dæk på, så er en top10 vel okay. Men niveauet er virkelig højt i serien - der er virkelig ikke plads til fejl under et løb"

"Der går rygter om at du skifter til en anden bil type ?"; Yeps - har fået lidt tilbud fra fx GT3 og Formula Gulf hold. Så må se hvad fremtiden bringer

"Vil du også i næste løbsserie være at finde i den tunge ende at feltet ?"; Ingen kommentar !!
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+6

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf BoblereN » 27. apr 2016 10:30

Ser frem til noget hygge ræs i tørvejr i aften...
Det er efterhånden længe siden vi har kørt! :) Samtidig spændt på hvad den nye serie skal bringe af biler og baner.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf Benja190782 » 27. apr 2016 12:23

BoblereN skrev:Ser frem til noget hygge ræs i tørvejr i aften...
Det er efterhånden længe siden vi har kørt! :) Samtidig spændt på hvad den nye serie skal bringe af biler og baner.


Ja stort tillykke, Brian!
Du har været fuldstændig urørlig hele sæsonen, så det er en velfortjent pokal der skal løftes i aften! Godt gået!

Det er sgu ikke for sjov, når Jason Watt går ud og siger at "vi i Danmark, har en utrolig stor talentmasse inden for motorsport - og det er endda på trods af vores lille størrelse."
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf BoblereN » 27. apr 2016 12:41

Tak for det Benja. Det er dog endnu ikke afgjort om den bliver af guld eller sølv :)

Det er set før at mesterskabet er tabt ved målstregen, så jeg ser da frem til at blive udfordret. Jeg kan jo havne i uheld og ende nede i tabellen.

Ser frem til næste sæson med to løbs på en løbsaften, og måske en introducering af holdmesterskab.

Sikker på det vil kaste en masse godt ræs af sig :) Specielt løb 2 med omvendt grid, mindes vi havde et godt run op igennem feltet på laguna seca... Blev bare ikke til den duel jeg havde håbet da du vidst fik problemer med en bil der spandt så snart den rørte kerben med baghjulene..
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf mrnybroe » 27. apr 2016 13:32

BoblereN skrev:Tak for det Benja. Det er dog endnu ikke afgjort om den bliver af guld eller sølv :)

Det er set før at mesterskabet er tabt ved målstregen, så jeg ser da frem til at blive udfordret. Jeg kan jo havne i uheld og ende nede i tabellen.

Nu har Brian jo også tidligere oplevet at konen har slukket for strømmen.

Og efter indflytning i renoveret hus, er det jo ikke til at vide om elektrikerne har fusket med strømmen :)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf BoblereN » 27. apr 2016 13:45

mrnybroe skrev:Og efter indflytning i renoveret hus, er det jo ikke til at vide om elektrikerne har fusket med strømmen :)


I det tilfælde er der vist kun en person at give skylden :roll:
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf BulletEyeDk » 27. apr 2016 15:13

BoblereN skrev:Ser frem til noget hygge ræs i tørvejr i aften...


Det gør jeg godt nok også, det ER tiltrængt :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf TigerJax007 » 27. apr 2016 16:19

Hvad er det for noget tørvejr I snakker om?
Vi skal da køre i light rain hele aftenen - lige noget for Tigermissen :-D
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf ShumwayDK » 27. apr 2016 16:37

Jep. Skrev jo at jeg havde jinx'et det :mrgreen:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf BulletEyeDk » 27. apr 2016 17:22

Ah men hva' filan sker der for vejret... regner det bare i hele europa for tiden ??
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf ShumwayDK » 27. apr 2016 17:30

Nej. Engang imellem sner og hagler det også.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf normann » 27. apr 2016 17:49

Kan i have et godt ræs i aften ser frem til næste løbsserie
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf BulletEyeDk » 27. apr 2016 18:08

normann skrev:Kan i have et godt ræs i aften ser frem til næste løbsserie
Mvh Teddy


Troede du var med i aften ?? nu har jeg lige strikket dette sammen: :mrgreen:

PRO:

BoblereN har 163 point
Benja190782 kan nå 178 med en sejr og hurtigste tid i kval.
Benja er sikret mindst 25 point, da han har scoret det i sit ringeste løb
Bobleren har et løb med 0 point, dvs. han skal minimum ud og hente en 7.plads for
at være helt sikker

Benja190782 er sikker på 162 point, dvs. han ender helt sikkert mindst med sølv, da
ShumwayDK ikke kan hente ham.

ShumwayDK er helt sikker på sin bronze pokal i PRO licens klassen, da mortnDK er helt uden chance
og har meldt ud der ikke køres mere i denne sæson.


SEMI:

Tigerjax007 med sit dårligste løb har minimum 116 point, og han kan dermed ikke hentes af nærmeste
forfølger, grabovac88, der maksimalt kan nå op på 110 point
Tigerjax007 er dermed helt sikker på guld ligemeget hvor skidt et løb han får i dag.

Sølv pokalen er en kamp mellem grabovac88, Racing Bull DK og BulletEyeDK
Grabovac88 er sikret mindst 79 point da han har 10 point i sit ringeste løb.
Racing Bull DK er sikret mindst 69 point, da han har 3 point i sit ringeste løb
BulletEyeDK er sikret mindst 70 point, da han har 8 point i sit ringeste løb...

Kampen om sølv og bronze pokalen i SEMI licens klassen er dermed helt intakt inden sidste
løb.

ROOKIE:

Niki Lauda DK er med 98 point og sit ringeste løb på 16 sikret mindst 114 point, og han er
derfor helt sikker på at hæve guldpokalen i dag ligemeget hvordan hans løb arter sig.

Kampen om sølv og bronze pokalen lever stadig og med afbud fra ATO ser det således ud:

Rune R DK har 45 point og 0 point i banken...
ATO DK har 41 point og 0 point i banken...
Nygaard DK har 32 point og 0 point i banken

Nygaard DK skal dermed ud og hente minimum 14 point mere end Rune R DK i dag for at flå
sølvpokalen ud af hænderne på ham...

Får Nygaard DK ikke mere end 9 point vil ATO DK tage bronze pokalen uden at køre.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+4

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf Benja190782 » 27. apr 2016 20:50

Der er ingen grænser for realismen i det her spil - man kan simpelthen blive udsat for en "mekanisk fejl".. ikke bare i spillet, men hjemme i sin egen stue!!

Dét kalder jeg en simulator! :roll:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+3

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster