Xboxlife forum

Løbsserie #2 - løb 6/6

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf Nygaard » 28. apr 2016 19:17

Og jeg kan også kun tilslutte mig den øvrige skare med stor klapsalve, et virkeligt fedt stykke arbejde Bullet! Jeg har ikke været så godt underholdt med xboxen i lange tider!

Det er fedt at være blevet en del af dette lille community, ser frem til at give den gas i sæson 3.
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf Nygaard » 28. apr 2016 19:21

Morten Skou skrev:Hvordan er GT3 bilerne at styre i forhold til dem som vi lige har kørt med? Ligger de nemmere på vejen osv?


Jeg synes at GT3erne er nemmere at håndtere end gruppe A bilerne. Min foreløbige favoritklasse i spillet!

Jeg syntes dog i det hele taget at bilerne er nemmere at holde på vejen i Project Cars end i Forza, i hvert fald når man snakker Forza med rat og simulation styring uden assists. Det er en stor overstyring, og vildt frustrerende til tider!
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf normann » 28. apr 2016 19:59

Bmw z4 er stadig den nemmeste gt3 bil og hurtigste i standard opsætning
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf BulletEyeDk » 28. apr 2016 21:21

Morten Skou skrev:Hvordan er GT3 bilerne at styre i forhold til dem som vi lige har kørt med? Ligger de nemmere på vejen osv?


Det er et helt andet "ballgame"... du kommer for det første ud på varme dæk direkte fra pitten under kval. og skal ikke tænke på at få varmet dem op...

Dermed ikke sagt, at det er nemt - det er det ikke, for GT3 bilerne kører lige en anelse hurtigere end grp. A bilerne... men i min optik ligger de væsentlig bedre på asfalten.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf Niki Lauda DK » 29. apr 2016 04:21

De drejer bedre i forhold til hastighed og suger sig mere fast pga. Den øgede downforce. De er mere "faste i kødet" kan man sige. Der er ikke noget at frygte, medmindre man har en fobi for fart og g-kræfter :)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf mrnybroe » 29. apr 2016 10:27

BulletEyeDk skrev:
Morten Skou skrev:Hvordan er GT3 bilerne at styre i forhold til dem som vi lige har kørt med? Ligger de nemmere på vejen osv?


Det er et helt andet "ballgame"... du kommer for det første ud på varme dæk direkte fra pitten under kval. og skal ikke tænke på at få varmet dem op...

Dermed ikke sagt, at det er nemt - det er det ikke, for GT3 bilerne kører lige en anelse hurtigere end grp. A bilerne... men i min optik ligger de væsentlig bedre på asfalten.

GT3 bilerne er SÅÅ meget nemmere at styrer med en controller - så du har lidt at se frem til Skou !!
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 6/6

Indlægaf Morten Skou » 29. apr 2016 11:05

mrnybroe skrev:
BulletEyeDk skrev:
Morten Skou skrev:Hvordan er GT3 bilerne at styre i forhold til dem som vi lige har kørt med? Ligger de nemmere på vejen osv?


Det er et helt andet "ballgame"... du kommer for det første ud på varme dæk direkte fra pitten under kval. og skal ikke tænke på at få varmet dem op...

Dermed ikke sagt, at det er nemt - det er det ikke, for GT3 bilerne kører lige en anelse hurtigere end grp. A bilerne... men i min optik ligger de væsentlig bedre på asfalten.

GT3 bilerne er SÅÅ meget nemmere at styrer med en controller - så du har lidt at se frem til Skou !!


Nice, jeg må lige få prøvet dem af i weekenden.

Er desværre bare sindsygt ophængt lige pt. med arbejde / uddannelse, men håber at få tid til at være med i sæson 3 igen, for det har for mig været noget af det mest hyggelige gaming jeg har oplevet på Xbox One. Alle har simpelthen været så flinke og hjælpsomme :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Foregående

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron