Xboxlife forum

Løbsserie #2 - løb 4/6

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf BulletEyeDk » 2. apr 2016 19:02

Lige en opdatering herfra...

Der er en del replay fejl fra sidste løb - jeg ville have lavet et replay under alle omstændigheder, men et teknisk koks sammenholdt med replay fejlene gør, at det desværre ikke kommer til at ske, jeg orker ikke bruge mere tid på det, desværre.

Virkelig ærgeligt, at der her næsten 1 år efter udgivelsen af spillet stadig skal være helt basale problemer med et replay, der er helt rundt på gulvet.

Dem der har replay liggende... prøv lige og følg Benja190782's bil ved ca. 34-32 min tilbage på replay tiden... det er helt hen i vejret, har aldrig set noget lignende... det er næsten på højde med Tigerjax007's røgslør fra GT3 serien, ha ha... jeg har desværre ikke et screenshot, men kort fortalt, så sker der et eller andet ifm. Benja og BoblereN kører tæt... og så ryger Benja's bil om på taget og fortsætter på den måde i noget tid frem, ha ha... :mrgreen:

EDIT: det er i øvrigt ikke BoblereN's livery men Rune R DK's i skal se sammen med Benja's bil... - Bobleren's bil er slet ikke at finde i replay'et, ikke med det rigtige livery i hvert fald...

---------------------------

Jeg havde egentlig regnet med at lave en løbsrapport over de data der er indsamlet via UDP i løbet... men, her er der desværre også en fejl.
ATO-DK figurerer slet ikke i de data jeg har fra spillet, det er en smule underligt - måske en fortolkningsfejl, det må jeg grave lidt i.

Der er dog... og det er positivt, virkelig potentiale i disse løbsrapporter, hvor der for hver enkelt kører kan vises data fra hver omgang, placering, laptid, sektor tider, invalid lap... jeg regner helt klart med at arbejde lidt videre med den løsning.

Dermed må vi "nøjes" med ATO-DK's fine klip i denne omgang, håber det kan gå ? ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf ATOM-DK » 3. apr 2016 07:20

Bliver resultatet snart opdateret under færdige løb på hjemmesiden? [-o<
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf BulletEyeDk » 3. apr 2016 10:09

ATOM-DK skrev:Bliver resultatet snart opdateret under færdige løb på hjemmesiden? [-o<


Ja det tager ikke lang tid, men har bare haft en voldsom masse andet de sidste par dage...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf BulletEyeDk » 3. apr 2016 10:25

Og så var det sidste løb fuldt opdateret... godt at blive holdt lidt i ørerne en gang imellem ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf ATOM-DK » 4. apr 2016 10:06

BulletEyeDk skrev:Jeg havde egentlig regnet med at lave en løbsrapport over de data der er indsamlet via UDP i løbet... men, her er der desværre også en fejl. ATO-DK figurerer slet ikke i de data jeg har fra spillet, det er en smule underligt - måske en fortolkningsfejl, det må jeg grave lidt i.


Jeg sidder bag et avanceret setup. :D
TDC Router -> Min egen. :o

Firewall i TDC er slået fra og min sidder i DMZ.
Tidligere har boxen siddet i TDC, men til løbet måtte jeg have den ind på min egen for at bruge pCars Dash. På min egen router er firewall slået til.
Mener jeg kun har moderat NAT når jeg sidder på min egen router.

Prøver at se om jeg kan gøre noget til næste løb.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf ShumwayDK » 4. apr 2016 10:57

BulletEyeDk skrev:
Dem der har replay liggende... prøv lige og følg Benja190782's bil ved ca. 34-32 min tilbage på replay tiden... det er helt hen i vejret, har aldrig set noget lignende... det er næsten på højde med Tigerjax007's røgslør fra GT3 serien, ha ha... jeg har desværre ikke et screenshot, men kort fortalt, så sker der et eller andet ifm. Benja og BoblereN kører tæt... og så ryger Benja's bil om på taget og fortsætter på den måde i noget tid frem, ha ha... :mrgreen:


Der er generelt forkerte liveries og en bil der holder på grid'en og andre ting i vejen med mit replay, men lige på det nævnte punkt ser mit replay fint ud.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf BulletEyeDk » 4. apr 2016 11:21

ATOM-DK skrev:
BulletEyeDk skrev:Jeg havde egentlig regnet med at lave en løbsrapport over de data der er indsamlet via UDP i løbet... men, her er der desværre også en fejl. ATO-DK figurerer slet ikke i de data jeg har fra spillet, det er en smule underligt - måske en fortolkningsfejl, det må jeg grave lidt i.


Jeg sidder bag et avanceret setup. :D
TDC Router -> Min egen. :o

Firewall i TDC er slået fra og min sidder i DMZ.
Tidligere har boxen siddet i TDC, men til løbet måtte jeg have den ind på min egen for at bruge pCars Dash. På min egen router er firewall slået til.
Mener jeg kun har moderat NAT når jeg sidder på min egen router.

Prøver at se om jeg kan gøre noget til næste løb.


Jeg tror ikke det er noget ved dig Allan, der er gået galt... jeg tror desværre bare det er et hændeligt uheld og måske en fejl i det UDP capture der nu engang er 3.parts software... det er også kun version 0.9 ;)

Du er jo en del af "netværks spillet" og det fungerer jo meget godt, dvs. al din aktivitet i den lobby bør også blive broadcastet som alle andre...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf BulletEyeDk » 4. apr 2016 11:22

ShumwayDK skrev:
BulletEyeDk skrev:
Dem der har replay liggende... prøv lige og følg Benja190782's bil ved ca. 34-32 min tilbage på replay tiden... det er helt hen i vejret, har aldrig set noget lignende... det er næsten på højde med Tigerjax007's røgslør fra GT3 serien, ha ha... jeg har desværre ikke et screenshot, men kort fortalt, så sker der et eller andet ifm. Benja og BoblereN kører tæt... og så ryger Benja's bil om på taget og fortsætter på den måde i noget tid frem, ha ha... :mrgreen:


Der er generelt forkerte liveries og en bil der holder på grid'en og andre ting i vejen med mit replay, men lige på det nævnte punkt ser mit replay fint ud.


noteret... så er det sgu lige før jeg skal grave det frem, så i andre kan se hvad jeg taler om, ha ha... ser lige om jeg får tiden i aften
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf BulletEyeDk » 5. apr 2016 00:23

En kort lille video sikret via upload studio... det er ikke kønt :lol:


Alene i dette klip er der således 3 fejl i replay:

1. Benja190782's bil flipper rundt
2. BoblereN's bil har et forkert livery
3. En bil er stadig parkeret på GRID

Ærgeligt at SMS tilsyneladende ikke gør arbejdet færdigt med pCARS1
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf ShumwayDK » 5. apr 2016 06:10

Imponerende at BMW'en er så hurtig på taget! :lol:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf BoblereN » 5. apr 2016 07:09

Hehe - Det ser skørt ud! :)
Skal siges at mit livery også var sådan i løbet, den havde åbenbart ikke fået gemt mit valg af livery.. Så den skal SMS ikke klantres for :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 4/6

Indlægaf mrnybroe » 5. apr 2016 07:52

BulletEyeDk skrev:En kort lille video sikret via upload studio... det er ikke kønt :lol:
Alene i dette klip er der således 3 fejl i replay:

1. Benja190782's bil flipper rundt
2. BoblereN's bil har et forkert livery
3. En bil er stadig parkeret på GRID

Ærgeligt at SMS tilsyneladende ikke gør arbejdet færdigt med pCARS1

Nu er Benjamin jo kendt for at spare på sine dæk, men synes måske det der lige er lidt for alternativt !!
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Foregående

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron