Xboxlife forum

Løbsserie #2 - løb 2/6

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf BulletEyeDk » 18. feb 2016 11:09

Billede

Billede

Billede

Bedre sent end aldrig, hermed oprettes tråden vedr. vores næste løb i løbsserien... 8)

Afbud:
Rune R DK

Vigtige detaljer forud for løbet:
- Have styr på løbsseriens regler -> http://pcars.xbl.dk/series_rules_ls2.php
- Husk til løbet at vælge det livery og den bil du er registreret med
- Husk på forhånd at have styr på benzinforbrug, herunder også en strategi for pit-stop, da vi kører med 1 obligatorisk pit-stop
- Ad ovenstående er det således vigtigt at du har konfigureret enten controller eller rat med "pit request", så du kan varsle dit pit-crew om at du kommer ind.
- Sørg for, at din internet linje ikke er under voldsomt pres med enten streaming eller decideret download i den time løbet afvikles.
- Sørg for at din xbox har åben NAT (meget vigtig ellers bliver folk disconnected)

Hvis du bliver forhindret så giv venligst besked...

Traditionen tro har jeg kigget PC leaderboards for Grp. A klassen, her ses bedste tider for de enkelte biler:

02:10:453 Ford Sierra RS500 Cosworth Group A
02:14:795 BMW M3 E30 Group A
02:15:343 Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution2 DTM

@Tigerjax007 - måsle den Sierra ikke havde været så ringe endda ??

NB. - NY deltager ?? - det er ikke for sent at komme med.... skriv her i tråden eller en PB til mig for mere info 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+3

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf Chokofanten » 18. feb 2016 19:39

Jeg synes, at der er nogen som lurpasser med at lægge tider op på siden.
Men vi ses på onsdag.
Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf Morten Skou » 18. feb 2016 19:53

Jeg ville sgu gerne være med, men har ikke styr på det med pitstop og brandstof 8-[ 8-[
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf BoblereN » 18. feb 2016 20:09

Hej morten - vi kan bare lave en træningssession.. Så vil jeg gerne sætte dig ind i det.. Det er meget lige til :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf BulletEyeDk » 18. feb 2016 20:28

Chokofanten skrev:Jeg synes, at der er nogen som lurpasser med at lægge tider op på siden.
Men vi ses på onsdag.
Kim.


ha ha - det er der muligvis, jeg har dog ikke kørt en eneste runde på banen siden jeg testede de parametre vi kommer til at køre under.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf BulletEyeDk » 18. feb 2016 20:29

Morten Skou skrev:Jeg ville sgu gerne være med, men har ikke styr på det med pitstop og brandstof 8-[ 8-[


Folk er meget hjælpsomme - ved første øjekast ser det uoverskueligt ud, men med lidt vejledning er det faktisk ikke så slemt...

Hold øje med tråden, folk træner som gale, det skulle undre mig meget, hvis ikke der er endnu en åben træning inden løbet på onsdag...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf TigerJax007 » 22. feb 2016 12:17

Morten Skou skrev:Jeg ville sgu gerne være med, men har ikke styr på det med pitstop og brandstof 8-[ 8-[


Det kan vi jo lære dig - det er bestemt ikke svært :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf TigerJax007 » 22. feb 2016 12:18

Så er jeg hjemme fra skiferie - regner med at få trænet lidt i morgen eftermiddag :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf mrnybroe » 22. feb 2016 21:24

Jeg forventer at skulle træne i morgen aften ved en 20.30 tiden
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+2

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf BulletEyeDk » 22. feb 2016 22:09

mrnybroe skrev:Jeg forventer at skulle træne i morgen aften ved en 20.30 tiden


Ikke sikkert jeg når den til 20.30, men kl.21.00 burde kunne gå... lav en tilpas lang session og husk time progression ikke nødvendigvis behøver være lig det vi skal køre med onsdag, i så fald kommer vi efter en time til at køre i mørke
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf mrnybroe » 23. feb 2016 08:26

BulletEyeDk skrev:
mrnybroe skrev:Jeg forventer at skulle træne i morgen aften ved en 20.30 tiden


Ikke sikkert jeg når den til 20.30, men kl.21.00 burde kunne gå... lav en tilpas lang session og husk time progression ikke nødvendigvis behøver være lig det vi skal køre med onsdag, i så fald kommer vi efter en time til at køre i mørke

Ved du hvad Bullet - jeg tror også jeg først er på efter kl. 21.00 - glemte lige jeg har en flok unger som der lige skal smides i seng i aften. Og det plejer at trække lidt ud sådan noget :)

Men ses i aften !
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf BulletEyeDk » 23. feb 2016 10:54

Lad os krydse fingre for at xboxlive er mere stabilt i dag - jeg har ikke kørt en eneste km på Bathurst endnu - tager om nødvendigt en "Teddy" :lol: , men jeg vil nu nødigt undvære min træning/strategi opsætning.

Samtidig må vi håbe, at de problemer xboxlive har haft den sidste uges tid ikke giver problemer med afviklingen af løbet på onsdag...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf mortnDK » 23. feb 2016 10:56

BulletEyeDk skrev:Lad os krydse fingre for at xboxlive er mere stabilt i dag - jeg har ikke kørt en eneste km på Bathurst endnu - tager om nødvendigt en "Teddy" :lol: , men jeg vil nu nødigt undvære min træning/strategi opsætning.

Samtidig må vi håbe, at de problemer xboxlive har haft den sidste uges tid ikke giver problemer med afviklingen af løbet på onsdag...


Jeg er i samme båd, og hvis jeg rigtig skal gøre det udfordrende så komme min adapter i morgen så jeg kan køre med andre pedaler også :D
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+1

Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf normann » 23. feb 2016 11:54

Den virker også den adapter jeg har g25 pedaler sat til et tx rat
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Løbsserie #2 - løb 2/6

Indlægaf BulletEyeDk » 23. feb 2016 20:14

mrnybroe skrev:
BulletEyeDk skrev:
mrnybroe skrev:Jeg forventer at skulle træne i morgen aften ved en 20.30 tiden


Ikke sikkert jeg når den til 20.30, men kl.21.00 burde kunne gå... lav en tilpas lang session og husk time progression ikke nødvendigvis behøver være lig det vi skal køre med onsdag, i så fald kommer vi efter en time til at køre i mørke

Ved du hvad Bullet - jeg tror også jeg først er på efter kl. 21.00 - glemte lige jeg har en flok unger som der lige skal smides i seng i aften. Og det plejer at trække lidt ud sådan noget :)

Men ses i aften !


Jeg kan allerede nu se, at jeg ikke når kl.21.00... bliver nok nærmere 21:15-21:30 vil jeg tro, min tidsplan skred desværre :?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Næste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron