Xboxlife forum

Løbsserie #2 Grp. A - Highlights

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løbsserie #2 Grp. A - Highlights

Indlægaf RuneDK » 25. feb 2016 04:55

Super fedt sammendrag Bullet. :) Jeg glæder mig til at se det kommende sammendrag af løb #2. :)
RuneDK
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Kongens Lyngby

+1

Re: Løbsserie #2 Grp. A - Highlights

Indlægaf BulletEyeDk » 25. feb 2016 08:56

Husk som BoblereN skriver i løb#2 tråden at gøre opmærksom på eventuelle hændelser i mener kunne have interesse til et highlight klip....

@Chokofanten - hvis du har det, må du meget gerne give mig replay tiden på dit spektakulære crash oppe på bjerget... jeg så din video på xbox feed'et og var som sagt også selv lettere involveret... ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 Grp. A - Highlights

Indlægaf Chokofanten » 25. feb 2016 10:12

BulletEyeDk skrev:Husk som BoblereN skriver i løb#2 tråden at gøre opmærksom på eventuelle hændelser i mener kunne have interesse til et highlight klip....

@Chokofanten - hvis du har det, må du meget gerne give mig replay tiden på dit spektakulære crash oppe på bjerget... jeg så din video på xbox feed'et og var som sagt også selv lettere involveret... ;)


Jeg kan se, at der mangler 8 min. 50 SEK. Af min replay da det sker.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: Løbsserie #2 Grp. A - Highlights

Indlægaf BulletEyeDk » 25. feb 2016 10:27

Super, tak for det...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 Grp. A - Highlights

Indlægaf Niki Lauda DK » 25. feb 2016 11:41

Har lige gennemgået mit replay og tiden tæller ned istedet for op. Så jeg håber det passer sammen med dit klip Bullet:

41:15 rammer muren på bjerget imens vi taler om at jeg kører bedre end i starten.

40:04 redder farlig udskridning

28:19 rammer mur lige før pit og kører ind hvor der holder to andre og kører ud igen før dem. Derefter følger en lang fight med bagvedkørende*

25:38 *forankørende kører af banen og jeg overhaler

22:46 *bagvedkørende ryger af inden start og fighten slutter

13:35 spinner rundt før start

11:06 spinner igen rundt før start

8:20 tager et sving med røgslør og backfire

4:17 kører forbi en bjergturist der spiser madpakke i bilen


Håber det kan hjælpe lidt i dit i forvejen fremragende arbejde !
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Løbsserie #2 Grp. A - Highlights

Indlægaf BoblereN » 25. feb 2016 11:48

Tog lige 10 minutter på toilettet og fik set løb #1 highlights.. Det er virkelig god underholdning, og en brav kamp kæmpet af grabo for at fuldføre det løb..!

Og lige ved at falde ned af grin af afslutningen hvor en person undviger bullet og kører i mål i pitten i stedet :P Det ser simpelthen så kaotisk ud.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Løbsserie #2 Grp. A - Highlights

Indlægaf BulletEyeDk » 25. feb 2016 13:11

BoblereN skrev:Tog lige 10 minutter på toilettet og fik set løb #1 highlights.. Det er virkelig god underholdning, og en brav kamp kæmpet af grabo for at fuldføre det løb..!

Og lige ved at falde ned af grin af afslutningen hvor en person undviger bullet og kører i mål i pitten i stedet :P Det ser simpelthen så kaotisk ud.


Enig det var sgu næsten en medalje værdig, han havde alle odds imod sig, men en BMW er åbenbart ikke sådan at slide ned...

Mht. det kaos der var ved mållinjen hvor Rune og jeg kæmper om vores placering, der tror jeg, at det er Benja's AI du ser trække i pitten, skarp efterfulgt af mrnybroe, der lugtede 2 placeringer inden for rækkevidde :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løbsserie #2 Grp. A - Highlights

Indlægaf BulletEyeDk » 25. feb 2016 13:12

Niki Lauda DK skrev:Har lige gennemgået mit replay og tiden tæller ned istedet for op. Så jeg håber det passer sammen med dit klip Bullet:

41:15 rammer muren på bjerget imens vi taler om at jeg kører bedre end i starten.

40:04 redder farlig udskridning

28:19 rammer mur lige før pit og kører ind hvor der holder to andre og kører ud igen før dem. Derefter følger en lang fight med bagvedkørende*

25:38 *forankørende kører af banen og jeg overhaler

22:46 *bagvedkørende ryger af inden start og fighten slutter

13:35 spinner rundt før start

11:06 spinner igen rundt før start

8:20 tager et sving med røgslør og backfire

4:17 kører forbi en bjergturist der spiser madpakke i bilen


Håber det kan hjælpe lidt i dit i forvejen fremragende arbejde !


Ja det er helt korrekt at tiden tæller ned.... tak for input med tidspunkter, der gør det så meget nemmere =D>
mht. 4:17 - det er jeg spændt på at se, ha ha...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Løbsserie #2 Grp. A - Highlights

Indlægaf ShumwayDK » 26. feb 2016 13:15

Af highlights fra løbet på Bathurst, vil jeg bare fremhæve min start. Fra 5 til 1 inden første sving. :D
Den sad sgu lige skabet. Sk... være med resten af løbet :lol:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Løbsserie #2 Grp. A - Highlights

Indlægaf mrnybroe » 26. feb 2016 15:35

ShumwayDK skrev:Af highlights fra løbet på Bathurst, vil jeg bare fremhæve min start. Fra 5 til 1 inden første sving. :D
Den sad sgu lige skabet. Sk... være med resten af løbet :lol:

Det er sååå vild en starte du laver der !!!
Men det er jo også en Mercer :)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Løbsserie #2 Grp. A - Highlights

Indlægaf BoblereN » 26. feb 2016 16:03

mrnybroe skrev:
ShumwayDK skrev:Af highlights fra løbet på Bathurst, vil jeg bare fremhæve min start. Fra 5 til 1 inden første sving. :D
Den sad sgu lige skabet. Sk... være med resten af løbet :lol:

Det er sååå vild en starte du laver der !!!
Men det er jo også en Mercer :)


Ja den behøvede han ikke at berette, den bemærkede alle :)
Har allerede klippet den ud.
http://xboxclips.com/BoblereN/abf340ac-40c0-4446-84ee-139b749241de
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Løbsserie #2 Grp. A - Highlights

Indlægaf BulletEyeDk » 28. feb 2016 20:45

BoblereN skrev:
mrnybroe skrev:
ShumwayDK skrev:Af highlights fra løbet på Bathurst, vil jeg bare fremhæve min start. Fra 5 til 1 inden første sving. :D
Den sad sgu lige skabet. Sk... være med resten af løbet :lol:

Det er sååå vild en starte du laver der !!!
Men det er jo også en Mercer :)


Ja den behøvede han ikke at berette, den bemærkede alle :)
Har allerede klippet den ud.
http://xboxclips.com/BoblereN/abf340ac-40c0-4446-84ee-139b749241de


Nøj mand... først nu jeg ser den vanvittige start... så er det jo fuldstændig lige meget man ikke ender i top3-4 i kvalen, hvis man kan levere sådan en reaktion når lyset skifter til grønt =D>

I det hele taget også vildt du lige finder et hul igennem hele vejen op, plejer sgu ret hurtigt at være lukket helt af
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 Grp. A - Highlights

Indlægaf BulletEyeDk » 29. feb 2016 21:25

Som i formentlig ved, så sikrede jeg løbsdata fra løb #2 - dette (UDP) data har jeg brugt sammen med Replay Enhanceren, der således har lagt et grafisk overlay på det full race replay jeg lavede forleden...

Jeg har efter bedste evne forsøgt at finde relevante episoder i løbet, nogle af jer har smidt jeres replay tider op her i tråden, dem har jeg brugt som en markør på events, der kunne være gode at have med.

Hele replay'et er lavet i et take... hvorfor jeg kun har brugt en brøkdel af den tid, jeg brugte på løb #1 replay.

Der er givetvis smuttet nogle episoder, som jeg ikke har set - jeg selv er lidt ærgelig over at starten blev lidt hektisk... samtidig missede jeg fuldstændig tiden da BoblereN krydsede stregen som vinder :shock:

Ydermere skal jeg på forhånd undskylde overfor skou, af uransagelige årsager var det mere end svært at skifte til din bil... det lykkedes dog et par gange, men ikke mange.

Ellers har jeg forsøgt at dele sol og vind lige... jeg forsøgte også at dække de forreste i starten og slutningen af løbet, da der var fuld knald på kampen om disse pladser.
@BoblereN - det lykkedes mig desværre ikke at få din ellers ret fine overhaling med, den var jeg ellers opmærksom på, men jeg missede den... sorry :cry:

Der er en mindre fejl i det grafiske overlay lige efter de forreste 4 går i mål... herefter bliver der (som vi har set før i pCARS regi) byttet rundt på de næste par stykker... det er simpelthen fordi nogle er lappet og dermed tidligere er færdige med løbet end nogle af dem foran dem.

Resultatet på slutskærmen er korrekt og det ser også ud til at data i resten af løbet stemmer som det skal.

Løbsdata og replay er desværre ikke 100% synkrone, der er ca. 1 sekunds gap, hvorfor man nogle gange kan undre sig over at stillingen ikke justeres efter en overhaling...

Dette var langt den nemmeste måde at gengive et løb på, i og med det er replay af et fuldt race kan man ikke rigtig kalde det for et highlight replay, er der er ønske om at skære filmen til, så vi ender på en 8-10 minutter gør jeg gerne det...

En anden ting, jeg må rode lidt med er start og slut tabellerne, de virker en anelse små med den font størrelse, men som det er nu, kører den med samme font størrelse som stillingen inden i løbet... og det tager sig bedst ud i den størrelse, så det ikke optager for meget plads.

NB. I øvrigt vildt nok, at se hvor smadrede folks biler var til sidst... :mrgreen:

BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Løbsserie #2 Grp. A - Highlights

Indlægaf mrnybroe » 1. mar 2016 13:01

Lækkert arbejde du har lavet der Bullet !!
Kiggede det hurtigt igennem, og kunne se at jeg faktisk køre med en smadret front det meste af løbet. Må vist hellere lige få hentet den app til min iPad, så jeg faktisk ved der er noget galt med bilen!!
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: Løbsserie #2 Grp. A - Highlights

Indlægaf normann » 1. mar 2016 18:49

super godt klippet sammen
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster